loadingGif

festival_banner
Technolife
Technolife
ورود ثبت نام

فیلترها

فقط کالا‌های موجود

فیلتر براساس قیمت

برندها

باتری

پشتیبانی از کارت حافظه

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

دستیار صوتی

نوع اتصال

وزن

رنگ ها

ترتیب:

پرفروش ترین

بیشترین قیمت

کمترین قیمت

جدیدترین

بیشترین تخفیف

50 کالا

اسپیکر پرتابل بلوتوث جی بی ال پارتی باکس مدل Party Box 310-small-image
2

28,999,000تومان

29,500,000

تومان

فروش ویژه

 اسپیکر بلوتوثی قابل حمل  کینگ استار مدل KBS519-small-image
17

6,200,000تومان

7,390,000

تومان

تکنوآف

 اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انرجایزر مدل  BTS840-small-image
اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS840

2 عدد در انبار باقی مانده

4.3

21

19,900,000تومان

24,950,000

تومان

تکنوآف

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل وان مکس مدل MAX-1300-small-image

9,800,000تومان

اسپیکر بلوتوثی خانگی کینگ استار مدل KBS615-small-image
12

11,500,000تومان

12,950,000

تومان

تکنوآف

اسپیکر چمدانی

بلندگوها همواره یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای پخش موسیقی و ایجاد فضایی هیجان‌انگیز در کنسرت‌ها، دورهمی‌ها، مهمانی‌ها و ... بوده‌اند. با فراگیر شدن اسپیکر های بلوتوثی طی چند سال اخیر، مدل‌های بزرگتر این محصولات حالا در قالب اسپیکر چمدانی در حال تولید هستند تا ضمن بهره‌گیری از امکانات عالی، مثل همیشه بتوانید از پخش موسیقی نهایت لذت را ببرید. قیمت اسپیکر چمدانی بسته به اندازه، برند و امکاناتی که محصولات مختلف ارائه می‌کنند، کاملا متفاوت است. به علاوه، برندهای ایرانی و خارجی زیادی در زمینه تولید این اسپیکرها، فعالیت دارند.

تاریخچه اسپیکر چمدانی

مدت زمان زیادی است که شرکت‌های مختلف در حال تولید و عرضه اسپیکرهای بزرگ و ایستاده هستند و تقریبا از همان روزهای ابتدایی که نسخه تجاری اسپیکرها روانه بازار شدند، مدل‌های بزرگتر آنها را می‌توانستیم در بازار پیدا کنیم. نمونه‌های اولیه این محصولات، به‌نوعی یک دستگاه پخش هم محسوب شده و می‌توانستند موسیقی را از روی نوار کاست، CD یا DVD پخش کنند. رفته‌رفته، مدل‌های پیشرفته‌تر این اسپیکرها با امکان اتصال به کامپیوترها و دیگر دستگاه‌ها نیز تولید و روانه بازار شدند تا دست کاربران برای پخش موسیقی، بازتر از هر زمان دیگری باشد.

گام بعدی برای توسعه این محصولات، اضافه شدن فناوری بلوتوث به آنها برای پخش موسیقی به صورت بی‌سیم بود؛ قابلیتی که حسابی مورد استقبال کاربران قرار گرفت و باعث شد تا این اسپیکرها در ابعاد و اندازه‌های بسیار مختلفی تولید شوند. در همین زمان، شرکت‌های بزرگتر مانند JBL با تولید اسپیکرهای بزرگ و اصطلاحا چمدانی تلاش کردند تا مفهومی جدید را در این صنعت ایجاد کنند.

نمونه‌های مختلف اسپیکر چمدونی، اندازه‌های متفاوتی داشته و روی برخی از آنها می‌توانیم دستگیره‌ها را هم ببینیم. برخی از مدل‌های باند چمدانی بزرگ به صورت مستقیم به برق وصل می‌شوند، در حالی که مدل‌های کوچکتر با باتری‌های شارژشدنی به فروش می‌رسند. در کنار برندهای خارجی، شرکت‌های ایرانی هم در حال تولید اسپیکر چمدانی هستند و محصولات خود را با خدمات پس از فروش مطمئن نیز عرضه می‌کنند؛ اسپیکر چمدانی مکسیدر، اسپیکر چمدانی jbl و اسپیکر چمدانی سونی از محصولات خارجی محبوب و اسپیکر چمدانی تسکو از محصولات ایرانی پرفروش هستند. قیمت اسپیکر چمدانی بزرگ در مقایسه با مدل‌های کوچکتر، همواره بالاتر است و کاربران باید پول بیشتری را بابت آنها پرداخت کنند.

طراحی و کیفیت ساخت باند چمدانی

همانند دیگر محصولاتی که در بازار می‌توان پیدا کرد، اسپیکرهای چمدانی عموما بدنه‌ای از جنس پلاستیک فشرده، لاستیک و فلز دارند و بسته به مدل و برند می‌توان متریال‌های دیگر را هم در آنها پیدا کرد.

از لحاظ ظاهری هم باید بگوییم که این محصولات با تنوعی بسیار بالا به فروش می‌رسند؛ از اسپیکر چمدانی بزرگ تا نمونه‌های دیگر اسپیکر چمدانی کوچک، روی این محصولات می‌توان چیزهای متفاوتی مانند چراغ‌های RGB، دستگیره نگهدارنده، چرخ و ... را پیدا کرد. به علاوه، معمولا کلیدهای کنترلی زیادی روی این اسپیکرها هست تا در هر لحظه بتوانید کنترل کاملی روی موسیقی در حال پخش داشته باشید.

