داغ ترین ها :
آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم تا چگونگی دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقت را به شما آموزش دهیم. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که دل‌تان بخواهد برای مدتی از فضای مجازی دور بمانید. اینستاگرام هم به‌عنوان یک محیط پرطرفدار، به‌شدت وقت‌گیر است. ساعت‌های زیادی را صرف چرخیدن بین صفحات مختلف می‌کنیم و در نهایت شاید خسته شویم و تصمیم به دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام خود بگیریم. دی اکتیو کردن اینستاگرام از طریق گوشی، از طریق کامپیوتر، و از داخل برنامه اینستاگرام قابل انجام است. با مقاله آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام همراه ما باشید.

 

تکنولایف فرصت خرید گوشی های هوشمند را با قیمت فوق العاده در سراسر کشور مهیا کرده است: قیمت روز گوشی

 

دی اکتیو موقت اینستاگرام با گوشی

جهت دی اکتیو موقت اینستاگرام با گوشی مراحل زیر را دنبال کنید.

  • از طریق مرورگر گوشی خود (کروم، فایرفاکس، اپرا یا دیگر مرورگرهای رایج) وارد سایت اینستاگرام شده و وارد اکانت خود شوید.
  • روی آیکون پروفایل (Profile) در گوشه پایین صفحه گوشی کلیک کنید.

دی اکتیو موقت اینستاگرام با گوشی

  • روی ادیت (Edit Profile) کلیک کنید.

دی اکتیو اینستاگرام چیست

  • به پایین صفحه رفته و روی Temporarily disable my account کلیک کنید.

دی اکتیو اینستاگرام از داخل برنامه

  • یک دلیل برای دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقت بنویسید و رمز اینستاگرام خودتان را مجدداً وارد کنید.

علت دی اکتیو شدن اینستاگرام

  • اکنون روی Temporarily disable account کلیک کنید تا حساب اینستاگرام شما به صورت موقت دی اکتیو یا غیر فعال شود.

با این کار اینستاگرام به صورت موقت اکانت شما را دی اکتیو می‌کند ولی با این کار اطلاعات حساب شما از بین نمی‌رود و پست‌ها و سایر فعالیت‌های شما تا زمان بازگشت‌تان به اینستاگرام نگه‌داشته می‌شود. در طول زمان دی اکتیو بودن اینستاگرام شما، سایر افراد نمی‌توانند اکانت شما را جستجو کرده و پست‌ها، افراد فالو شده توسط شما و افرادی که شما را فالو کرده‌اند ببینند.

 

هايلايت اينستاگرام چیست؟

هايلايت اينستاگرام

 

دی اکتیو اینستاگرام چیست

غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام راه‌کار خوبی برای یک دوری موقت یا حتی دائم از شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که دی اکتیو اینستاگرام چیست. دی کتیو کردن اینستاگرام به این معنی است که اگر شما دیگر تمایلی به بودن و نمایش حساب کاربری خود به سایر کاربران اینستاگرام ندارید می‌توانید به هر دلیلی به صورت موقت یا دائم حساب کاربری خود را ببندید. البته تمام عکس‌ها، کامنت‌ها، لایک‌ها و حتی تصویر پروفایل شما در این فرآیند پاک نمی‌شوند و اینستاگرام تا زمانی که مطئمن نشود شما قصد جدی برای پاک کردن دائم اکانت اینستاگرام خود ندارید تنها آنها را از دید سایر کاربران مخفی می‌کند و شما با اکتیو کردن مجدد اکانت اینستاگرام خودتان می‌توانید مجدداً به آن اطلاعات دسترسی داشته باشید.

دی اکتیو اینستاگرام از داخل برنامه

متأسفانه دی اکتیو اینستاگرام با گوشی از داخل برنامه امکان‌پذیر نیست و برای غیرفعال کردن حساب اینستاگرام خود باید وارد مرورگر تلفن همراه‌تان شده و از آن طریق وارد اکانت اینستاگرام شوید تا بتوانید مراحل دی اکتیو کردن اینستاگرام را طی کنید. برای این کار مراحلی را که در بخش “دی اکتیو موقت اینستاگرام با گوشی” گفته شد دنبال کنید تا بتوانید اکانت اینستاگرام خودتان را دی اکتیو کنید.

