داغ ترین ها :
آیپد پرو 2022 اپل احتمالا از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده می‌کند

آیپد پرو 2022 اپل احتمالا از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده می‌کند

در صورت صحت گزارش‌ها آیپد پرو 2022 اپل دارای ویژگی‌های متعدد ازجمله شارژ بی‌سیم با استفاده از مگ سیف خواهد بود.

اپل هیچگاه برنامه‌های خود را فاش نکرده و همیشه محافظه‌کارانه عمل کرده است. به این صورت که کمتر رخ داده پیش از معرفی محصولی، خبری از آن توسط سران اپل به بیرون از شرکت درز کند. درواقع بیشتر اخباری که از سری محصولات مختلف کوپرتینویی‌ها منتشر شده، برگرفته از گزارش‌هایی بوده که توسط تحلیلگران در فضای مجازی قرار گرفته‌اند.

 

تبلت های اپل را با قیمت مناسب از سایت تکنولایف تهیه کنید: آیپد

 

در این بین گفته شده که مدل‌های مختلف آیپد ازجمله آیپد ایر و آیپد پرو در سال ۲۰۲۲ با تغییرات گسترده‌ای همراه خواهند بود و ویژگی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود. این ویژگی‌ها گویا شامل طراحی ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری خواهند شد. البته در این گزارش بیشتر به مشخصات و امکانات مدل آیپد پرو اشاره شده است.

یکی از ویژگی‌هایی نیز که در آیپد پرو مشاهده خواهد شد گویا برخورداری از حالت شارژ بی‌سیم خواهد بود که با استفاده از شارژر بی‌سیم مگ سیف رخ خواهد داد. گویا اپل این ویژگی را برای مدتی است که آزمایش می‌کند و اگر مراحل آزمایشی با موفقیت پشت سر گذاشته شود، آیپد پرو 2022 همراه با شارژ بی‌سیم مگ سیف به دست کاربران خواهد رسید.

ایپد پرو 2022

در گزارش آمده که کوپرتینویی‌ها با جایگزینی کامل پنل پشتی فلزی با مدل شیشه‌ای موافق نبوده‌اند و درواقع می‌خواهند تنها لوگوی اپل در پنل پشتی از جنس شیشه باشد. چنین طراحی در مک بوک‌های جدید نیز استفاده شد و انتظار می‌رود آیپد پرو ۲۰۲۲ بتواند با استفاده از این طراحی، حالت شارژ بی‌سیم با استفاده از مگ سیف را به کاربران ارائه دهد.

متاسفانه آنچه گفته شد در حد شایعه است و هنوز نمی‌دانیم چنین ویژگی از چه طراحی استفاده می‌کند و باید صبر کرد و دید که کوپرتینویی‌ها چه برنامه‌ای برای آیپد پرو 2022 در نظر گرفته‌اند. باید در نظر داشت که امکان دارد ویژگی مدنظر در حال آزمایش باشد، اما به هر دلیلی در آیپد پرو نسل بعدی مورد استفاده قرار نگیرد.

آیپد پرو 2022 اپل

از طرفی انتظار می‌رود حالت اتصال مجیک کیبورد به تبلت نیز تغییر یابد و اتفاقات مثبتی در آیپد پرو نسل بعدی رخ دهد. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که مصرف باتری پس از اتصال کیبورد به تبلت به شدت افزایش می‌یابد. به همین علت دور از انتظار نیست که کوپرتینویی‌ها نسبت به انتقادات، واکنش نشان داده و مشکل مدنظر را برطرف سازند.

در کنار تغییر عملکرد در میزان مصرف باتری گفته شده که امکان دارد ظرفیت باتری در نسل بعدی آیپد پرو نیز تغییر یابد. از تغییرات دیگر می‌توان به ماژول دوربین اشاره کرد. درواقع کوپرتینویی‌ها می‌خواهند ماژول دوربینی شبیه به آیفون ۱۳ را در آیپد پرو ۲۰۲۲ استفاده کنند.

انتظار می‌رود برای صفحه‌نمایش نیز از پنل OLED استفاده شود که در بالای آن، بریدگی یا ناچ برای قرار گرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است. چنین طراحی می‌تواند آپید پرو ۲۰۲۲ را به مک بوک‌های جدید شبیه‌تر کند تا طراحی یک‌پارچه‌ای داشته باشند. از برنامه‌های آینده اپل می‌توان به معرفی تراشه M2 اشاره کرد که می‌تواند کمک بسیاری به فروش سری آیپد جدید کند. انتظار می‌رود از این تراشه حداقل در مدل آیپد پرو استفاده شود.

 

آخرین اخبار از محصولات اپل:
آیفون 14 و اطلاعاتی که از آن فاش شده است

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d9%be%d8%b1%d9%88-2022-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%88%da%af%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%88%db%8c%da%98%da%af/
ads
ads