داغ ترین ها :
ردمی اطلاعات جدیدی از ردمی K50 منتشر کرد

ردمی اطلاعات جدیدی از ردمی K50 منتشر کرد

هرچقدر که به زمان رونمایی از پرچم‌دارهای جدید ردمی نزدیک می‌شویم، اطلاعات جالبی از این محصولات به گوش می‌رسد. البته شرکت ردمی هم نقش زیادی در بزرگ‌نمایی این گوشی‌ها دارد و اطلاعات جالبی را از آن‌ها در شبکه اجتماعی Weibo منتشر می‌کند.

جدیدترین اطلاعات گوشی‌های ردمی K50 توسط مدیرعامل شرکت ردمی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. این اطلاعات شامل دو ویژگی جدید این گوشی‌های هوشمند می‌شوند. به نظر می‌رسد که گوشی‌های ردمی K50 همیشه آنلاین خواهند بود و تجربه صوتی بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

مدیرعامل ردمی اعلام کرده که گوشی ردمی K50 از تکنولوژی جدید وای-فای ۶ با فرکانس ۱۶۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند. او ادعا کرده که این تکنولوژی باعث می‌شود که سرعت اینترنت کاربران دوبرابر بیشتر از زمانی باشد که از وای-فای ۵ استفاده می‌کردند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که روی گوشی‌های ردمی K50 مشاهده می‌کنید، امکان اتصال همزمان وای-فای و بلوتوث خواهد بود. این دو ویژگی می‌توانند به صورت موازی یکدیگر کار کنند. مدیرعامل ردمی اعلام کرده که این ویژگی جدید برای گیمرها بسیار عالی خواهد بود. گیمرها می‌توانند بدون هیچ تاخیری وسیله بلوتوثی خود را به گوشی متصل کنند و هم‌زمان هم به اینترنت دسترسی داشته باشند و هم از ارتباط بلوتوثی استفاده کنند.

دومین ویژگی جذابی که به آن اشاره شده این است که گوشی‌های کی ۵۰ تجربه صوتی منحصر به‌فردی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. بر اساس اطلاعات منتشر شده بلندگوهای این گوشی‌های پرچم‌دار استریو خواهند بود و همچنین از تکنولوژی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. به نظر می‌رسد که صدای بلندگوهای این گوشی‌ها به راحتی می‌توانند فضای یک اتاق را به راحتی پر کنند چرا که از امکان Hi-Re از طریق درگاه USB-C و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این ویژگی صدای پر جزئیاتی را هم به همراه می‌آورد. موضوع جالب اینجاست که می‌توانید کیفیت Hi-Res را در حالت بی‌سیم و با سیم تجربه کنید.

گوشی‌های سری ردمی K50 روز سه شنبه معرفی می‌شوند. چند روز پیش مشخص شد که یک مدل از این گوشی‌ها با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ و یک مدل دیگر با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ راهی بازار می‌شود. گفته شده عملکرد این گوشی از گوشی‌هایی که از تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده می‌کنند به مراتب بهتر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از گوشی‌های ردمی K50 می‌توانید بلاگ تکنولایف را دنبال کنید. به نظر می‌رسد که با گوشی‌های جالب توجهی روبه‌رو خواهیم شد. حالا باید ببینیم که ردمی چه ویژگی‌های دیگری روی این گوشی‌ها قرار داده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50/
ads
ads