داغ ترین ها :
آپدیت جدید کال آف دیوتی موبایل( سیزن 5 )

آپدیت جدید کال آف دیوتی موبایل( سیزن 5 )

قبل از بررسی آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل و نوآوری های آن کمی به دنیای بازی های موبایل بپردازیم. بازی های ویدئویی چندین سال است که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و امروزه صنعت بازی های ویدئویی از بزرگترین و تاثیر گذار ترین صنعت های موثر بر تکنولوژی است که هر ساله با پیشرفت گوشی ها، کنسول ها و کامپیوترهای گیمینگ، بازی ها هم دچار پیشرفت چشمگیری می شوند و هر روز به واقعیت نزدیکتر می شوند. گوشی های مخصوص بازی را گوشی گیمینگ می نامند که مخصوص بازی های سنگین و گرافیکی طراحی شده اند و از پس هر بازی ای با هر کیفیتی حداقل تا 3 سال بر می آیند؛ یکی از این بازی های فوق العاده و گرافیکی موبایلی، کال آف دیوتی موبایل است که در سال 2019 وارد گوگل پلی شد و ظرف مدت کمی مورد استقبال بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی قرار گرفت. بازی موبایل Call Of Duty تا کنون بیش از 14 میلیون بار دانلود در گوگل پلی داشته و بیشتر از 100 میلیون بازیکن فعال در سرتاسر جهان دارد که آمار بسیار فوق العاده ای در بین بازی های موبایلی به حساب می آید با اینکه تنها 2 سال است که وارد عرصه گیمینگ شده است.

البته بازی کال آف دیوتی همیشه مورد استقبال بازیکنان قرار می گیرد و هر سال طرفداران این بازی منتظر نسخه جدید این بازی هستند، کال آف دیوتی برای کامپیوتر سال ها است که تولید می شود و روند داستانی بسیار مهیجی دارد که این داستان حتی به بازی موبایلی کال آف دیوتی هم کشیده شده است. در این مطلب می خواهیم به سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل بپردازیم که چند روز پیش عرضه شد و تغییرات بزرگ بسیاری داشت، همراه ما باشید. فراموش نکنید که برای خرید گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی تکنولایف دیدن کنید.

 

لیست گوشی های مناسب برای بازی در قیمت های متنوع: گوشی گیمینگ

 

چه چیزهایی در آپدیت جدید کال آف دیوتی موبایل تغییر کرده؟

جدیدترین آپدیت کالاف دیوتی موبایل در سیزن 10 تغییرات گسترده ای نداشته و بیشتر روی رفع باگ کار کرده است، اما مثل همیشه اکتیویژن بازی را برای کاربران جذاب تر کرده و با اضافه کردن شخصیت های متنوع و اسلحه های جدید، هیاهو را به بازی برگردانده.
آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مثل تغییر سیزن ها حجم دانلود زیادی برای بازیکنان در نظر نگرفته و در حد 1 گیگابایت اینترنت باید صرف آپدیت کالاف موبایل کنید. اکثر حجمی که باید دانلود کنید برای لباس ها، اسلحه ها، طرح اسلحه ها و شخصیت ها است به اضافه نقشه ها که همیشه دستخوش تغییر جزئی می شوند تا تجربه بهتری از بازی کسب کنید.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

تنظیمات جدید کال آف دیوتی موبایل

یکی از ویژگی های اپدیت جدید کالاف در تنظیمات است که این قابلیت کمک می کند افرادی که گوشی ضعیف دارند و یا گوشی خوب دارند با پردازنده قوی اما گاهی اوقات در بازی لگ و افت فریم پیدا می کنند، افت فریم و لگ را کمتر می کند.

کالاف دیوتی موبایل

این ویژگی یک گزینه اضافه شده به بخش Graphic And Audio است که با انتخاب آن چند لحظه از زمان شما گرفته می شود، سپس بازی به صورت اتوماتیک بسته می شود و باید دوباره آن را اجرا کنید. زمانی که اجرا می کنید خیلی تغییر خاصی احساس نمی کنید، مگر کم شدن سایه ها و مقداری از کنتراست بازی که باعث می شود پردازنده گرافیکی گوشی کمتر درگیر شود و بازی روان تر اجرا خواهد شد. در حال حاضر بهترین راه حل رفع لگ کالاف دیوتی موبایل همین است که به صورت رسمی توسط بازی ارائه شده است.

لباس و شخصیت های اپدیت جدید کالاف

هر فصل با بروزرسانی کالاف دیوتی موبایل شخصیت ها و لباس های جدید هم به بازی اضافه می شود که می توانید با خرید یا بدست آوردن آن ها، اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را ارزشمندتر کنید. برخی از لباس ها که خاص هستند معمولا در باکس کریت یا باندل، بتل پس و گردونه به بازی اضافه می شوند که هزینه خرید آن ها مختلف است و برای بدست آوردنشان نیاز به خرید Cp کالاف دیوتی موبایل دارید.

کالاف دیوتی موبایل

برخی دیگر از شخصیت ها که به بازی اضافه می شوند پولی نیستند و با نام شخصیت رایگان کالاف دیوتی موبایل شماخته می شوند که هزینه ای در بر ندارند، اما برای بدست آوردن آن ها باید یک سری مراحل و ماموریت های کالاف دیوتی موبایل را با موفقیت پشت سر بگذارید تا آن شخصیت و لباس به شما داده شود. در این صورت می توانید بدون خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل اسکین کالاف موبایل بگیرید اما سطح آن ها به مراتب پایین تر از اسکین های پولی کالاف دیوتی موبایل است.

خرید هارد اکسترنال

اسلحه و گان های اپدیت جدید کالاف موبایل

گان های کال اف دیوتی موبایل هر آپدیت جدیدتر می شوند و اسلحه های متفاوت در دسته های مختلف به بازی اضافه می کند. به همین دلیل در هر آپدیت مقدار چشم گیری از حجم بروزرسانی کالاف مربوط به گان ها و اسکین گان های کالاف موبایل است. یکی از جذابیت های بازی کال آف دیوتی موبایل همین طراوت و تازگی آیتم های بازی است که کاربران را مشتاق ادامه دادن به بازی و پشت سر گذاشتن مراحل و همچنین رقابت می کند.

در اپدیت کالاف دیوتی موبایل جدید گان هایی در درسته های مختلف اضافه شده اند که شامل:

اسلحه SVD در دسته اسنایپ ها که جزو اسلحه های دور برد هستند اما هنوز به پای اسلحه های قدیمی کالاف دیوتی نمی رسند و در آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل باید منتظر بهتر شدن آن باشیم.

کالاف دیوتی موبایل

اسلحه CBR4 در دسته SMG ها که اسلحه های سبک با کالیبر کوچکتر هستند، بسیار سبک است و زمان شلیک تیر آن به صورت پشت سر هم بسیار زیاد است، اما فواصل دور را نمی تواند به خوبی هدف بگیرد و باید از نزدیک درگیری کنید.

کالاف دیوتی موبایل

اسلحه R9-0 در دسته شاتگان ها که اسلحه های با تعداد تیر بالا در هر شلیک هستند و برای فواصل نزدیک کاربرد دارند. در کل شاتگان ها دور برد نیستند اما این شاتگان مانند اکو و استرایکر پشت هم شلیک می کند به همین دلیل می تواند کاربردی باشد.

کالاف دیوتی موبایل

اسلحه Swordfish که در دسته Assault ها جای می گیرند و مانند اسلحه M16 در هر بار شلیک 4 تیر شلیک می کند و برای فواصل نزدیک و متوسط مناسب است.

کالاف دیوتی موبایل

اسلحه Thumper در دسته لانچر یا موشک زن ها که قدرت بسیار زیادی دارد و به جای موشک بمب پرتاب می کند. البته به دلیل پرتاب نارنجک برد زیادی ندارد و نمی تواند مانند RPG مسافت زیادی را طی کند تا منفجر شود، به همین دلیل باید از نزدیک با آن شلیک کنید.

کالاف دیوتی موبایل

اسلحه Nunchuks یا همان نانچیکو که در دسته اسلحه سرد قرار میگیرد و می توانید از آن به جای چاقو یا تبر استفاده کنید.

کالاف دیوتی موبایل

دستکش بوکس که در دسته اسلحه سرد قرار می گیرد و به تازگی وارد بازی شده است، سرعت بازیکن در صورت استفاده از دستکش بوکس در کالاف دیوتی موبایل زیاد است و به دلیل سبک بودن می توانید خیلی سریع حرکت کنید.

کالاف دیوتی موبایل

 

ارزان ترین گزینه ای که این بازی را اجرا می‌کند، زیر بار تست گیم:
بررسی گوشی A04s

 

مپ های جدید کالاف دیوتی موبایل

در آخرین به روز رسانی کالاف موبایل مپ جدید به بازی اضافه نشده است و فقط تغییراتی جزئی در نقشه ها به وجود می آیند تا باگ زمین ها از بین برود و همچنین با تغییرات کوچک مانند آب و هوای نقشه ها و یا تغییر ظاهری درختان آن زمین هیجان را به بازی برمیگردانند تا بازیکنان خسته و کلافه نشوند.
در به روز رسانی جدید کالاف دیوتی موبایل اکثر مپ های بازی آپدیت می خواهند اما نیاز نیست کامل آن ها را دانلود کنید زیرا از قبل حجم اصلی آن ها دانلود شده و فقط کافیست تغییرات ظاهری کوچک که در نهایت 10 مگابایت است را دریافت کنید تا بتوانید در آن زمین بازی کنید.

رنک مولتی و بتل رویال آپدیت جدید کالاف دیوتی

در آپدیت جدید مانند همیشه رنک ها ریست شدند و همه کاپ ها چند پله پایین تر آمده است تا بازیکنان دوباره به رقابت بپردازند و رکورد خود را افرایش دهند؛ در بخش رنک مولتی پلیر کالاف دیوتی موبایل تغییر خاصی ایجاد نشده و مهمترین آن اضافه شدن لایک به بازیکنان است. زمانی که بازی رنک مولتی تمام می شود می توانید به هم تیمی هم و بازیکن های رقیب لایک بدهید و دیگران هم  می توانند شما را لایک کنند که به معنی (بازی خوبی بود) است.

یک سری مپ هم به بخش رنک مولتی پلیر کالاف موبایل در آپدیت جدید اضافه شده است که قبلا در بخش مولتی پلیر معمولی بوده است و حالا به بخش رنک هم اضافه شده است مانند مپ Howek که بیشتر بازیکنان اسنایپر این مپ را انتخاب می کنند.

کالاف دیوتی موبایل

در رنک بتل رویال هم تغییر خاصی ایجاد نشده، فقط مپ ها به روز رسانی شده اند و باگ های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل برطرف شده است، در بخش بتل رویال هم رنک ها ریست شده و برای لجند شدن دوباره باید یکی یکی کاپ ها را پشت سر بگذارید.

هدیه دادن در آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل

یکی از ویژگی های چشمگیر در آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل این است که می توانید برای دوستان خود در بازی هدیه ارسال کنید، این هدیه ها حالا از XP Card فراتر رفته و می توانید هدیه ها را با CP کالاف دیوتی خریداری کنید و به دوستانتان هدیه دهید. البته این قابلیت دو شرط دارد:

کالاف دیوتی موبایل

یکی این که حتما باید هر دو بازیکن در یک ریجن باشند، مثلا اگر ریجن کالاف دیوتی موبایل شما هند است، فقط به دوستانی می توانید هدیه دهید که آن ها هم ریجن هند باشند.

قانون دیگر این است که حداقل چند دست باید با یکدیگر بازیکن باشید و حتما در لیست دوستان یکدیگر قرار داشته باشید تا بتوانید به یکدیگر هدیه دهید.

خرید هندزفری
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

24 نظر

  1. بلال

    خوبه من خودم لوله 350,
    هستم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%81-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/
ads
ads