داغ ترین ها :
اطلاعاتی جدید از گوشی هوشمند ال جی V40 درز پیدا کرد

اطلاعاتی جدید از گوشی هوشمند ال جی V40 درز پیدا کرد

همواره درز تصاویر و اطلاعات از گوشی های هوشمند یک امر طبیعی بوده و گوشی های هوشمند کمپانی کره ای ال جی نیز از گزند لیکر ها در امان نیستند و امروز شاهد درز تصاویر و اطلاعاتی از گوشی هوشمند LG V40 هستیم.

عکس های منتشر شده اطلاعات جالبی به ما می دهد و تا حدودی این گوشی را معرفی می کند. با نگاه به قسمت جلویی قاب در می یابیم که صفحه نمایش این محصول ناچ می باشد و قاب نفوذ بسیار نا چیزی از کناره ها به صفحه نمایش دارد. اما در قسمت بالایی شاهد دو سنسور هستیم که حکایت از دوگانه بودن دوربین دارد. با اعلام Leaker ها صفحه نمایش این گوشی lg در سایز 6.3 اینچ بوده و ابعاد قاب آن 7.8×75.8×158.8 میلی متر خواهد بود.

ال جی v40

اما در قسمت پشتی قاب داستان متفاوتی انتظار ما را می کشد با اولین نگاه، سه سنسور خطی توجه ما را جلب می کند. این سه سنسور حکایت از سه گانه بودن دوربین دارد که اگر این طور باشد، قابلیت های جذابی به بخش عکسبرداری و فیلمبرداری این گوشی اضافه خواهد شد. جدا از محل دوربین ها، در سمت چپ جایگاه فلاش این گوشی دیده می شود. اسکنر اثر انگشت این گوشی در قسمت پشتی قاب و در زیر دوربین قرار گرفته است این موضوع نشان دهند آن است که ال جی قصد تغییر جایگاه اثر انگشت گوشی های هوشمند را در محصولات جدید ندارد.

بعد از قسمت جلویی و پشتی قاب، نوبت به زیر و بخش های کناره گوشی رسیده است جایی ما شاهد یک جایگاه USB از مدل Type-C هستیم و کنار جایگاه جک 3.5 میلی متری دیده می شود. در قسمت کناره های قاب دکمه های تنظیم صدا و پاور دیده می شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی در دسترس نبوده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا روز معرفی رسمی این گوشی منتظر بمانیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-v40-%d8%af%d8%b1%d8%b2/
ads
ads