تجربه خرید از تکنولایف

نظرات مشتریان تکنولایف

مشتری گرامی تکنولایف،

ضمن تشکر از شما به دلیل اعتماد و خریدتان از تکنولایف، از شما دعوت می‌کنیم تا نظر خود را پیرامون تجربه‌ی خریدتان از تکنولایف، در فرم موجود در ذیل همین صفحه درج فرمایید. حتی اگر (به هر دلیلی) نظرتان مثبت نبوده است و از تکنولایف دلخور هستید، لطفا نظرتان را بنویسید و همکاران ما درصدد جلب رضایت شما برخواهند آمد. ما قبول داریم که هیچ سیستمی بی‌خطا نیست. مخصوصا سیستم‌هایی که انسان در آن دخیل است. لذا همیشه خطاهای موجود را بررسی کرده و سعی در رفع آنها خواهیم داشت.

 

چه مواردی را مطرح کنید؟

ما برخی موارد را صرفا برای مثال، برایتان می‌نویسم. نیاز نیست که تمام این موارد را در نظرتان درج کنید. برخی از آنها را بنویسد، کافی‌است:

  • از چه شهر و استانی هستید؟
  • چه محصول یا محصولاتی را خریده‌اید؟
  • محصول چه مدت پس از ثبت سفارش به دست‌تان رسیده است؟
  • برخورد پرسنل تکنولایف و پشتیبانی تکنولایف چگونه بوده است؟
  • چند بار از تکنولایف خرید کرده‌اید؟
  • آیا مغایرتی بین موارد درج شده در سایت و کالای دریافتی شما وجود داشته است؟
  • ..... و یا هر مورد دیگری که به نظر خودتان لازم است که بنویسید.

 

لطفا نام و شماره موبایل و یا شماره سفارش خود را نظرتان درج فرمایید تا در صورت لزوم، بتوانیم سریعتر پیگیری کنیم.  ما شماره موبایل شما را نمایش نمی‌دهیم. لطفا شماره موبایلی را درج فرمایید که قبلا در سفارش خریدتان ثبت کرده‌اید.

 

اینستاگرام تکنولایف

 

18 اردیبهشت 1398
تعداد بازدید: 508

دیدگاه ها

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×