داغ ترین ها :
اجرای اپلیکیشن های ios در اندروید

اجرای اپلیکیشن های ios در اندروید

همانطور که می‌دانید سیستم عامل ios محدودیت‌های زیادی برای کاربران اندرویدی دارد، به طور مثال بسیاری از بازی‌ها و برنامه‌های ios فقط مختص به کاربران اپل ساخته شده است. در نتیجه کاربران اندرویدی نمی‌توانند از بازی‌های ios استفاده کنند. شاید این فکر غیرممکن به نظر برسد که محدودیت‌ها شکسته شود و کاربران اندرویدی نیز بتوانند به برنامه و بازی‌های ios دست پیدا کنند. اما خوشبختانه روش‌هایی وجود دارد که این فکر ناممکن را به حقیقت تبدیل می‌کند. در ادامه به روش‌هایی برای اجرای اپلیکیشن‌های ios در اندروید مانند تبدیل اندروید به ios واقعی از طریق cider، دانلود تم اپل 6 برای اندروید، تبدیل ظاهر گوشی به آیفون خواهیم پرداخت.

 

برای خرید آیفون یا گوشی های اندرویدی از تکنولایف دیدن کنید: قیمت روز گوشی

 

تبدیل ظاهر گوشی به آیفون

 

آیا اپلیکیشن های ios در اندروید کار می کنند؟

به طور کلی سه روش برای اجرای برنامه‌های ios روی دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد. برنامه‌های شبیه‌ساز مبتنی بر وب ، اپلیکیشن‌ها و لانچرها به شما در اجرای برنامه‌های IOS در اندروید کمک می کنند. از این طریق می‌توانید کاملا گوشی اندرویدی را با برخی امکانات ios همسو کنید با این حال ممکن است برخی برنامه‌ها اجازه اجرای برنامه‌های iosرا در اندروید به شما ندهند. اما نگران نباشید، خوشبختانه بیشتر برنامه ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

معرفی شبیه‌ سازهای iOS

شبیه‌ساز‌های ios دو مدل هستند. مبتنی بر وب مانند Apptize و روش دوم برنامه‌های شبیه ساز مانند iEMU و Cider است. برنامه‌های شبیه ساز چه عملکردی دارند؟ این برنامه‌ها فضایی مشابه سیستم عامل ios در دستگاه اندرویدی ایجاد می‌کنند تا کاربر بتواند به راحتی برنامه‌های مورد نظر را در دستگاه‌های اندرویدی نصب کند.

  1. Appetize
  2. شبیه ساز iEMU
  3. شبیه ساز IOS Emus

روش مبتنی بر وب APPETIZE

 

 

روش مبتنی بر وب APPETIZE

یکی از شبیه‌سازهای کاربردی ، محبوب و مبتنی بر وب Appetize است. این برنامه با کمک فضای ابری، سیستم عامل ios را شبیه‌سازی می‌کند و در نتیجه شما می‌توانید از برنامه‌های ios در مرورگر خود استفاده کنید. در مرورگر دستگاه اندرویدی، appetize.io را باز کرده و از برنامه‌های ios استفاده کنید. این برنامه تا  100 دقیقه رایگان است اما در صورتی‌که بخواهید بیشتر  با آن کار کنید باید هزینه‌ای پرداخت کنید. مزیت Apptize آنلاین بودن آن است. به این ترتیب فقط کافیست یک فایل APK را آپلود کنید تا بتوانید از آن برنامه استفاده کنید. همچنین Appetize به راحتی در مک یا لپ تاپ قابل اجرا است. از همه مهم‌تر اینکه به روت کردن دستگاه  نیاز ندارید. اگر به نصب برنامه‌های مختلف روی گوشی علاقه‌ای ندارید این روش مناسب شماست. البته ممکن است با مشکلات قطع و وصلی اینترنت مواجهه شوید در غیر این صورت یک روش کاملا کاربردی است. برای اجرای برنامه مسیر زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا به وبسایت io وارد شوید.
  2. روی گزینه Tap Menue کلیک کنید.
  3. در این مرحله از منوی بالای صفحه قسمت آپلود را کلیک کنید.
  4. اپلیکیشن مدنظرتان را در این برنامه آپلود کنید.

