داغ ترین ها :
آیفون SE 3 را کی می‌توانیم بخریم؟

آیفون SE 3 را کی می‌توانیم بخریم؟

اپل در نظر دارد آیفون SE 3 را همراه با تراشه‌ی A15 بیونیکی و پنل LCD در بهار سال آینده، روانه‌ی بازار کند. برای خرید جدیدترین گوشی های اپل سایت تکنولایف را به خاطر داشته باشید.

آیفون SE 3 اپل کی راهی بازار می‌شود؟

از محصولات اپل که توانست با استقبال گسترده‌ای همراه شود، آیفون SE مدل ۲۰۲۰ است. نسخه‌ی اولیه‌ی آیفون SE نیز در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد؛ اما به نظر می‌رسد که نسل سوم گوشی میان‌رده‌ی اپل زودتر از آنچه انتظار داریم معرفی و روانه‌ی بازار خواهد شد.

گزارش‌هایی وجود دارد که اپل برای معرفی سومین مدل از سری آیفون SE یا آیفون SE 3 برای بهار سال آینده آماده می‌شود؛ مدلی که گویا آخرین گوشی هوشمند اپل با پنل LCD خواهد بود. این گفته‌ها را رسانه‌های کشور چین مطرح کرده‌اند و در منابع خبری اشاره می‌شود که آیفون SE 3 با طراحی شبیه به آیفون XR روانه‌ی بازار خواهد شد.

به طور خلاصه‌تر می‌توان گفت که دیگر در پنل جلویی خبری از کلید خانه نیست و در بالای صفحه‌نمایش نیز بریدگی یا ناچ برای جای گرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است. تاچ آیدی نیز به لبه‌ی کناری گوشی هوشمند رفته تا کاربر با طراحی شبیه به آیپدها مواجه شود.

با این حال، پیش از معرفی هر محصولی، طراحی‌های مختلفی از آن توسط تیم طراحی به مدیریت شرکت معرفی می‌شود و درنهایت یکی از طراحی‌ها تایید شده و به مرحله‌ی تولید انبوه می‌رسد. درواقع امکان دارد آیفون SE 3 از طراحی کاملا متفاوتی با آنچه تاکنون در رسانه‌های مطرح شده است، برخوردار باشد. درنتیجه تا انتشار اطلاعات بیشتر باید صبر کرد.

در متن خبر آمده که آیفون SE 3 دارای تراشه‌ی جدیدتری خواهد بود. درواقع اپل در گوشی هوشمند خود از تراشه‌ی A15 بیونیکی با لیتوگرافی ۵ نانومتری استفاده خواهد کرد که مودم 5G دارد. از نظر قیمت انتظار می‌رود مدل پایه‌ی آیفون SE 3 با قیمتی معادل ۳۹۹ دلار روانه‌ی بازار شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-se-3-%d8%a7%d9%be%d9%84/
ads
ads