علت دی اکتیو شدن اینستاگرام

دلایل خاصی وجود دارد که یک فرد بخواهد اکانت اینستاگرام‌اش را به‌طور موقت یا دائم دی اکتیو کند. دلایلی مثل دوری موقت از شبکه‌های اجتماعی باهدف تمرکز بیشتر روی زندگی، درس خواندن و یا کار، دلایل شخصی مانند مشکلات خانوادگی یا فردی، نقض حریم خصوصی از طریق دریافت پیام‌های نامربوط و یا منافی عفت عمومی به تعداد زیاد در دایرکت ها و کامنت ها و یا حتی مصرف زیاد اینترنت از مهم‌ترین علت دی اکتیو اینستاگرام هستند.

بعد از دی اکتیو اکانت اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد؟

زمانی که حساب خود را در برنامه‌ی اینستاگرام غیرفعال کردید، شاید یک سری سوال برای شما پیش بیاید. در ادامه تعدادی از این اتفاقات را برای شما شرح می‌دهیم تا اگر تا به حال دی اکتیو نکرده‌اید، با این اتفاقات آشنا شوید.

  • نمی‌توانید هر زمان که دوست داشتید این برنامه را دی اکتیو یا اکتیو کنید. اگر آن را از حالت دی اکتیو خارج کردید، یک هفته زمان می‌برد که اینستاگرام به شما اجازه دهد مجددا این کار را انجام دهید.
  • بعد از دي اكتيو كردن اينستاگرام با گوشي، به مدت چند ساعت شما صفحه‌ی شما با نام کاربری instagrammer برقرار است و دیگران هم می‌توانند شما را ببینند. اما بعد از آن حساب شما غیرفعال می‌شود.
  • اگر پس از دی اکتیو اینستاگرام تصمیمتان عوض شد و خواستید صفحه‌ی خود را برگردانید، باید ۲۴ ساعت صبر کنید.
  • با دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام پست‌ها، کامنت‌ها و لایک‌ها از بین نمی‌روند؛ بلکه فقط در مدتی که دی اکتیو هستید آن‌ها هم مخفی می‌شوند و بعد از اکتیو شدن مجدد همه‌ی آن‌ها بازمی‌گردند.

دي اكتيو كردن اينستاگرام در ايفون

تا زمان نگارش این مقاله هیچ راه‌کاری برای دی اکتیو کردن اینستاگرام در آیفون توسط شرکت اینستاگرام ارائه نشده است. البته اندروید نیز هم‌اکنون این قابلیت را ندارد. به‌هرحال برای دی اکتیو کردن اینستاگرام از گوشی آیفون باید همانند گوشی‌های اندرویدی وارد مرورگر شده (مرورگرهایی مانند سافاری، کروم، موزیلا و …) و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد صفحه Delete Your Account شوید.
  • اگر هنوز وارد حساب کاربری اینستاگرام خود نشده‌اید، مراحل ورد به اکانت خود را طی کنید
  • یک گزینه را برای دلیل دی اکتیو کردن اینستاگرام انتخاب کنید

 

دي اكتيو كردن اينستاگرام در ايفون

  • رمز عبور اینستاگرام خودتان را وارد کنید
  • گزینه Delete my account را انتخاب کنید

چجوری دی اکتیو کنیم

 

نحوه گذاشتن Location در استوری اینستاگرام:
اضافه كردن لوكيشن به اينستاگرام

 

چجوری دی اکتیو کنیم

خب. چجوری دی اکتیو کنیم. همان‌طور که توضیح دادیم، راه‌های مختلفی برای دی اکتیو کردن اینستاگرام وجود دارد که مهم‌ترین آن استفاده از مرورگر گوشی برای حذف اکانت اینستاگرام به‌صورت موقت و یا دائم است. برای اطلاع از مراحل این کار می‌توانید به بخش‌های قبلی مقاله رجوع کنید.