اپلیکیشن‌های شبیه‌ساز

روش دوم استفاده ازبرنامه‌های شبیه ساز است به این وسیله می‌توانید از برنامه‌های ios روی دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنید.رایج‌ترین برنامه‌های شبیه ساز ios iEMU و Cider است. در ادامه به ویژگی‌های آن ها خواهیم پرداخت. برای اجرای برنامه‌های شبیه‌ساز به حداقل 512 مگابایت رم، اندروید 2.3 یا بالاتر نیاز دارید. زیرا برنامه Cider تا 12 مگابایت فضا را اشغال می‌کند و iEMU تا 60مگابایت فضا نیاز دارد.

 

بهترین ها و کم حجم ترین ها شبیه سازهای اندروید کدام است؟
شبیه ساز اندروید

 

شبیه‌ساز iEMU

یکی از بهترین برنامه‌های شبیه‌ساز برای اجرای برنامه‌های ios در اندروید است. اگر روش نصب برنامه را به مرورگر ترجیح می دهید، حتما این برنامه را دانلود و نصب کنید. برای دانلود برنامه مراحل زیر را اجرا کنید:

  1. فایل apk را دانلود کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر فایل apk را در دستگاه لپ‌تاپ خود نصب کرده اید، حتما آن را به دستگاه اندرویدی (گوشی یا تبلت) منتقل کنید.
  2. 60 مگابایت فضا را خالی کنید.
  3. برای نصب برنامه روی فایل ضربه بزنید و اجازه نصب را تایید کنید.
  4. در ادامه به تنظیمات اندروید وارد شوید.
  5. بر روی Application Manage کلیک کنید.
  6. گزینه Access Special را ضربه بزنید.
  7. سپس Unkonwn apps را نصب کنید.
  8. در این مرحله iEMU را انتخاب کنید.
  9. اکنون روی فایل apk که دانلود کرده‌اید، ضربه بزنید تا نصب شود.

دانلود فایل apk شبیه ساز iEMU

تبدیل اندروید به ios واقعی از طریق cider

اپلیکیشن Cider

Ciderیکی از برنامه‌های شبیه ساز تبدیل اندروید به ios واقعی از طریق cider است. این برنامه امکان نصب اپلیکیشن‌هایios را روی دستگاه‌های اندرویدی می‌دهد. تحقیقات درباره برنامه Cider همچنان ادامه دارد اما می‌توان از آن استفاده کرد. با این وجود Cider نسبت به شبیه‌ساز iEMU عملکرد ضعیف‌تری دارد، به طور مثال از برنامه‌های مکان‌یاب مثل Gps,Bluetooth یا هر سرویس دیگری پشتیبانی نمی‌کند. نکته مهم قبل از نصب اینکه حتما مطمئن باشید که دستگاه شما حافظه کافی برای نصب برنامه Cider را دارد. به طور کلی این برنامه به شما کمک می‌کند که بازی‌های مورد علاقه تان را در گوشی‌های ios روی دستگاه‌های اندرویدی اجرا کنید. برای نصب برنامه مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا فایل apk Cider را نصب کنید.
  2. سپس روی دستگاه اندرویدی خود منتقل و نصب کنید.
  3. در این مرحله Cider را باز کنید.
  4. برنامه ios مورد نظرتان را دانلود و اجرا کنید.

 

تغییر پس زمینه عکس خودکار برای ایفون:
بهترین برنامه حذف پس زمینه عکس برای iOS

 

برنامه‌های launcher

بهترین برنامه برای اجرای اپلیکشن‌های ios در اندروید، لانچرها هستند. جدیدترین لانچر Launcher ios15 است که بیشترین قابلیت های  ios را در گوشی‌های اندرویدی ایجاد می‌کند. برای تبدیل ظاهر گوشی به آیفون، لانچرها بهترین گزینه هستند. با نصب این برنامه می‌توانید پس‌زمینه را مانند دستگاه‌های ios تغییر دهید، همچنین این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که  از فونت‌های ios در دستگاه اندرویدی استفاده کنید. اگر با ios14 کار می‌کنید، می توانید برای دانلود برنامه launcher ios 14 به گوگل پلی مراجعه و  دانلود کنید. دقت کنید برای نصب این  برنامه حتما باید ورژن سیستم عامل را به اندروید 5.0 و بالاتر ارتقا دهید.

