داغ ترین ها :
آیفون SE 2022 با تراشه قدرتمند و ظاهری قدیمی معرفی شد

آیفون SE 2022 با تراشه قدرتمند و ظاهری قدیمی معرفی شد

آیفون همیشه به عنوان یک گوشی گران قیمت شناخته می‌شود، اما یک مدل از این گوشی تولید شده که با قیمت بهتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. آیفون SE تنها آیفونی به حساب می‌آید که اندکی ارزان خواهد بود. تا این لحظه دو نسل از این گوشی معرفی و راهی بازار شده و الان هم شاهد معرفی نسل سوم این گوشی با عنوان آیفون SE 2022 هستیم. با این حال آیفون SE جدید هرچقدر که از نظر سخت‌افزاری قوی شده، از نظر ظاهری همچنان شبیه به آیفون ۶ می‌ماند که در سال ۲۰۱۴ راهی بازار شده بود.

 

به محض موجود شدن جدیدترین ایفون SE در بازار ایران می‌توانید انواع آنرا از تکنولایف تهیه کنید: گوشی ایفون

 

سخت افزار آیفون SE 2022

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که آیفون SE 2022 به تراشه A15 مجهز شده که روی آیفون ۱۳ هم قرار گرفته بود. اپل روی این گوشی از سریع‌ترین تراشه خودش استفاده کرده است. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که آیفون SE 2022 در سه مدل با ظرفیت‌های ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت راهی بازار خواهد شد.

سخت افزار آیفون Se 2022

رنگ های آیفون SE 2022

آیفون SE 2022 به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل مجهز شده که البته حاشیه‌های زیادی هم در لبه بالا و پایین دارد و به همین دلیل از آیفون مینی کمی بزرگ‌تر خواهد بود. اپل برای اینکه مقاومت آیفون SE جدید را بالا ببرد از سرامیک شیلد برای بدنه این گوشی استفاده کرده است. روی آیفون اس ای ۲۰۲۲ حسگر تشخیص اثر انگشت را مشاهده می‌کنید که روی لبه پایینی گوشی قرار گرفته است.

حالا نوبت به دوربین می‌رسد. دوربین آیفون SE 2022 با پیشرفت‌های جالبی همراه بوده است. این گوشی به دوربینی با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده که البته از سنسور شیفت بهره نمی‌برد. دوربین آیفون SE جدید به قابلیت Smart HDR 4، Photographic Style و Deep Fusion مجهز شده است.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که آیفون SE جدید شرکت اپل از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند. این موضوع زمانی که جالب می‌شود که بدانید اپل همچنان آیفون ۱۱ که شبکه 4G پشتیبانی می‌کند را می‌فروشد و اولین آیفون SE که در سال ۲۰۱۶ راهی بازار شد همچنان جدیدترین نسخه iOS را دریافت می‌کند.

آیفون SE جدید به دلیل اینکه بدنه‌ای شیشه‌ای دارد از شارژ سریع Qi  هم پشتیبانی می‌کند و باید بگوییم که در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید راهی بازار خواهد شد.

گوشی ایفون SE 2022 مشکی

قیمت آیفون SE 2022

پیش فروش آیفون SE 2022 از چند روز دیگر شروع می‌شود. بر اساس گفته‌های اپل قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی 429 دلار خواهد بود. از هفته آینده هم فروش این گوشی در ۳۰ کشور دنیا از جمله استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن، انگلیس و آمریکا شروع می‌شود.

 

خرید آیفون SE 2022 LL/A ظرفیت 128 گیگابایت

 

قیمت آیفون SE 3 ZA/A با حافظه 128 گیگابایت

 

آخرین اخبار از رویداد جدید اپل:
آیفون 13 سبز رنگ معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-se-2022/
ads
ads