داغ ترین ها :
اپل قصد ندارد آی مک ۲۷ اینچی جدید عرضه کند

اپل قصد ندارد آی مک ۲۷ اینچی جدید عرضه کند

اپل با عرضه محصولات جدید از جمله مک استودیو و مانیتور 5K استودیو دیسپلی تولید آی مک ۲۷ اینچی را متوقف کرد؛ اما شایعاتی در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر شده بودند که می‌گفتند اپل روی آی مک ۲۷ جدیدی کار می‌کند تا بتواند آن را جایگزین مدل سال گذشته کند. با این حال سایت 9to5Mac در گزارشی جدید به این موضوع اشاره کرده که اپل قصد ساخت آی مک ۲۷ اینچی جدید را ندارد و تنها در آینده آی مک ۲۴ اینچی را راهی بازار می‌کند. در حال حاضر می‌توانیم بگوییم که فعلا خبری از ساخت مدل بزرگ‌تری از آی مک ۲۴ اینچی نیست.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، ما قرار نیست آی مک ۲۷ اینچی را با تراشه M1 مشاهده کنیم. اپل در حال حاضر تولید آی مک با تراشه اینتل را هم متوقف کرده است. در شایعات گفته شده که اپل حتی به ساخت آی مک بزرگ‌تر با تراشه M1 Pro یا M1 Max یا M1 Ultra فکر نمی‌کند. حتی بعید به نظر می‌رسد که اپل قصد داشته باشد آی مک بزرگ‌تر را با تراشه M2 راهی بازار کند. شایعه شده که اپل هم اکنون روی توسعه مک‌بوک جدید با تراشه M2 کار می‌کند و این محصول اواخر سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود. سایت 9to5Mac به این موضوع اشاره کرده که این اطلاعات را از منبعی کسب کرده که قبل از رونمایی گفته بود که اپل قصد دارد مک استودیو و استودیو دیسپلی را معرفی کند. پس شاید این شایعات صحت داشته باشند.

شرکت اپل در حال حاضر تنها آی مک ۲۴ اینچی را در فروشگاه‌های خود می‌فروشد که با تراشه M1 ساخته شده است. این محصول هم سال گذشته معرفی شده بود. انتظار می‌رود که تا اواخر سال ۲۰۲۳ مدل جدیدی از آی مک ۲۴ اینچی با تراشه‌ای قوی‌تر راهی بازار شود. این اتفاق برای محصولاتی مانند مک بوک ایر و مک بوک پرو ۱۳ اینچی هم رخ داده و همه منتظر هستند که مدل جدیدی از این دستگاه‌ها با تراشه M1 و یا تراشه جدید و قوی‌تر معرفی شوند.

اپل هفته گذشته از محصولات جدیدی رونمایی کرد که همان‌طور که گفتیم مک استودیوی یکی از آن‌ها بود. مک استودیو یکی از قوی‌ترین کامپیوترهای ساخته شده توسط اپل است که از تراشه M1 Ultra استفاده می‌کند. این کامپیوتر قدرت پردازشی بالایی دارد و حتی از پنج مانیتور به صورت هم‌زمان پشتیبانی خواهد کرد. اپل در کنار این محصول از مانیتور دیسپلی استودیو هم رونمایی کرد که از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است. البته که این محصولات قیمت نسبتا بالایی هم دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c-%d9%85%da%a9-%db%b2%db%b7-%d8%a7%db%8c%d9%86%da%86%db%8c/
ads
ads