داغ ترین ها :
آنر Magic4 Ultimate معرفی شد

آنر Magic4 Ultimate معرفی شد

شرکت آنر امروز مدل جدیدی از گوشی Magic4 را معرفی کرد. این گوشی جدید آنر Magic4 Ultimate نام دارد. شرکت آنر ماه پیش گوش Magic4 را معرفی کرده بود. گوشی آنر Magic4 Ultimate یک محصول رده بالا به حساب می‌آید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی بر پایه Magic4 Pro ساخته، اما دوربین‌های بهتری دارد. مدل Ultimate از یک حسگر 1/1.12 اینچی برای دوربین اصلی استفاده می‌کند؛ اما گوشی همچنان عکس‌های ۵۰ مگاپیکسلی ثبت می‌کند. دوربین اصلی از پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتر استفاده می‌کند. شرکت آنر به این موضوع اشاره کرده که کیفیت دوربین آنر Magic4 Ultimate آن‌قدر خوب است که به راحتی با حسگرهای ۱ اینچی و لنزهایی با دیافراگم f/1.8 رقابت می‌کند. بر اساس آزمایش‌های سایت DXOMark این گوشی امتیاز ۱۴۶ را دریافت کرده است. امتیازی که بالاتر از امتیاز گوشی هواوی P50 Po بیشتر است.

 

لیست قیمت گوشی های Honor را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی آنر

 

آنر Magic4 Ultimate

دوربین اولتراواید این گوشی هم بهبود پیدا کرده است. دوربین التراواید از حسگر 1/2 اینچی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این لنز می‌تواند با زاویه باز ۱۲۶ درجه عکاسی کند. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی از یک دوربین Spectral Enhanced با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. البته که این گوشی قبلا روی گوشی آنر MagicV هم قرار گرفته بود. یک دوربین تله‌فوتو با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی که از لنز ۹۰ میلی‌متری با OIS استفاده می‌کند هم روی این گوشی دیده می‌شود. این دوربین امکان زوم ۳.۵ برابری اپتیکال را به همراه می‌آورد. در کنار این دوربین، یک دوربین dTOF هم قرار گرفته و همچنین یک حسگر ۸ کاناله برای تشخیص دمای رنگ‌ها و نور محیط و لرزش نورهای مصنوعی روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین سلفی هم از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و می‌تواند با زاویه ۱۰۰ درجه عکاسی کند. در کنار دوربین سلفی حسگر سه بعدی تشخیص صورت هم قرار گرفته است.

مشخصات دوربین آنر Magic4 Ultimate

آنر برای اینکه عملکرد دوربین‌های این گوشی بهتر شوند، از یک پردازنده مخصوص استفاده کرده است. پردازنده‌ای که برای بهبود کیفیت تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این پردازنده می‌توانیم به امکان فیلم برداری 4K در شب اشاره کنیم.

این گوشی جدید آنر با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار می‌شود و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارند. همچنین این گوشی هوشمند با اندروید ۱۲ و رابط کاربری Magic UI 6 استفاده می‌کند. صفحه نمایش گوشی Magic4 V Ultimate در اندازه ۶.۸۱ اینچ OLED است. این صفحه نمایش وضوح تصویر ۱۳۱۲ در ۲۸۴۸ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از آنجایی که این صفحه نمایش از تکنولوژی LTPO استفاده می‌کند، نرخ نوسازی این صفحه نمایش از ۱ هرتز به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش این گوشی در آزمایش‌های سایت DXOmark امتیاز ۹۵ را دریافت کرد. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ پرو به ترتیب امتیاز ۹۹ و ۹۸ را کسب کرده بودند.

کیفیت دوربین آنر مجیک 4 آلتیمیت

گوشی  Magic4 Ultimate از یک باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۰۰ وات استفاده می‌کند. سرعت شارژ بی‌سیم این گوشی هم به ۵۰ وات می‌رسد.

نسخه های مختلف آنر مجیک 4 آلتیمیت

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت آنر، گوشی Magic4 Ultimate با قیمت ۱۲۶۰ دلار در رنگ‌های مشکی و آبی راهی بازار می‌شود.

رنگبندی آنر Magic 4 ultimate

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. سعید

    امیدی هست به این زودی تو ایران موجود بشه.
    شما میارین؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سعید

      سلام وقت بخیر در مورد موجودی محصولات سایت نمیشه به طور حتم چیزی گفت از طریق سایت یا صفحه اینستاگرام ما موجودی محصولات رو دنبال کنید پاینده باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%86%d8%b1-magic4-ultimate/
ads
ads