داغ ترین ها :
آنر X3 max و Play vitality edition به‌زودی معرفی خواهند شد

آنر X3 max و Play vitality edition به‌زودی معرفی خواهند شد

گزارش‌هایی وجود دارد که آنر حداقل برای معرفی سه گوشی هوشمند با مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده مانند آنر ایکس 30 مکس و پلی 5 ویتالیتی ادیشن آماده می‌شود. به نظر می‌رسد آنر برای معرفی محصولات جدیدی با سخت‌افزار میان‌رده آماده می‌شود. درواقع افشاگری در فضای مجازی مطرح کرده که برند آنر سه گوشی هوشمند میان‌رده را برای معرفی و سپس عرضه به بازار آماده می‌سازد.

 

قیمت روز گوشی های موبایل را می توانید در سایت تکنولایف ببنید و از آفرهای تخفیف روزانه بهره‌مند شوید.

 

افشاگری با حساب توییتر WHYLAB برنامه‌های آتی برند مستقل آنر را فاش کرده و مدعی شده که سه گوشی هوشمند شامل آنر ایکس 30 مکس ، آنر X30i و آنر پلی 5 ویتالیتی ادیشن می‌شوند. البته به نظر می‌رسد که مدل جدید سری پلی 5 با نام آنر پلی 5 لایت روانه‌ی بازار جهانی خواهد شد.

اولین اطلاعات از آنر ایکس 30 مکس در هفته‌ی گذشته منتشر شد. در آن زمان گفته شد که آنر ایکس 30 مکس درواقع جانشینی برای آنر ایکس 20  مکس خواهد بود. گویا محصول جدید برند آنر دارای صفحه‌نمایشی ۷ اینچی است و از مشخصاتی مانند تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۱۰۰ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. برای شارژ باتری نیز کاربر می‌تواند از فناوری شارژ سریع ۲۲/۵ وات بهره بگیرد.

متاسفانه اطلاعات بسیار کمی در مورد آنر پلی 5 ویتالیتی ادیشن و آنر X30i وجود ندارد. با این حال در متن گزارش آمده که آنر X30i از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم برخوردار خواهد بود و برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز در یکی از دو گزینه‌ی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. برای مدل آنر پلی ۵ ویتالیتی ادیشن نیز حافظه‌ی رم ۸ و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود طی روزهای آینده و با نزدیک شدن به زمان معرفی محصولات جدید آنر، اطلاعات بیشتری از گوشی‌های هوشمند جدید آنر منتشر شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%86%d8%b1-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-30-%d9%85%da%a9%d8%b3-%d9%88-%d9%be%d9%84%db%8c-5-%d9%88%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%b4%d9%86/
ads
ads