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام از طریق گوگل

برای دیلیت اکانت موقت اینستاگرام از طریق گوگل یا به‌عبارتی حذف کردن اینستاگرام از طریق گوگل می‌بایست ابتدا در مرورگر خود همین عبارت به فارسی و یا معادل انگلیسی آن “Deactivate Instagram through Google” را در گوگل تایپ کنید تا صفحه موردنظر به شما نمایش داده شود. پس از ورود به صفحه مربوطه در سایت اینستاگرام، مراحل زیر را انجام دهید.

  • وارد اکانت اینستاگرامتان شوید
  • روی تصویر پروفایلتان در بالای صفحه در سمت راست صفحه کلیک کنید
  • روی Edit Profile کلیک کنید
  • پایین رفته و روی گزینه Temporarily disable my account را که در پایین صفحه و در سمت راست قرار دارد کلیک کنید
  • یک دلیل را برای دیلیت موقت اکانت اینستاگرامتان انتخاب کنید
  • روی گزینه Temporarily disable account کلیک کنید
  • کار تمام است و اکانت اینستاگرام شما موقتاً دی اکتیو شده است

غير فعال كردن موقت اينستاگرام در اندروید

غیر فعال کردن موقت اینستاگرام در اندروید همان‌طور که پیش‌تر گفتیم می‌بایست ابتدا وارد مرورگر گوشی خود شده و سپس وارد سایت اینستاگرام شوید و به‌حساب کاربری ورود کنید و مراحل گفته شده در بخش قبلی را تکرار کنید.

آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام

تا اینجای این مقاله آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام را از روش‌های مختلف یاد گرفتیم. اکنون نوبت به آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام می‌رسد. خیلی از شما دوست دارید بجای اینکه خودتان از روی متن دنبال مراحل دی اکتیو کردن اینستاگرام بگردید، آموزش تصویری آن را ببینید. برای اینکه بتوانید اینستاگرام خود را به‌صورت موقت غیرفعال کنید، مراحل زیر را به‌صورت گام‌به‌گام دنبال کنید.

  • مرورگر گوشی‌تان را بازکنید.

 

آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام

  • به سایت instagram.com مراجعه کنید و وارد حساب کاربری اینستاگرام‌تان شوید.

آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام -2

  • در این مرحله، اینستاگرام از شما سؤال خواهد کرد که “دوست دارید مشخصات ورود شما را ثبت کنیم؟” (Save your Login Info?) که می‌توانید با زدن گزینه آبی این کار را انجام داده یا با زدن گزینه not now از آن صرف‌نظر کنید.

آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام3

  • روی عکس حساب کاربری‌تان کلیک کنید و وارد profile اینستاگرام خود شوید.

آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام4

  • روی edit profile کلیک کنید.

آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام

  • به پایین صفحه بیایید و گزینه Temporarily disable my account را برای حذف موقت اکانت اینستاگرام کلیک کنید. این گزینه در سمت راست صفحه قرار دارد.

آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام

  • اینستاگرام در این مرحله از شما می‌پرسد که چرا می‌خواهید اکانت خودتان را غیرفعال کنید. یک دلیل را از بین دلایل دی اکتیو کردن اینستاگرام انتخاب کنید.

آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام7

  • مجدداً رمز ورود حساب اینستاگرام را وارد کنید.

آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام

  • درنهایت روی Temporarily disable account کلیک کنید تا حساب اینستاگرام شما غیرفعال شود.

 

چطور پیج اینستاگرام خود را برگردانیم؟
بازگردانی پیج اینستا

 

دی اکتیو اینستاگرام اپدیت جدید

اگر حوصله طی کردن مراحل ذکرشده برای دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام را ندارید، با مراجعه به این لینک می‌توانید برای دی اکتیو اینستاگرام آپدیت جدید اقدام کنید.

ربات دی اکتیو اینستاگرام

اخیراً باید زیاد درباره ربات دی اکتیو اینستاگرام شنیده باشید. شاید سایت‌ها و پیج هایی نیز وجود داشته باشند که ادعا می‌کنند به وسیله ربات اینستاگرام به‌راحتی می‌توانید هر موقع که اراده کردید بدون دردسرهای رایج، توسط ربات اینستاگرام اکانت خودتان را غیرفعال و مجدداً فعال کنید و شما نیز تبلیغات آنها را دیده باشید.

