داغ ترین ها :
احتمال معرفی یک گوشی هوشمند اندرویدی از مایکروسافت در آینده ای نزدیک

احتمال معرفی یک گوشی هوشمند اندرویدی از مایکروسافت در آینده ای نزدیک

با وجود اینکه حدود دو سال و نیم از معرفی رسمی آخرین گوشی شرکت مایکروسافت میگذرد اما این کمپانی بزرگ هیچگاه کنار کشیدن از بازار گوشی های هوشمند را تایید نکرده است. در ماه های اخیر همواره شایعاتی پیرامون معرفی یک گوشی هوشمند جدید از مایکروسافت با نام احتمالی Surface شنیده شده بود اما هیچ جزئیاتی از آن تا این لحظه در دست نیست.

تکنولایف مرجع بهترین قیمت روز گوشی در اینترنت است؛ خودتان مقایسه کنید.

مایکروسافت که خود صاحب سیستم عامل محبوب و پر طرفدار ویندوز است، شدیداً در مقابل کوچ کردن به سمت سایر سیستم عامل ها مقاومت کرده اما به نظر میرسد در آینده ای نزدیک این مقاومت شکسته خواهد شد. آن هم با روی آوردن به سیستم عامل اندروید که میتواند شگفت انگیزترین خبری باشد که طرفداران مایکروسافت خواهند شنید.

پشتیبانی مایکروسافت در مکالمه ای که با یک کاربر در خصوص گوشی جدید این شرکت داشته، تایید کرده که هم اکنون مایکروسافت در حال کار بر روی یک گوشی جدید است اما از آن سخنی نگفته است. نکته جالب اینجاست که پشتیبان مایکروسافت تایید کرد که گوشی بعدی این شرکت مجهز به ویندوز نخواهد شد و این اندروید است که به عنوان سیستم عامل در این گوشی اجرا میگردد. طبیعتاً نمیتوان به صورت 100 درصد به این خبر دل بست اما احتمال معرفی یک گوشی هوشمند اندرویدی از مایکروسافت با توجه به شرایط فعلی بازار و محبوبیت فراوان این سیستم عامل بسیار زیاد است.

مایکروسافت گوشی اندرویدی معرفی می کند

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%db%8c%da%a9-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a7/
ads
ads