داغ ترین ها :
اختراع جدید هواوی در ساعت های هوشمند با بلوتوث Earbuds

اختراع جدید هواوی در ساعت های هوشمند با بلوتوث Earbuds

کمپانی هواوی از بازگشت دوباره خود در ثبت اختراع های خارق العاده در صنعت ساعت هوشمند با یک اختراع جدید خبر داد. هواوی در گذشته ثبت اختراع در زمینه حسگر های تاچ دارای حساسیت، حرکت اشاره بر روی پشت دست و ساعت هوشمند برای بازی را به نام خود ثبت کرده بود و اکنون هم آخرین اطلاعات را برای بلوتوث earbuds charging pod رونمایی کرد. هدفون بی سیم هواوی در دستبند و جلوی پایه ای که به بند نگه داشته می شود قرار داده شده است.

ساعت هوشمند هواوی

این اختراع امکان برقراری تماس تلفنی ساده، لغو نویز و مقاومت در برابر آب را فراهم می کند. هواوی برای اختراع از چندین شارژر مختلف استفاده کرده است. بلوتوث earbuds در بدنه نگه داشته می شود و می تواند در کنار صفحه ساعت یا نزدیک به قفل دستگاه در پایین آن باشد.

استفاده از گوشی در مچ دست چیز جدیدی نیست، زیرا کمپانی اپل قبلا یک افزونه مشابه برای Apple AirPods، در Apple Watch طر احی کرده بود. با توجه به patent که موقعیت اتصال را به مچ دست وصل میکند تا با شما در حرکت باشد و حتی میشود از ساعت هوشمند به تنهایی استفاده کنید.

پتنت اسمارت واچ هواوی

هنوز هم برای ما مبهم است که این اختراع در هواوی واچ ۳ مشاهده خواهد شد، یا امکان دارد کمپانی هواوی اختراعات خود را متوقف کند و در تجارت از آنها استفاده ابزاری کند. برای خرید مچ بند های سلامتی و ساعت هوشمند هواوی به سایت تکنولایف سر بزنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b9-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7/
ads
ads