داغ ترین ها :
با آپدیت iOS 15.4 اپلیکیشن‌ها در آیفون 13 پرو و پرو مکس روی نرخ 120 هرتز اجرا می‌شوند

با آپدیت iOS 15.4 اپلیکیشن‌ها در آیفون 13 پرو و پرو مکس روی نرخ 120 هرتز اجرا می‌شوند

به نظر می‌رسد پس از نصب آپدیت iOS 15.4 دارندگان مدل‌های پرو سری آیفون 13 می‌توانند از تجربه اپلیکیشن‌ها روی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار شوند.

در صورتی که از علاقه‌مندان به محصولات اپل باشید یا اخبار و گزارش‌های مرتبط با آن را دنبال می‌کنید، حتما اطلاع دارید که مدل‌های آیفون 13 پرو و پرو مکس دارای صفحه‌نمایشی ۱۲۰ هرتزی با فناوری پروموشن هستند؛ فناوری که اجازه می‌دهد نرخ نوسازی با توجه به محتوای در حال نمایش متغیر باشد.

 

جدیدترین مدل های آیفون را می‌توانید با قیمت مناسب از فروشگاه تکنولایف تهیه کنید: گوشی اپل

 

با این حال، تمامی اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها از چنین نرخ نوسازی پشتیبانی نمی‌کردند و گویا دلیل چنین اتفاقی نیز باگی عجیب در نرم‌افزار سیستم‌عامل بوده است. باگ مدنظر باعث می‌شود اجرای انیمیشن‌ها در اپلیکیشن‌های شخص ثالث روی ۶۰ هرتز باشد. درواقع اپلیکیشن‌ها نمی‌توانند از حداکثر امکانات صفحه‌نمایش برخوردار شده و به‌صورت نرم و روان‌تر اجرا شوند.

چنین امری برای کاربران ناخوشایند بود؛ زیرا هزینه بیشتری در مقایسه با مدل استاندارد آیفون ۱۳ پرداخته‌اند تا امکاناتی مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در اختیار داشته باشند. حال، گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که اپل توانسته این باگ را برطرف کند و از این پس اپلیکیشن‌ها با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اجرا خواهند شد.

درواقع باگ مدنظر در نسخه بتای iOS 15.4 برطرف شده و کاربران می‌توانند از امکانات گسترده پنل پروموشن ۱۲۰ هرتزی موجود در آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس برخوردار شوند. به لطف برطرف شدن باگ مدنظر به کاربران اجازه داده خواهد شد تجربه‌ای از اجرای اپلیکیشن‌های توسعه یافته توسط شرکت‌های شخص ثالث داشته باشند که در اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل دارند.

متاسفانه هنوز مشخص نشده که آپدیت iOS 15.4 چه زمانی در اختیار عموم قرار می‌گیرد؛ اما با توجه به انتشار نسخه بتا دور از انتظار نیست که به‌زودی چنین اتفاقی رخ داده و دارندگان محصولات مختلف اپل به آپدیت جدید سیستم‌عامل انحصاری این شرکت دسترسی داشته باشند.

 

آموزش نحوه وصل کردن اپل واچ به گوشی های اندرویدی:
اتصال اپل واچ به اندروید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-ios-15-4-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%da%a9%d8%b3/
ads
ads