داغ ترین ها :
آنر 10 Lite و درز تصاویر از این گوشی هوشمند

آنر 10 Lite و درز تصاویر از این گوشی هوشمند

با اعلام مدیر عامل برند آنر مبنی بر آنکه این کمپانی به روند سابق خود ادامه خواهد و همچنان زیر مجموعه کمپانی هواوی خواهد بود، بسیاری از شایعات حول این برند پایان یافت. اما این کمپانی یکی از اهداف خود را کمک به هواوی برای بالا بردن میزان فروش عنوان کرده و همچنین اعلام کرد که کیفیت گوشی های این کمپانی ارتقاء خواهد یافت. برای خرید گوشی موبایل از سایت تکنولایف دیدن کنید.

حال امروز خبری در رسانه ها منتشر گردید مبنی بر آنکه عکس هایی از گوشی هوشمند آنر 10 Lite درز کرده است و منبع درز این عکس ها وبسایت TENNA می باشد. عکس های منتشر شده این گوشی هوشمند را در تمامی زوایا نمایش می دهد. عکس منتشر شده در رابطه با قسمت جلویی قاب، اطلاعاتی زیادی را به ما نمی دهد ولی از انجایی که کمپانی های چینی علاقه زیادی به صفحه نمایش مدل ناچ پیدا کرده اند، به احتمال فراوان صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز از مدل ناچ باشد.

اما با نگاه به قسمت پشتی قاب، در می یابیم که آنر دوربین دوگانه را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. اسکنر اثر انگشت این گوشی در قسمت پشتی قاب قرار گرفته است که از نظر کارشناسان، قسمت پشتی قاب بهترین مکان برای اسکنر اثر انگشت است. عکس هایی که قسمت کناری قاب را نشان می دهند، دکمه های فیزیکی برای تنظیم میزان صدا و دکمه پاور را نشان می دهند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%86%d8%b1-10-lite-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/
ads
ads