داغ ترین ها :
آنباکس و راه اندازی اپل واچ

آنباکس و راه اندازی اپل واچ

اپل واچ یا همان ساعت هوشمند اپل جزو بهترین ساعت های هوشمند بازار محسوب می‌شود که از طراحی، سخت‌افزار و ویژگی‌های کاربردی‌ای بهره‌مند است؛ اپل‌واچ‌ها نسبت به ساعت‌های هوشمند دیگر برندها سخت‌تر راه‌اندازی می‌شوند و دردسرهای کوچکی برای اپل آیدی و ست‌کردن گوشی با ساعت دارد. در این مطلب می‌خواهیم روش وصل کردن اپل‌واچ به گوشی آیفون را آموزش دهیم؛ همراه ما باشید.

 

قیمت امروز ساعت های هوشمند اپل و پیشنهادهای تخفیف موجود را بررسی کنید: اپل واچ

 

آنباکس اپل واچ

محصولات اپل به دلیل داشتن کیفیت بالا حتی در بسته‌بندی، لذت خاصی در آنباکس یا جعبه محصولاتش دارد؛ در زمانی که جعبه اپل واچ را باز می‌کنیم، ابتدا با خود دستگاه مواجه می‌شویم که بدون بند در گوشه جعبه قرار گرفته. اپل به مشتریانش احترام گذاشته و اپل واج را درون یک قاب پلاستیک اما باکیفیت خوب قرار داده تا هیچ آسیبی به دستگاه نرسد.

آنباکس و راه اندازی اپل واچ

در کنار دستگاه دفترچه راهنما که به زبان‌های مختلف نوشته شده وجود دارد که نحوه متصل کردن بند و روشن‌کردن اپل واچ را توضیح داده است؛ در زیر این دفترچه‌ها سیم شارژر مگنتی اپل واچ دیده می‌شود که طبق معمول آداپتور ندارد و فقط یک سیم تایپ C به مگنت وجود دارد.

شارژر اپل واچ

در زیر سیم شارژ لایه جداکننده وجود دارد که زیر آن هم یک جعبه باریک به طول جعبه اپل واچ جای گرفته است که به نوع خاصی باز می‌شود؛ درون این جعبه بندهای اپل واچ وجود دارد که طبق نوع و رنگ دستگاهی که می‌خرید درون آن گنجانده شده است.

راه اندازی اپل واچ

بند اپل واچ به راحت‌ترین شکل ممکن وصل می‌شود، برای متصل کردن بندهای اپل واچ کافی است از طرفی که پین‌های آهنی قرار گرفته از سمت راست به سمت چپ وارد کنید. مورد دیگری در جعبه وجود ندارد و نوبت به راه‌اندازی اپل واچ و مچ کردن اپل واچ با آیفون می‌رسد.

 

چطور گوشی اندرویدی را به ساعت هوشمند اپل متصل کنیم؟
آموزش وصل کردن اپل واچ به اندروید

 

راه اندازی اپل واچ

برای راه‌اندازی اپل واچ نیاز به یک گوشی آیفون داریم، آیفون‌های 6s به بعد که از ios 14 و watch OS 7 پشتیبانی می‌کنند قابلیت اتصال به اپل واچ جدید را دارند. ابتدا باید با نگه‌داشتن دکمه کنار اپل واچ آن را روشن کنید.

روشن کردن اپل واچ

سپس بلوتوث و وای‌فای گوشی ایفون خود را روشن کنید، زیرا اپل واچ از طریق این دو راه به گوشی متصل می‌شود.

حالا اپل واچ را نزدیک گوشی نگه دارید و منتظر بمانید تا پیغام use your iPhone to set up this Apple Watch به گوشی شما فرستاده شود، سپس continue را انتخاب کنید.

آموزش راه اندازی اپل واچ

اما امکان دارد به دلیل غیرفعال بودن برنامه watch، گوشی شما اپل واچ را شناسایی نکند، در این صورت باید دستی وارد برنامه Watch شوید و روی گزینه همه ساعت‌ها یا All Watches ضربه بزنید.

حالا گزینه Pair New Watch را انتخاب کنید. با زدن این گزینه گوشی شما به دنبال سیگنال‌های مربوط به اپل واچ می‌گردد و اگر اپل واچ شما پیدا شود، زمان آن است که اپل واچ خود را انتخاب کنید و گزینه Set Up for Myself را لمس کنید.

چطور اپل واچ ستاپ کنیم

سپس اپل واچ و گوشی را به یکدیگر نزدیک کنید تا مراحل جفت شدن دو دستگاه انجام شود.

الان نوبت به شناسایی آخر اپل واچ توسط گوشی می‌رسد، در این مرحله باید دوربین گوشی را روی نمایشگر اپل واچ نگه دارید تا گوشی اپل واچ را تشخیص دهد.

