داغ ترین ها :
آیپد ارزان قیمت با تراشه A13 Bionic معرفی شد

آیپد ارزان قیمت با تراشه A13 Bionic معرفی شد

شرکت اپل در جریان مراسم معرفی آیفون 13 از آیپد ارزان قیمت جدید رونمایی کرد. این آیپد جدید که نسل نهم آیپد به حساب می‌آید، از امروز پیش فروش می‌شود و از هفته آینده هم راهی بازار خواهد شد. شود و از هفته آینده هم راهی بازار خواهد شد. این آیپد ارزان قیمت که به تراشه A13 Bionic مجهز شده از توان پردازشی بالایی برخوردار خواهد بود.

ویدئوی معرفی آیپد ارزان قیمت جدید را ببینید:

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع تبلت به سایت تکنولایف مراجعه کنید: تبلت

 

باید به این موضوع اشاره کنیم که آیپد جدید یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دارد که از کیفیت مناسبی برخوردار خواهد بود. نسل نهم آیپد از نظر ظاهر شباهت زیادی به آیپد‌های سال‌های گذشته دارد و حتی همان دکمه خانه آشنا هم روی آن دیده می‌شود. این تبلت از یک دوربین پشت هم استفاده می‌کند.

آیپد ارزان قیمت

پشتیبانی آیپد ارزان قیمت از قلم

به گفته اپل تراشه قرار گرفته روی این آیپد ۲۰ درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود. این تبلت از صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی استفاده می‌کند که همان وضوح تصویر مدل‌های قبل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. جدیدترین تبلت شرکت اپل با سیستم عامل iPad OS 15 راهی بازار می‌شود. این سیستم عامل تجربه جدیدی از کار با آیپد را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و از ویژگی‌های مولتیتسکینگ شگفت‌انگیزی بهره می‌برد.

شرکت اپل اعلام کرده که آیپد ارزان قمیت جدیدی که معرفی کرده یک مدل پایه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که با قیمت ۳۲۹ دلار راهی بازار می‌شود.  همچنین مشخص شده که این محصول از قلم و صفحه کلید هم پشتیبانی می‌کند. با توجه به قیمت می‌توان این محصول را هم به عنوان یک تبلت دانش آموزی با کیفیت به حساب آورد.

براساس اطلاعات منتشر شده این تبلت در رنگ خاکستری راهی بازار خواهد شد.

آیپد ارزان قیمت 329 دلاری

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa/
ads
ads