داغ ترین ها :
چطور بدون شماره تلفن اکانت توییتر بسازیم؟

چطور بدون شماره تلفن اکانت توییتر بسازیم؟

انگیزه و هدف هر کدام از افرادی که قصد ایجاد حساب کاربری در توییتر را دارند، متفاوت بوده و این یک مسئله کاملا طبیعی است. این احتمال وجود دارد که شما با هدف تجاری و جلب مشتری تمایل به ایجاد حساب کاربری داشته باشید یا بخواهد آزمایش‌های مختلف را انجام دهید. در حال حاضر توییتر اجازه ساخت بیشتر از یک اکانت کاربری را بدون تایید شماره همراه نخواهد داد، اما راه حل این مشکل چیست؟ در این مقاله قصد داریم روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن را آموزش دهیم؛ با ما در تکنولایف همراه باشید.

 

بهترین قیمت موبایل را از سایت فروشگاه اینترنتی تکنولایف بگیرید: قیمت گوشی

 

ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن

باز کردن اکانت توییتر بدون تایید تلفن همراه امکان‌پذیر است، اما به جای آن باید از یک پست الکترونیک (جیمیل) استفاده کنید و نسبت به در اختیار داشتن پسورد آن هم مطمئن باشید. هنگامی که این روش را آغاز کنید، یک پیام دریافت خواهید کرد که از شما می‌خواهد ثبت آدرس ایمیل حساب موردنظرتان را تایید کنید. با این حال باید آدرس ایمیل خود را به خاطر بسپارید و علت آن را می‌توان ایجاد حساب‌های کاربری بیشتر دانست. همچنین آدرس ایمیل که وارد می‌کنید، یک حالت از ارتباط با توییتر خواهد بود و از شما درخواست می‌شود انواع اعلان‌های موردنیاز خود را از طریق آدرس ایمیل خود توسط تیم توییتر انتخاب کنید.

علت فرایندهای تایید هویت توییتر چیست؟

توییتر به تازگی اعلام کرده است که مشکلاتی با حساب‌های اسپم پیدا کرده است. همچنین این کمپانی مدعی است تلاش‌های زیادی را برای قرار دادن اکانت‌های اسپ در لیست سیاه انجام داده است. در حقیقت این شرکت موفق شد الگوریتم‌های یادگیری ماشین دقیق را ایجاد کرده تا بدین ترتیب، فرایند شناسایی اکانت‌های اسپم ساده‌تر از گذشته شود. بر اساس آمارهای اعلام شده، توییتر توانسته بیشتر از 10 میلیون حساب کاربری مخرب یا اسپم را شناسایی کند.

توییتر کماکان در تلاش است تا بتواند دسترسی اکانت‌های اسپم و خودکار خود را به حداقل برساند. هنگامی که الگوریتم‌های توییتر می‌توانند چندین حساب فیک و هرزنامه را شناسایی کنند، آن‌ها را در سریع‌ترین زمان مسدود کرده و امکان ارسال پیام را نخواهند داشت.

بر اساس اطلاعات موجود، توییتر در تلاش است تا به عنوان گام نخست مانع ایجاد ساخت اکانت‌های اسپم جدید شود. همانطور که گفته شد، کاربران باید یک آدرس ایمیل یا یک شماره تلفن همراه برای احراز هویت با هدف ساخت حساب کاربری داشته باشند.

اگر یک حساب کاربری رفتار مشکوک همانند انتشار تعداد زیادی پست با هشتگ‌های مشخص و یکپارچه از خود منتشر کند، توییتر آن را مورد بررسی دقیق قرار خواهد داد تا بتواند احراز هویت را انجام دهد.

 

پروموشن Instagram را بهتر بشناسید:
بوست پست اینستاگرام چیست

 

ساخت حساب کاربری توییتر در دسکتاپ

در صورتی که قصد دارید یک حساب کاربری توییتر را روی دسکتاپ (لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی) خود راه‌اندازی کنید، باید مراحل زیر را دنبال کرده و هر کدام را با دقت انجام دهید:

  • وب سایت توییتر را در یکی از مرورگرهای خود باز کنید.
  • با این حال و برخلاف فیسبوک، شما می‌توانید نام نمایشی خود را بدون مشکل تغییر دهید و در صورت تمایل هم به صورت ناشناس به فعالیت خود ادامه دهید.

ایجاد حساب توییتر بدون شماره تلفن

  • هم اکنون باید شماره موبایل خود را وارد کنید؛ در صورتی که علاقه‌ای به ارائه شماره موبایل خود ندارید، می‌توانید ایمیل موردنظرتان را به عنوان یکی از روش‌های احراز هویت وارد کنید. با این حال توصیه می‌شود از یک شماره موبایل خاص استفاده کنید که همواره به آن دسترسی داشته باشید.
  • در ادامه کار یک کد تایید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما باید کد موردنظر را از آن مشاهده کرده و تایید کنید.

چطور بدون شماره تلفن اکانت توییتر بسازیم

  • گام بعد انتخاب رمز عبور و اطمینان از قوی بودن آن است؛ بهتر است رمز عبور توییتر شما ترکیبی از عدد، نمادهای خاص همانند @ و حروف بزرگ و کوچک باشد. شما با انتخاب یک پسورد با شرایط ذکرشده می‌توانید نسبت به ایمن ماندن حساب کاربری خود اطمینان حاصل کنید.

