داغ ترین ها :
احتمال به کارگیری سیستم سنجش فشار خون در نسل آینده اپل واچ

احتمال به کارگیری سیستم سنجش فشار خون در نسل آینده اپل واچ

اوایل امسال کمپانی اپل اعلام کرد که قصد دارد طراحی جدیدی برای اپل واچ انجام دهد و بیشر تمرکز خود را بر روی بخش سلامت خواهد گذاشت و در صدد تولید یک مانیتور جدید برای فشار خون است.

دو سال پیش این کمپانی برای ثبت اختراع خود اقدام کرد. مکانیزم آن به این صورت بود که یک باند منظم که به چند سنسور مجهز است، فشار خون کاربر را در تمامی زمان ها ثبت میکند و سپس توسط یک مانیتور یا یک گوشی هوشمند که با بلوتوث متصل است را به فرد منتقل کند. البته بعید به نظر می رسد که اپل به زودی از این فناوری رونمایی کند و این احتمال می رود تا از این فناوری در سری 4 اپل واچ استفاده کند.

حال این احتمال وجود دارد تا در نسل آینده صفحه نمایش ها از فرم مستطیلی خارج شده و مدل آن به صورت دایره ای شود که صد البته با این کار از ضخامت محصول کاسته می شود. به نظر میرسد که این کمپانی قصد دارد تا از این ویژگی ها که پیشتر در غول های آیفون استفاده می کرد را در اپل واچ ها نیز استفاده کند.

حال اپل تاریخ مشخصی را در مورد زمان انتشار ساعت اپل واچ جدید مشخص نکرده و به نظر می رسد طبق سنت سالیانه خود در اواسط ماه سپتامبر در کنار یک آیفون دیگر معرفی کند.

احتمال به کارگیری سیستم سنجش فشار خون در نسل آینده اپل واچ

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%af/
ads
ads