 راه اندازی اپل واچ

در این بخش پیامی دریافت می‌کنید با مضمون your Apple Watch is paired که به معنی جفت شدن اپل واچ با گوشی است. اگر دوربین گوشی شما مشکل دارد و نمی‌توانید آن را توسط دوربین مچ کنید، گزینه pair Apple Watch Manually را انتخاب کنید و به‌صورت دستی و واردکردن یک سری اطلاعات این مراحل را پشت سر بگذارید.

 اگر تابه‌حال اپل واچ نداشتید و آن را به این گوشی آیفون وصل نکرده‌اید، باید روی گزینه Set Up as New Apple Watch ضربه بزنید تا به‌عنوان اپل واچ جدید شناسایی شود. اما اگر تابه‌حال اپل واچ داشته‌اید و می‌خواهید اطلاعات آن را در این ساعت جدید داشته باشید، باید Restore from Backup را انتخاب کنید تا اطلاعات به این گوشی منتقل شوند.

اتصال اپل واچ به ایفون

حالا مطالب مربوط به قوانین و شرایط استفاده از محصولات اپل را می‌بینید که با تأیید و زدن گزینه Agree به بخش بعدی می‌روید.

اپل واچ هم دقیقاً مانند دیگر دستگاه‌های اپل نیاز به اپل آیدی دارد؛ برای سینک کردن اپل آیدی خود با اپل واچ به مسیر General و  Apple ID بروید و اپل آیدی خود را وارد کنید. حالا این برنامه برای پیداکردن اپل واچ توسط گوشی و گوشی توسط اپل واچ نیاز به دسترسی برنامه Find My دارد، به همین دلیل باید این اجازه را به اپل واچ بدهید که این برنامه را فعال کند و در گوشی به آن متصل شود.

 

آخرین مدل های آیفون که هنوز ارزش خرید دارند:
بهترین گوشی اپل

 

تنظیمات اشتراکی اپل واچ

حالا در زمان فعال‌کردن Find My اگر پیام Activation Lock را مشاهده کردید، یعنی اپل واچ قبلاً به یک اپل آیدی و گوشی متصل شده، اگر اپل واچ کارکرده خریده‌اید باید برای حذف Activation Lock با صاحب قبلی آن تماس بگیرید و اطلاعات اپل آیدی او را وارد کنید، سپس اپل آیدی را تغییر دهید.

حالا یک سری تنظیمات و ویژگی‌ها مانند Siri و Location را باید فعال کنید که اگر در گوشی شما فعال نباشند، از طریق اپل واچ فعال می‌شوند.

در این مرحله به ساخت پسورد برای اپل واچ می رسیم که در گوشی باید روی گزینه Create a Passcode یا Add a Long Passcode ضربه بزنید، پسورد مورد نظرتان را انتخاب کنید؛ اما پیشنهاد می کنیم این مرحله را رد کنید و برای اپل واچ پسورد نگذارید، زیرا هدف اپل واچ راحت تر کردن کارهایی مانند چک کردن پیام و تماس ها است و وقتی که وارد کردن رمز از شما می گیرد دیگر راحتی معنی ندارد. برای عبور از این مرحله می‌توانید Don’t Add Passcode را انتخاب کنید و کدی را تعیین نکنید.

پسورد اپل واچ

سپس از شما درخواست می‌کند که یک حساب apple pay درست کنید که در ایران کاربردی ندارد و باید آن را رد کنید. حالا ویژگی‌هایی مانند آپدیت اتوماتیک WatchOS، SOS یا همان پیام و زنگ اضطراری و Activity فعال می‌‌شوند. در نهایت می‌توانید برنامه‌های مورد نیازتان را از فروشگاه اپل یا همان اپ‌استور نصب کنید.

سینک کردن اپل واچ

حالا بسته به اطلاعاتی که در گوشی دارید و باید به اپل واچ منتقل شود ممکن است هماهنگی یا همان Sync شدن دستگاه‌ها طول بکشد، پس از اتمام انتقال دیتاها کار راه‌اندازی اپل واچ تمام شده و آماده استفاده است.

در حال حاضر اپل واچ سری ۸ به بازار عرضه شده است که می توانید بررسی تخصصی اپل واچ ۸ را در بخش بررسی ساعت هوشمند تکنولایف بخوانید.

 

برنامه هایی که یک خانم باید روی گوشی داشته باشد:
اپلیکیشن مخصوص بانوان

 

سوالات متداول

آیا اپل واچ نیاز به اپل آیدی دارد؟ بله اپل واچ هم مانند تمام محصولات هوشمند دیگر اپل نیاز به اپل ایدی برای راه اندازی دارد.

اپل واچ چطوری به گوشی متصل می شود؟ اپل واچ به کمک بلوتوث و وای فای به گوشی متصل می شود و باید با طی کردن مراحل خاص مربوط به اتصالش، آن را به گوشی وصل کنید.

آیا می توانیم اطلاعات را از اپل واچ قدیمی به اپل واچ جدید انتقال دهیم؟ بله به کمک اپل آیدی و راه های انتقال فایل می توانید اطلاعات اپل واچ قدیمی خود را به اپل واچ جدید منتقل کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%86%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86/
ads
ads