داغ ترین ها :
آموزش تصویری تغییر کشور و Region اپل ایدی

آموزش تصویری تغییر کشور و Region اپل ایدی

برای استفاده از آیفون و دانلود اپلیکیشن‌های مختلف آن باید اپل ایدی داشته باشید. از آنجایی که ایران جزو کشورهایی که می‌توانید در آن اپل ای دی بسازید، قرار ندارد، باید اپل ای دی خودتان را به نام کشور دیگری بسازید. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که اپل نسبت به هر کشور شرایط خاص خودش را در اپ استور اعمال می‌کند و به همین دلیل باید حسابی درباره کشوری که می‌خواهید اپل آی دی آن را بسازید، تحقیق کنید. اکثر کاربران برای ساخت اپل ای دی از کشورهای آمریکا و انگلیس یا حتی کانادا استفاده می‌کنند. حالا اگر اپل ای دی خودتان را در کشور دیگری ساخته‌اید، می‌خواهید آن را تغییر دهید باید مراحل تغيير ريجن اپل ايدی را پشت‌سر بگذارید. آموزش تصویری تغییر کشور و Region اپل ایدی با تکنولایف دنبال کنید.

 

خرید جدیدترین گوشی های اپل را در وب سایت تکنولایف دنبال کنید: قیمت گوشی ایفون

 

چگونه بفهمیم اپل ایدی برای کدام کشور است

قبل از اینکه به فکر تغییر آدرس اپل آیدی یا تغيير كشور اپل استور بیفتید، باید بدانید که چطوری می‌توان متوجه شد که اپل ای دی برای کدام کشور است.

برای اینکار در گوشی آیفون وارد Settings شوید. سپس روی iTunes & App Store شوید.

حالا روی Apple ID بروید و روی View Apple ID ضربه بزنید. این احتمال وجود دارد که از شما درخواست شود وارد حساب کاربری شوید.

حالا به قسمت Country/Region وارد شوید.

روی Change Country or Region ضربه بزنید. اگر این اتفاق رخ نداد، وارد سایت appleid.apple.com شوید و از آنجا لیست کشورها را مشاهده کنید.

اینقدر اسکرول کنید تا نام کشوری که کنار آن علامت گذاشته را ببینید. این کشور، کشوری است که اپل آی دی شما در آن ساخته شده است.

تغییر کشور اپل ایدی به ایران

تغییر کشور اپل ایدی روند خیلی سختی ندارد و در مدت زمان چند دقیقه می‌توانید آن را انجام دهید. قبل از اینکه مراحل تغییر کشور اپل ایدی را به شما آموزش دهیم، باید به این موضوع اشاره کنیم که امکان تغییر کشور اپل ایدی به ایران وجود ندارد. چرا که اپل رسما اعلام کرده که از ایران پشتیبانی نمی‌کند.

حالا قصد داریم به شما روش تغيير كشور اپل استور را آموزش دهیم. با این روش می‌توانید تغییر کشور اپل ایدی به امریکا را شروع کنید. پس با تکنولایف همراه باشید.

مشکل تغییر آدرس اپل آیدی چیست؟

تغيير ريجن اپل ايدي مشکلات خاص خودش را دارد. به طور مثال در هر کشوری با یک نسخه متفاوت از اپ استور مواجه می‌شوید که حتی اپلیکیشن‌ها، موسیقی‌ها و فیلم‌های خاص خودش را دارد. حتی اگر یک اپلیکیشن در دو کشور از فروشگاه اپل استور وجود داشته باشد، شما تنها می‌توانید به اپلیکیشن‌هایی دسترسی داشته باشید که از فروشگاه کشور خودتان خریداری کرده‌اید. به همین دلیل خیلی‌ها به فکر تغییر کشور اپل ایدی می‌افتند. خیلی‌ها دوست دارند روند تغییر کشور اپل ایدی به انگلیس را یاد بگیرند یا خیلی‌ها هم به دنبال تغییر کشور اپل ایدی به کانادا هستند. در این قسمت به شما این کار را آموزش می‌دهیم.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که شیوه پرداخت در اپ استورهای کشورهای مختلف هم متفاوت است و باید به واحد پولی آن کشورها دسترسی داشته باشید. به همین دلیل خیلی‌ها به دنبال تغییر کشور اپل ایدی به امریکا هستند، چرا که گیفت‌ کارت‌های اپ استور آمریکا به راحتی پیدا می‌شود.