چطور بدون شماره تلفن اکانت توییتر بسازیم

  • در ادامه از شما درخواست می‌شود که علاقه‌های خود را وارد کنید. در حقیقت این کار باعث می‌شود توییتر بتواند علاقه شما را شناسایی کرده و در نهایت بتواند مسیر درست را به منظور مشاهده کاربران و صفحه‌های گوناگون کاربردی نشان دهد. البته شما می‌توانید از این بخش با انتخاب گزینه Skip عبور کنید.
  • سپس وارد تنظیمات حریم خصوصی (Privacy Settings) خواهید شد و باید یک نام کاربری جدید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید این مورد همان نام کاربری خواهد بود که کاربران برای شناسایی شما از آن استفاده خواهند کرد. شما می‌توانید این نام کاربری را با استفاده از ذهن خود و به صورت خلاقانه انتخاب کرده و مورد بررسی قرار دهید.
  • هم اکنون زمان انتخاب یک آواتار رسیده است. شما می‌توانید یک تصویر به عنوان نمایه پروفایل انتخاب کرده و همواره امکان بروزرسانی تصاویر هم وجود دارد. با این حال بهتر است همواره دستورالعمل‌های جدید توییتر را پیرامون انتخاب آواتارهای جدید مطالعه کرده و بررسی کنید.
  • مرحله آخر همان بروزرسانی بیوگرافی است. شما می‌توانید در این بخش، محل کار و زندگی خود را مشخص کنید. شما می‌توانید در صورت داشتن یک وب سایت یا لینک خاص هم آن را در این بخش اشتراک‌گذاری کنید.

نکته مهم در ایجاد حساب توییتر بدون شماره تلفن: توییتر برای ایجاد نخستین حساب کاربری از چنین قانون و مراحلی پشتیبانی می‌کند. در صورتی که توییتر بتواند کوکی‌ها را شناسایی کند، امکان دارد درخواست تایید تلفنی را هم مدنظر قرار دهد؛ بنابراین شما باید کوکی‌ها را هم پاکسازی کنید یا برای ایجاد یک حساب کاربری جدید، پنجره مهمان گوگل کروم را بازگشایی کنید.

 

 

ایجاد حساب کاربری با شماره تلفن

در صورتی که قصد دارید یک حساب توییتر را در گوشی هوشمند خود ایجاد کنید، چندین روش برای انجام این کار وجود دارد:

  • نام خود و شماره تلفن یا آدرس ایمیل را وارد کنید. با این حال بسیار مهم است که از اطلاعات واقعی خود استفاده کنید؛ مرحله بعد نیازمند تایید شما است.
  • گام بعد ارائه شماره تایید به دست امده از اطلاعات تماس ارائه شده است. سپس یک رمز عبور قدرتمند با مولفه‌های ذکرشده ایجاد کرده تا امکان هک کردن آن دشوار باشد.
  • در ادامه باید تصمیم‌گیری پیرامون همگام‌سازی مخاطبین را انجام دهید. این کار به شما کمک می‌کند فالوورهای هدفمند توییتر را به دست آورید.
  • هم اکنون باید علاقه‌های خود را انتخاب کرده و با انجام این کار به توییتر کمک خواهید کرد پروفایل‌های موردنظرتان را به شما نشان دهد.
  • توییتر حساب‌های خاص را نشان می‌دهد که شما می‌توانید آن‌ها را با توجه به علاقه خود، دنبال کنید.
  • شما در ادامه می‌توانید تغییرات مختلف نمایه همانند تغییر تنظیمات برگزیده و تصویر پروفایل را انجام دهید.

جمع‌بندی

همانطور که ذکرشد، امکان ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن در توییتر فراهم است، اما شما باید در انتخاب روش‌های ارائه شده دقت کرده و مراحل را به صورت دقیق انجام دهید. هنگامی که وارد توییتر شوید، می‌توانید به صورت طولانی‌مدت از امکانات آن در زمینه‌های گوناگون به کسب اطلاعات بپردازید، اما در ابتدا باید دانش کافی را نسبت به روش استفاده از آن بدانید.

سوالات متداول

آیا در ساخت اکانت اول می‌توان شماره تلفن ارائه نکرد؟ بله؛ همانطور که ذکر شد شما می‌توانید بدون ارائه شماره موبایل برای ایجاد نخستین اکانت توییتر خود اقدام کنید.

احراز هویت توییتر برای دستیابی به چه اهدافی است؟ فقط برای جلوگیری از ایجاد اکانت های اسپم یا اکانت فیک که می‌تواند مشکلات گوناگونی را برای کاربران یا جامعه توییتر ایجاد کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. رهگذر

    خوشحال جان پیامک از سمت تویتر نمیاد چون شماره ایران مسدوده

  2. احمد

    بدون شماره نمیشه. لطفا در نگارش مقاله دقت کنید

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d8%aa%d9%88%db%8c%db%8c%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d9%84%d9%81/
ads
ads