داغ ترین ها :
ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره مخاطب

ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره مخاطب

می‌خواهیم به سه روش اشاره کنیم که بتوان بدون نیاز به ذخیره شماره مخاطب امکان ارسال پیام در واتساپ به وی را داشت.

با اینکه بیش از ۱۰ سالی از معرفی و انتشار واتساپ می‌گذرد، اما این پیام‌رسان همچنان تنها اجازه می‌دهد با کسانی که در فهرست مخاطبان ذخیره شده‌اند امکان گفتگو داشته باشید. درواقع اگر بخواهید با فرد جدیدی صحبت کنید ابتدا نیاز دارید که وی را در فهرست مخاطبان خود اضافه کنید و سپس بتوانید به وی پیام بفرستید.

 

قیمت امروز گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

با افزوده شدن فرد مدنظر به فهرست مخاطبانتان، واتساپ می‌تواند از ویژگی همگام‌سازی استفاده کرده و دسترسی به مخاطب مدنظر پیدا کند. در صورتی که فرد مدنظر دارای حساب کاربری در پیام رسان واتساپ داشته باشد نیز امکانی برایتان فراهم می‌شود که به وی پیام ارسال کنید.

چنین فرایندی می‌تواند زمان‌بر باشد. به خصوص اگر نیاز داشته باشید که هرچه سریع‌تر با فرد مدنظر ارتباط برقرار کرده و به وی پیامتان را برسانید. روش‌هایی وجود دارد که چنین مراحلی را پشت سر قرار داده و هرچه سریع‌تر به فرد مدنظر دسترسی بیابید.

در حال حاضر سه روش وجود دارد که بدون ذخیره‌ی شماره تلفن مخاطب مدنظرتان، امکان ارسال پیام در واتساپ را داشته باشید. یکی از این روش‌ها را واتساپ ارائه داده و دو روش دیگر نیز توسط کاربران یافته شده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

راهکار اول: استفاده از لینک‌های wa.me

واتساپ روشی را ارائه داده که بدون آنکه شماره‌ی فردی را ذخیره کنید، امکان ارسال پیام به وی را داشته باشید، البته برای دسترسی به این روش نمی‌توانید از پیام‌رسان استفاده کنید و درواقع باید در مرورگرها به کار گرفته شود. البته یکی از مرورگرهای کروم، فایرفاکس یا سامسونگ را باز کرده و سپس به آدرس https://wa.me/phonenumber بروید.

دقت داشته باشید که به جای عبارت phonenumber شماره گوشی مدنظر به همراه پیش شماره‌ی کشور مدنظر را وارد کنید؛ برای مثال فرض کنید شماره‌ی مدل نظر 09350000000 باشد. شما باید به این صورت وارد کنید: https://wa.me/989350000000

درواقع نباید علائمی مانند + یا – یا () را استفاده کنید و پیش از شماره تلفن نیز نباید از 00 استفاده شود. پس از اینکه آدرس مدنظر را در مرورگر وارد کردید، صفحه‌ای برایتان باز خواهد شد که اجازه می‌دهد از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره تلفن مدنظر پیام ارسال کنید.

 

چطور دو اکانت واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم:
نصب دو واتساپ روی گوشی

 

راهکار دوم: از اپلیکیشن‌های شخص ثالث استفاده کنید

در صورتی که روش بالا کمی برایتان کمی سخت و دشوار بود از روش دیگری می‌توانید استفاده کنید. اصولا برای هر کاری می‌توان در اندروید به اپلیکیشن‌های متعددی دسترسی داشت. جالب است بدانید اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که مراحل راهکار اول را با گرفتن شماره تلفن از شما انجام می‌دهد و تنها با ضربه زدن روی یک آیکون می‌توانید به شماره تلفن مدنظر در واتساپ دسترسی داشته و پیام ارسال کنید.

یکی از این اپلیکیشن‌ها Click to Chat نام دارد که بسیار سبک بوده و همچنین فاقد هرگونه تبلیغات درون‌برنامه‌ای است. از نظر امنیت نیز دستگاه از شما هیچ درخواستی برای دسترسی به ویژگی‌های مختلف دستگاه ارائه نخواهد کرد.

 

دانلود اپلیکیشن Click to Chat برای اندروید

 

پس از ورود به برنامه‌ی مدنظر می‌توانید شماره‌ی تلفن مدنظرتان را به همراه کد کشور آن وارد کنید و سپس برنامه امکان ارسال پیام به شماره‌ی مدنظر را برایتان فراهم کند.

راهکار سوم: استفاده از روش انتخاب متن

روشی وجود دارد که بسیار ساده و سریع محسوب می‌شود. درواقع با وجود سادگی بیش از این روش ممکن است که کمتر کسی از آن خبر داشته باشد. شما می‌توانید با انتخاب شماره تلفن‌ها به گزینه‌ی ارسال پیام از طریق واتساپ دسترسی داشته باشید.

شماره تلفن مدنظر را به همراه پیش شماره‌ی کشور و + در بخش جستجوی گوگل وارد کنید؛ برای مثال به این حالت +989350000000 و سپس انگشت خود را روی متن شماره تلفن نگه دارید. در صورتی که کل متن انتخاب نشد گزینه‌ی Select All را بزنید.

شما به گزینه‌هایی مانند تماس (Call)، کپی (Copy) یا بریدن (Cut) دسترسی خواهید داشت. البته گزینه‌ی موارد بیشتر نیز به‌صورت سه نقطه‌ی عمودی قابل رویت خواهد بود. با انتخاب سه نقطه می‌توانید ارسال پیام از طریق واتساپ را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

باید در نظر داشت که چنین راهکاری در برخی از گوشی‌های هوشمند ممکن نیست. در هر صورت اگر بتوانید آن را در دستگاهتان اجرا کنید، امکان ارسال سریع پیام به مخاطب مدنظرتان را خواهید داشت. در غیر این صورت باید از یکی از روش‌های بالا استفاده کنید.

 

ترفندهای web.whatsapp که کمتر کسی میداند را در مطلب زیر بخوانید:
واتساپ وب

 

پرسش‌های متداول

آیا می‌توان در واتساپ بدون ذخیره شماره مخاطب به وی پیام ارسال کرد؟ بله. شما می‌توانید از روشی که واتساپ ارائه داده یا اپلیکیشن‌های شخص ثالث برای ارسال پیام به مخاطب مدنظرتان استفاده کنید.

آیا استفاده از لینک wa.me امن است؟ بله. این روش توسط واتساپ ارائه شده و شما می‌توانید با استفاده از آن، بدون ذخیره‌ی شماره‌ی تلفن هوشمند فرد مدنظرتان به وی پیام ارسال کنید.

آیا استفاده از لینک wa.me برای ارسال پیام، هزینه دارد؟ خیر. این سرویس کاملا رایگان است و توسط واتساپ ارائه می‌شود.

خرید مک بوک
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87/
ads
ads