دانلودبرنامه Launcher ios15

دانلود برنامه Launcher ios14

اجرای تلگرام ios بر روی دستگاه‌های اندرویدی

اگر با دستگاه اندرویدی کار می‌کنید و دوست دارید پس‌زمینه تلگرام را با تم‌های آیفون تغییر دهید، برای تغییر تلگرام به سبک ایفون برای اندروید می توانید از برنامه‌های مانند Theme for telegram و Turbo to Tel pro استفاده کنید. اگر با آیفون‌های قدیمی مثل 6 یا 7 کار می کنید. برای دانلود تم اپل 6 برای اندروید از این لینک دانلود کنید.

برنامه Themes for telegram

متنوع‌ترین تم‌ها را در برنامه Themes for telegram مشاهده کنید. انواع تم ها به صورت جداگانه و در بیش از 20 دسته، طبقه‌بندی شده‌اند.  تم مورد نظرتان را ذخیره و مستقیما روی برنامه تلگرام اجرا کنید. همچنین این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد که تم‌های مورد علاقه را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. برای دریافت تم جدید، اعلان‌ها را فعال کنید. تا جدیدترین تم ها را دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن Themes for telegram برای اندروید

تلگرام به سبک ایفون برای اندروید

 

شاید نیاز داشته باشید:
تنظیمات صفحه نمایش ایفون

 

برنامه Turbo tel pro

برنامه Turbo tel pro یک برنامه کاربردی برای تغییر پس زمینه تلگرام است. قابلیت‌هایی مثل تغییر پس‌زمینه برای هر صفحه در تلگرام، نمایش تغییرات لیست تماس‌ها، قفل کردن و مخفی کردن چت ها، کپی کردن قسمت‌هایی از پیام متنی و غیره را در اختیار کاربر قرار می دهد. بعد از نصب Turbo pro به قسمت تنظیمات برنامه وارد شوید، گزینه Dialogs را انتخاب کنید و در قسمت پایین صفحه ios icons را فعال کنید. به این ترتیب می توانید ظاهر تلگرام خود را مشابه ios تغییر دهید.

دانلود اپلیکیشن Turbo tel pro برای اندروید

نتیجه‌گیری

در این مقاله به تمام راهکارهایی برای تغییر تم اندروید به ios اشاره کردیم. اگر دنبال راهی هستید که بازی مورد علاقه‌تان از دستگاه‌های ios روی اندروید نصب کنید. یا به تم ها و ظاهر گوشی آیفون علاقه‌مند هستید و از تنوع استقبال می‌کنید. روش‌هایی برای تبدیل ظاهر گوشی به آیفون مانند لانچرها، اپلیکیشن‌هایی مثل iEMU,Cider و برنامه‌های تحت وب مثل Appetize به شما کمک می تواند مطابق با سلیقه خود، تغییرات را ایجاد کنید.

سوالات متداول

  1. چگونه برنامه‌های ios را در دستگاه‌های اندرویدی اجرا کنیم؟ برای اجرای برنامه‌های ios می توانید از لانچرها، اپلیکیشن هایی مثل cider,iEMU و برنامه های تحت وب مثل Appetize برای تبدیل ظاهر گوشی به آیفون و بسیاری از امکانات دیگر استفاده کنید. خوشبختانه تغییر تم کامل آیفون رایگان است و می توانید با استفاده این روش‌ها تغییرات مد نظر را ایجاد کنید.
  2. چگونه تلگرام به سبک ایفون برای اندروید راه اندازی کنیم؟ برای تغییر تلگرام به سبک ایفون برای اندروید از برنامه‌هایی مثل Theme for telegram و Turbo to Tel pro استفاده کنید.از بین انواع پس‌زمینه‌ها، طرح مورد نظرتان را مطابق باسلیقه تان تغییر دهید.
  3. لانچرها چه قابلیت هایی دارند؟ بهترین برنامه برای اجرای اپلیکشن های ios در اندروید، لانچرها هستند. برای دانلود برنامه launcher ios 14 به گوگل پلی مراجعه کنید. جدیدترین لانچر Launcher ios15 است که بیشترین امکانات ios را در گوشی های اندرویدی ایجاد می‌کند.
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. امیر روشنی

    نصب برنامه های ایفون روی اندروید

  2. BeniTa

    لطفاً راهنمایی کنید می‌خوام یه بازی دارم که از گوشی آیفون وارد گوشی اندروید کنم نمی‌دونم از چه طریق انجام بدم بازی مورد نظرم Township هستش

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به BeniTa

      سلام وقت بخیر سیستم عامل این دو گوشی متفاوت و امکان جابجایی برنامه بین اون ها وجود نداره پیروز باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-ios-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads