داغ ترین ها :
آپدیت جدید اینستاگرام، قابلیت ضبط صدا را در بخش دایرکت اضافه می کند

آپدیت جدید اینستاگرام، قابلیت ضبط صدا را در بخش دایرکت اضافه می کند

شبکه اجتماعی اینستاگرام در طول چند سال اخیر محبوبیت بالایی پیدا کرده و کاربران زیادی در سرتاسر دنیا این شبکه اجتماعی را دنبال می کنند و در آن حساب کاربری خود را ساخته اند. این شبکه نیز برای جذب هر چه بیشتر کاربران و توسعه اپلیکیشن خود و از طرفی دیگر رقابت با دیگر شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و تلگرام، آپدیت های متعددی را منتشر می کند و در قالب این آپدیت ها ویژگی های جدیدی را به نرم افزار خود اضافه می کند.

دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام در همین راستا آپدیت جدیدی را منتشر کرده است که قالب آن یک ویژگی کاربردی به نرم افزار اضافه شده است. آپدیت جدید قابلیت ضبط صدا را به بخش دایرکت اضافه می کند که برای بسیاری از کاربران کاربردی است. پیشتر تلگرام و واتس اپ این قابلیت را به نرم افزار های خود اضافه کردند که با استقبال خوبی مواجه شد و حالا اینستاگرام نیز به سراغ این ویژگی رفته است.

مطالب مرتبط: ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

برای انجام این قابلیت باید به قسمت دایرکت مراجعه فرمائید سپس آیکون مربوط به میکروفون را نگه دارید تا ضبط صدا آغاز گردد، بعد از ضبط کامل می توانید دست خود را از روی آیکون برداشته سپس ترک ضبط شده ارسال می شود ولی در صورتی که حین ضبط صدا از ارسال آن منصرف شدید فقط کافیست انگشت خود را تا محل آیکون سطل زباله بکشید تا ضبط صدا متوقف و حذف گردد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%8c-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%b6%d8%a8%d8%b7-%d8%b5%d8%af%d8%a7/
ads
ads