داغ ترین ها :
آپدیت جدید اینستاگرام ظاهر پروفایل کاربران را تغییر می دهد

آپدیت جدید اینستاگرام ظاهر پروفایل کاربران را تغییر می دهد

امروزه کمتر کسی است که گوشی هوشمند داشته باشد و در اینستاگرام حساب کاربری نداشته باشد. در طی یک سال اخیر اینستاگرام تبدیل به یکی از محبوب ترین ها در بین شبکه های اجتماعی شده است و از نظر تعداد کاربر به خوبی می تواند با فیس بوک و تلگرام رقابت کند. در همین راستا، مدیران این کمپانی با انتشار آپدیت های متعدد نقص های این شبکه اجتماعی را رفع کرده یا قابلیت های جدیدی را به آن اضافه می کند.

اینستاگرام

امروز نیز اپلیکیشن این شبکه اجتماعی، آپدیت جدیدی را دریافت خواهد کرد که بیشتر بخش پروفایل کاربران را پوشش می دهد. پروفایل هر فرد بیانگر شخصیت هر فرد است و اینستاگرام در آپدیت جدید قابلیت هایی را به این بخش اضافه کرده است. بعد از انجام آپدیت، قسمت آواتار که مربوط به عکس کاربر است از سمت چپ به سمت راست انتقال یافته و نوار مربوط به تعداد فالوور و فالووینگ از بالا حذف شده و به زیر بیوگرافی انتقال می یابد. دیگر تغییر ایجاد شده توسط اینستا مربوط به بخش ناوبری است.

مطالب مرتبط: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

آپدیت جدید در بخش تب ها نیز تغییراتی را ایجاد می کند که در طی آن کاربران به هنگام سرچ می توانند راحت تر فرد مورد نظر خود را پیدا کنند. و همچنین دسترسی به IGTV راحت تر از گذشته خواهد بود. اینستا اعلام کرده است که این آپدیت تا چند هفته دیگر برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%8c-%d8%b6%d8%a7%d9%87%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b1/
ads
ads