داغ ترین ها :
واتساپ و اینستاگرام و فیسبوک از دسترس خارج شدند

واتساپ و اینستاگرام و فیسبوک از دسترس خارج شدند

به‌روزرسانی: مشکل از دسترس خارج شدن واتساپ و اینستاگرام و فیسبوک از چند ساعت پیش برطرف شده و هم اکنون کاربران می‌توانند از این اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

 

واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک چند ساعتی می‌شوند که در بیشتر کشورهای دنیا از دسترس خارج شدند. این سه اپلیکیشن محبوب و شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب که مالک تمام آن‌ها شرکت فیسبوک است، در طول چند ساعت گذشته از دسترس اکثر کاربران جهان خارج شدند. بر اساس اطلاعات منتشر شده دلیل دردسترس نبودن این پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی به دلیل مشکلات پیش آمده برای سرورهای فیسبوک است. از دسترس خارج شدن واتساپ و اینستاگرام و فیسبوک بسیاری از کاربران را به دردسر انداخته است.

از دسترس خارج شدن واتساپ و اینستاگرام و فیسبوک

کاربرانی که به شبکه اجتماعی فیسبوک مراجعه می‌کنند، هم اکنون با پیام خطای مربوط به سرور مواجه می‌شوند یا پیامی را مشاهده می‌کنند که اعلام می‌کند مرورگر نمی‌تواند به سرور مورد نظر متصل شود. کاربران دو سرویس اینستاگرام و واتساپ هم نمی‌توانند محتوای مورد نظر خود را مشاهده کنند و حتی امکان ارسال و دریافت پیام را هم ندارند.

در حال حاضر فیسبوک هنوز اطلاعات بیشتری درباره از دسترس خارج شدن واتساپ و اینستاگرام منتشر نکرده و مشخص نیست که این سرویس‌ها چه زمانی فعال می‌شوند.

سخنگوی فیسبوک در حال حاضر اعلام کرده که این شرکت از مشکل پیش آمده باخبر است و سعی دارد آن را برطرف کند. حساب کاربری این شبکه‌های اجتماعی در توییتر هم به این موضوع اشاره کرده‌اند که مشکلات پیش آمده و از دسترس خارج شدن واتساپ و اینستاگرام و فیسبوک به زوی برطرف خواهد شد.

 

چگونه پیام های حذف شده واتساپ را برگردانیم؟ خواندن پیام های حذف شده واتساپ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. حمید

    ایران نیست یعنی؟

    1. مجید

      پاسخ به حمید

      در ایران هم در دسترس نیستن
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b3-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/
ads
ads