داغ ترین ها :
سامسونگ استفاده از تراشه اگزینوس در گوشی‌های میان‌رده و رده پایین خود را افزایش می‌دهد

سامسونگ استفاده از تراشه اگزینوس در گوشی‌های میان‌رده و رده پایین خود را افزایش می‌دهد

سامسونگ از معدود شرکت‌های سازنده موبایل در دنیا به حساب می‌آید که تراشه موبایل هم تولید می‌کند. با این حال سامسونگ بر خلاف اپل از تراشه‌های اسنپ دراگون و مدیاتک هم محصولات خودش استفاده کرده است. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ سیاست‌های خودش را تغییر دارد از تراشه اگزینوس بیشتر در گوشی‌ های میان‌رده و رده پایین خودش استفاده کند و گوشی‌های بیشتری را با تراشه اگزینوس راهی بازار کند.

در گزارش های جدید به این موضوع اشاره شده که سامسونگ تمرکز بیشتری روی گوشی های سری گلکسی A و گلکسی M دارد. این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ بازار کشورهای در حال توسعه و بازارهای نوظهور را هدف گرفته است. در بخش دیگری از این گزارش گفته شده که سامسونگ استفاده از تراشه‌های اگزینوس را در گوشی‌های میان‌رده و رده پایین افزایش می‌دهد.

سامسونگ به تازگی از تراشه اگزینوس ۸۵۰ در گوشی گلکسی A13 4G استفاده کرد. این گوشی مدتی پیش راهی بازار آمریکا شد. از طرف دیگر گوشی گلکسی A13 5G با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ راهی بازار شد.

گوشی گلکسی A13 جایگزین گوشی گلکسی A12 می‌شود که در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۵۱.۸ میلیون دستگاه فروش داشت و به عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در این سال و به عنوان اولین گوشی هوشمندی که بیش از ۵۰ میلیون دستگاه فروش کرد، شناخته شد.

گوشی گلکسی A13 با تراشه مدیاتک هلیو P35 نقش بزرگی در افزایش سهم مدیاتک در بازار پردازنده‌های موبایل ایفا کرد. عرضه گلکسی A13 4G با تراشه اگزینوس ۸۵۰ و گوشی A13 5G با تراشه مدیاتک، نشان می‌دهد که سامسونگ برنامه ریزی کرده که از تراشه‌ اگزینوس روی گوشی های خودش بیشتر استفاده کند.

 

شاید نیاز داشته باشید:
تنظیم صفحه نمایش گوشی سامسونگ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%a7%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b3/
ads
ads