داغ ترین ها :
آیفون 13 سبز امروز معرفی می‌شود

آیفون 13 سبز امروز معرفی می‌شود

امشب اولین رویداد شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود. انتظار می‌رود که در این رویداد آیفون SE جدید پس از شایعات زیاد معرفی شود. در کنار آیفون SE 2022 هم بعید نیست یک آیپد ایر جدید راهی بازار شود. درحالی که چند ساعت بیشتر به شروع این مراسم باقی نمانده، گزارش‌های جدید می‌گویند که اپل چند محصول جدید دیگر هم در این مراسم رونمایی می‌کند. یکی از این محصولات جدید چیزی جز آیفون ۱۳ سبز رنگ نخواهد بود. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که اپل سال گذشته در این زمان، آیفون ۱۲ بنفش را معرفی کرده بود.

 

تمام گوشی های سری 13 و 12 ایفون را با قیمت عالی و گارانتی معتبر از سایت تکنولایف خریداری کنید: گوشی اپل

 

کاربری در یوتیوب به نام Luke Miani به این موضوع اشاره کرد که اپل امروز رنگ سبز آیفون ۱۳ را در کنار رنگ بنفش آیپد ایر معرفی خواهد کرد. تصاویر این دو محصول را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

همچنین مشخص شده که اپل شاید محصولات دیگری هم معرفی کند. این محصولات جدید شامل مک استودیوی جدید در کنار یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی خواهد بود. تصاویر این محصولات را هم در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

در حالی که انتظار می‌رود در مراسم امشب مک‌بوک‌های جدید هم معرفی شوند، این کاربر یوتیوب اعلام کرده که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات اپل:
آیفون SE 2022 با تراشه قدرتمند و ظاهری قدیمی معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-13-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-2/
ads
ads