داغ ترین ها :
امکان استفاده از واتساپ بدون نیاز به گوشی روی کامپیوتر فعال شد

امکان استفاده از واتساپ بدون نیاز به گوشی روی کامپیوتر فعال شد

از مدتی پیش اعلام شده بود که امکان استفاده از واتساپ بدون نیاز به گوشی روی کامپیوتر فراهم می‌شود. این ویژگی از مدتی پیش فعال شده و اگر کاربر نسخه آزمایشی یا Beta این پیام‌رسان باشید، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. امکان استفاده از واتساپ بدون نیاز به گوشی روی کامپیوتر به صورت یک اعلان به کاربران این پیام‌رسان اعلام می‌شود. این اعلان از کاربران می‌خواهد کرد به نسخه آزمایشی واتساپ بپویندند.

خرید گوشی پرچمدار

پس از اینکه به طرح نسخه ازمایشی واتساپ اضافه شدید می‌توانید پیام رسان گوشی خود را با چهار کامپیوتر لینک کنید و دیگر هم نیازی به اتصال همزمان گوشی به اینترنت نخواهید داشت. با این کار به راحتی می‌توانید واتساپ را بدون نیاز به گوشی روی کامپیوتر تجربه کنید. با این کار دیگر پیام منتصل نبود گوشی به اینترنت را هم مشاهده نخواهید کرد.

حالت مولتی دیوایس واتساپ

 

 

این احتمال وجود دارد که فعلا اعلان مربوط به استفاده از نسخه آزمایشی را دریافت نکنید؛ اما فعال شدن این امکان حتی برای گروهی کم از کاربران نشان می‌دهد که به زودی این ویژگی برای همه فعال خواهد شد.

امکان استفاه از واتساپ بدون نیاز به گوشی روی کامپیوتر برای واتساپ وب فعال شده و روی کامپیوترهای ویندوز و مک هم قابل استفاده خواهد بود. باید به این موضوع اشاره کنیم اضافه شدن به طرح نسخه آزمایشی واتساپ باعث می‌شود که به‌روزرسانی‌های جدید این پیام‌رسان را به صورت خودکار دریافت کنید. برای این کار دیگر نیازی به به‌روزرسانی دستی نخواهید داشت.

لینک کردن واتساپ کامپیوتر

نسخه آزمایشی واتساپ با شماره 2.2133.1 شناخته می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده نسخه وب واتساپ هم در قالب ترح آزمایشی به‌روزرسانی‌های جدید را به صورت خودکار دریافت خواهد کرد.

امکان استفاده از این پیام‌رسان بدون گوشی برای گوشی‌های اندرویدی و iOS فعال شده و در آینده در اختیار کاربران آیپد هم قرار خواهد گرفت.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

19 نظر

  1. محمد

    سلام
    واتساپ روی لپ تاپ با فیلترشکن هم باز نمیشه
    پیشنهادی دارید؟

  2. محمد

    سلام من دوربین گوشیم خرابه چه راهی جز اسکن پیشنهاد میدین؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c/
ads
ads