اقلام موجود در جعبه اسپیکر چمدانی

محتویات جعبه اسپیکرهای چمدانی، معمولا تفاوت خاصی با یکدیگر نداشته و داخل تمام آنها می‌توان چیزهایی مانند کابل، دفترچه راهنما و معمولا ریموت را هم پیدا کرد. این یعنی کاربران برای پخش موسیقی از طریق کارت حافظه و فلش مموری، باید آنها را به صورت جداگانه تهیه کنند. برخی از سازندگان برای اینکه کار شما را راحت‌تر کنند، آداپتور شارژ را داخل جعبه قرار می‌دهند تا مشکلی برای شارژ دوباره اسپیکر نداشته باشید. اگر سراغ اسپیکر چمدانی حرفه ای بروید، ممکن است وسایل جانبی مختلفی از جمله میکروفون هم در اختیارتان قرار بگیرد.

انواع اسپیکر چمدونی

کاربرانی که در حال برنامه‌ریزی برای خرید اسپیکر چمدانی هستند، بهتر است ابتدا با انواع این محصولات آشنا شوند؛ این محصولات را از لحاظ ابعادی می‌توان به دو دسته بزرگ و کوچک تقسیم کرد.

اسپیکر چمدانی بزرگ

باند چمدانی بزرگ معمولا اندازه بزرگی داشته و روی آن می‌توان دستگیره نگدارنده و همچنین چرخ‌ها را در پایین پیدا کرد؛ البته، تمام مدل‌ها چرخ ندارند. قیمت اسپیکر چمدانی بزرگ به واسطه ابعاد و همچنین عملکردی که دستگاه در پخش صدا دارد، معمولا بالاتر است. میفا MT800 با 73 سانتی‌متر ارتفاع و تسکو TS 1910 با تقریبا 81 سانتی‌متر ارتفاع، از اسپیکرهای چمدانی بزرگ بازار هستند.

اسپیکر چمدانی کوچک

مدل‌های کوچکتر باند چمدانی، معمولا ارتفاعی در حدود 50 سانتی‌متر دارند و جابجایی آنها به واسطه وزن پایین‌تر، آسان‌تر است. قیمت اسپیکر چمدانی کوچک معمولا در بازه مناسب‌تری قرار داشته و کاربران با دست بازتری قادر به تهیه آنها هستند. PSB4942 و PSB4921 دو مدل پرطرفدار در این کلاس از برند پرووان هستند.

قیمت اسپیکر چمدانی

قیمت اسپیکر چمدانی بر اساس فاکتورهای بسیاری تعیین می‌شود که توان خروجی، بازدهی باتری، امکانات جانبی و اندازه کلی دستگاه، از مهم‌ترین موارد هستند؛ مثلا قیمت اسپیکر چمدانی بزرگ به واسطه استفاده از درایورهای بزرگتر یا باتری قوی‌تر، معمولا بیشتر است، در حالی که قیمت اسپیکر چمدانی کوچک به خاطر امکان جابجایی توسط کاربران، پایین‌تر خواهد بود.

در این میان، محصولات ایرانی به واسطه تولید در داخل کشور و نداشتن هزینه‌های جانبی دیگری مانند گمرک، واردات، حمل‌ونقل و ... معمولا با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند؛ مناسب بودن قیمت اسپیکر چمدانی تسکو، نمونه بارزی از همین مسئله است.

خرید اسپیکر چمدانی

برای خرید اسپیکر چمدانی بزرگ بهتر است سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید تا ضمن اطمینان از اصالت و سلامت کالا، امکان برخورداری از خدمات پس از فروش هم امکان‌پذیر باشد. به علاوه، بهتر است قبل از هر چیزی، نیازهای خود از تهیه این محصولات را مشخص کنید. یک اسپیکر چمدانی ارزان اما باکیفیت می‌تواند عمده نیازهای کاربران عمومی را برآورده کند، در حالی که برخی دیگر حتما باید از یک اسپیکر چمدانی حرفه ای استفاده کنند. هرچند، با اطمینان می‌توان گفت که بیشتر مدل‌های اسپیکر بلوتوثی چمدانی از برندهای معتبر، عملکردی قابل قبول دارند.

خرید اسپیکر چمدانی بزرگ از فروشگاه اینترنتی تکنولایف

تکنولایف با سابقه چند ساله در زمینه فروش اسپیکر چمدانی، محصولات برندهای معتبر را با کمترین قیمت بازار در اختیار کاربران قرار داده و به آنها اطمینان می‌دهد که محصولات اورجینال با تضمین سلامت، به دست‌شان می‌رسد؛ این یعنی خریداران می‌توانند محصولاتی مانند اسپیکر چمدانی مکسیدر، اسپیکر چمدانی jbl، اسپیکر چمدانی سونی، اسپیکر چمدانی تسکو و ... را در بازار پیدا کنند.

کارشناسان تکنولایف همچنین در تمام مراحل خرید به صورت شبانه‌روزی در کنار شما هستند تا تمام مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

سوالات متداول

آیا امکان اتصال اسپیکر بلوتوثی چمدانی به کامپیوتر هست؟

بله، کاربران از طریق رابط‌های استاندارد می‌توانند اسپیکر را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل کنند.

وزن اسپیکر چمدانی چقدر است؟

بسته به مدل و اندازه، وزن این محصولات می‌تواند از 2 و 3 کیلوگرم تا 20 کیلو و بیشتر نیز باشد.

بستن