تغيير كشور اپل استور

اگر به کشور دیگری برای سفر رفتید یا حتی مهاجرت کردید، باید با تغيير كشور اپل استور آشنا باشید. با این کار خیلی راحت می‌توانید با واحد پولی آن کشور خرید کنید.

تغییر کشور اپل ایدی ؛ پیش نیازها

قبل از اینکه کشور اپل ایدی را شروع کنید، باید کارهای زیر را انجام دهید.

  • در قدم اول باید حق‌های اشتراک خودتان از جمله اپل موزیک و اپل تی وی را غیرفعال کنید.
  • سپس باید از اشتراک خانوادگی که در ان عضو شده‌اید خارح شوید.
  • هر مقداری از اعتباری که در اکانت خود دارید را خرج کنید.
  • هر اپلیکیشنی که می‌خواهید را دانلود کنید تا بتوانید در آینده به آن دسترسی داشته باشید.

مطمئن باشید که به روش‌های پرداخت معتبر دسترسی دارید تا بتوانید از پول آن کشور برای خرید اپلیکیشن‌ها استفاده کنید. شما باید روش پرداخت خودتان را به حساب کاربری اپل وارد کنید.

حالا با تغییر کشور اپل ایدی در یک دستگاه، مشاهده می‌کنید که منطقه حساب کاربری شما روی دستگاه‌های مختلف تغییر می‌کند.

 

آموزش باز كردن اپل ايدي قفل شده:
قفل شدن اپل ایدی

 

تغيير ريجن اپل ايدي روی آیفون و آیپد یا آیپاد تاچ

  1. وارد منوی Settnigs  شوید که اسمتان در آن دیده می شود. سپس به قیمت Media & Purchases شوید.
  2. حالا وارد قسمت View Account شوید.

  1. روی قسمت Country/Region بروید و سپس باید Change Country or Region را انتخاب کنید. حالا می‌توانید کشور جدیدی برای اپل ای دی خودتان انتخاب کنید.

  1. پس از قبول کردن قوانین این کشور، همه چیز تمام است و می‌توانید از منطقه جدید استفاده کنید. باید اطلاعات مربوط به حساب بانکی را هم وارد کنید.

با این روش خیلی راحت می‌توانید مراحل تغییر کشور اپل ایدی به امریکا را پست‌سر بگذارید.

 

پسورد اپل آیدی را به خاطر نمی‌آورید؟ مطلب زیر را بخوانید:
فراموشی رمز اپل ایدی

 

تغییر کشور اپل ایدی با کامپیوترهای مک

  1. اپل موزیک را باز کنید و وارد قسمت Account شوید و سپس وارد قسمت View My Account شوید.
  2. زیر قسمت Apple ID Summary روی گزینه Change Country or Region کلیک کنید.
  3. حالا کشور جدید را انتخاب کنید.
  4. با قوانین موافقت کنید و حالا اطلاعات حساب بانکی را وارد کنید.

روش تغییر کشور اپل ایدی به انگلیس و  روش تغییر کشور اپل ایدی به کانادا هم به همین شکل است.

سوالات متداول:

تغییر کشور اپل ایدی به ایران امکان پذیر است؟ خیر به دلیل تحریم‌ها، این امکان وجود  ندارد که بتوانید کشور پل ای خودتان را به ایران تغییر دهید.

تغییر کشور اپل ایدی به امریکا به چه صورت است؟ به راحتی با آيفون یا کامپیوتر‌های مک می‌توانید این کار را انجام دهید. تنها به اطلاعات بانکی نیاز خواهید داشت.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%88-region-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a7%db%8c%d8%af%db%8c/
ads
ads