 تاکنون ربات‌های اینستاگرامی بسیاری برای لایک کردن، فالو کردن، آنفالو کردن، کامنت گذاشتن، بازدید کردن پست‌ها و استوری‌ها، پست یا استوری گذاشتن طراحی و عرضه‌شده‌اند ولی ربات دی اکتیو اینستاگرام جدیدترین آنهاست. حالا چرا یک فرد ممکن است به ربات دی اکتیو اینستاگرام نیاز داشته باشد؟

فرض کنید شما به‌عنوان یک اینفلوئنسر یا یک صاحب کسب‌وکار هستید، مدریت کردن امور چندین حساب اینستاگرامی (شاید ۱۰۰ حساب!) برای شما بسیار دشوار خواهد بود و درنتیجه نیاز به کمک گرفتن از ربات اینستاگرامی در شما ایجاد می‌شود. یکی از ربات‌هایی که شاید نیاز چنین افرادی باشد ربات دی اکتیو کردن اینستاگرام است. ولی برخلاف شایعات و تبلیغات موجود، در حال حاضر و در زمان نوشتن این مقاله هیچ نوع ربات اینستاگرامی در ایران ساخته و عرضه نشده است.

امیدواریم از مطالعه مقاله آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام بهره کافی را برده باشید.

 

آموزش نحوه بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن:

بازیابی رمز جیمیل

 

جمع‌بندی

در این مقاله، به طور تمام و کمال توضیح دادیم که چگونه پیج را دی اکتیو کنیم و تمام اصول و قواعد این کار را شرح دادیم. گاهی اوقات، برای چند روز استراحت ذهنی، دوری از اخبار و تمرکز بیشتر روی کار و درس، دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام راه خوبی است و هر زمان که دوباره تمایل داشتید، می‌توانید حساب خود را فعال کرده و وارد برنامه شوید.

سوالات متداول درباره دی اکتیو کردن اینستاگرام

آیا بعد از دی اکتیو کردن اینستاگرام فالوور های پیجم را از دست می ‌هم؟

بله، اگر اکانت اینستاگرام خودتان را به‌صورت دائم دی اکتیو کنید، تمامی عکس‌های آپلود شده، پست‌های ذخیره‌شده و فالوورهای پیجتان را از دست می‌دهید.

البته اگر حساب خود را به‌صورت موقت دی اکتیو کنید اینستاگرام اطلاعات حساب شمارا تا زمان اکتیو شدن مجدد آن برای شما نگهداری می‌نماید.

چند بار می‌توانم اکانت اینستاگرامم را دی اکتیو کنم؟

شما می‌توانید یک بار در هفته اکانت اینستاگرامتان را دی اکتیو کنید. به‌عبارت‌دیگر، اگر بعد از سه یا چهار روز خیال برگشتن به اینستاگرام به سرتان زد و حسابتان را مجدداً فعال کردید، تا هفته بعد نمی‌توانید به هر دلیل مجدد آن را دی اکتیو کنید.

آیا اینستاگرام پیج من را 30 روز بعد از دی اکتیو کردن می بندد؟

بعد از گذشت یک ماه از دی اکتیو کردن حساب اینستاگرام، حساب شما به‌طور دائم بسته‌شده و نام کاربری شما به همراه اطلاعات حسابتان از اینستاگرام برداشته می‌شود و درنتیجه فرد دیگری می‌تواند آن را برای حساب اینستاگرام خودش استفاده کند. برخلاف شبکه‌های اجتماعی دیگر که به شما اجازه فعال کردن مجدد اکانت تا زمان نسبتاً زیادی بعد از غیرفعال کردن آن را می‌دهند، اینستاگرام تنها 30 روز به شما فرصت می‌دهد تا درباره باز کردن مجدد اکانتتان تصمیم‌گیری کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. a_80.7_.2

    عالیه مرسی

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%af%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%88-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads