داغ ترین ها :
گلکسی نوت 8 از لیست سامسونگ برای دریافت آپدیت خارج شد

گلکسی نوت 8 از لیست سامسونگ برای دریافت آپدیت خارج شد

گوشی گلکسی نوت 8 از سال 2017 میلادی تاکنون توانسته به یک مدل ثابت در لیست دریافت بروزرسانی از سوی شرکت سامسونگ تبدیل شود، اما به نظر می‌رسد پس از گذشت 4 سال از زمان عرضه دستگاه، خورشید آن در حال غروب کردن است. بر اساس اطلاعات موجود می‌توان آخرین بروزرسانی گلکسی نوت 8 را مربوط به ماه آگوست دانست و به نظر می‌رسد در آینده هیچگونه فایل بروزرسانی برای آن منتشر نخواهد شد. البته این اتفاق دور از ذهن نبود و سامسونگ فقط به وعده خود عمل کرده است؛ این کمپانی هنگام معرفی گلکسی نوت 8 وعده داده بود تا مدت 4 سال از دستگاه در زمینه بروزرسانی نرم افزاری پشتیبانی خواهد کرد.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

ویژگی‌های خاص سامسونگ گلکسی نوت 8

گوشی سامسونگ Galaxy Note 8 ماموریت خود را به خوبی انجام داده است. این دستگاه با چندین نوآوری طراحی و تولید شده بود که می‌توان در میان آن‌ها به معرفی نخستین سیستم دوربین دوگانه سامسونگ اشاره کرد؛ گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 مجهز به سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسل در کنار سنسور اصلی 12 مگاپیکسل بود. البته در حال حاضر شاهد دوربین چهارگانه در جدیدترین مدل‌های سامسونگ هستیم، اما همه این اتفاق‌ها از سری نوت 8 آغاز شد.

سایر نوآوری‌های سامسونگ Galaxy Note 8 را می‌توان توانایی کنترل تاری پس‌زمینه در برنامه دوربین و یادداشت‌برداری سریع هنگام قفل بودن صفحه نمایش دانست. همچنین گوشی گلکسی Note 8 در سال 2017 میلادی توانست رکورد فروش سامسونگ را به نام خود ثبت کند و تنها ظرف مدت زمان یک هفته از زمان معرفی، تعداد 270 هزار دستگاه به فروش رسید، اما به نظر می‌رسد این دستگاه به افتخارآفرینی‌هایی که برای سامسونگ داشت به خاطره تبدیل خواهد شد. با این که سری نوت 8 به پایان راه خود رسیده است، اما امیدواریم نسل جدید این دستگاه بتواند مسیر پرقدرت نسل‌های گذشته را ادامه دهد. همانطور که می‌دانید، گوشی‌های سری گلکسی نوت همواره از کیفیت و قابلیت‌های قابل توجه بهره‌مند بودند و به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این مسیر را ادامه دهد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. احمد

    سلام خسته نباشید
    خاستم بپرسم note 10t خوبه یا a12
    قیمت هر دوشون به روز الان چقدره
    ؟

    1. میلاد شیری

      پاسخ به احمد

      سلام وقت بخیر ردمی نوت ۹ تی منظورتونه ؟
      1. Arshya

        پاسخ به میلاد شیری

        نوت ۱۰
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-8/
ads
ads