داغ ترین ها :
افزونه های کاربردی گوگل کروم برای افزایش سرعت

افزونه های کاربردی گوگل کروم برای افزایش سرعت

گوگل کروم محبوب‌ترین مرورگر موجود در جهان است و روزانه کاربران بسیار زیادی در جهان از این برنامه پر طرفدار گوگل استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند که با گوشی به گشت و گذار در اینترنت بپردازید یا با لپ تاپ در هر دو صورت گوگل کروم هست تا بهترین تجربه را برای شما رقم بزند. مدتی قبل به مقایسه گوگل کروم با سافاری و فایرفاکس پرداختیم که پیشنهاد می‌کنیم آن را حتما مطالعه کنید. امروز اما در این مطلب قصد داریم به سراغ افزونه کروم برای افزایش سرعت اینترنت برویم. پس حتما در ادامه همراه تکنولایف باشید. قیمت لپ تاپ را می توانید در سایت فروشگاه آنلاین تکنولایف مشاهده کنید.

افزونه‌های گوگل کروم چیست؟

یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی گوگل کروم افزونه‌های آن است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا برنامه‌هایی را به روی کروم نصب کنید و از آن پس هر بار که کروم را اجرا می‌کنید در صورت نیاز از این برنامه‌ها استفاده کنید.

مثلا شما می‌توانید برای گوگل کروم خود دارک مود نصب کنید و از آن پس هر بار که نیاز داشتید با زدن یک دکمه این قابلیت را فعال کنید. حتی امکان افزودن وی پی ان نیز به گوگل کروم وجود دارد و همین افزونه‌ها باعث می‌شوند که شما تجربه بسیار بهتری از کروم داشته باشید.افزونه کروم برای افزایش سرعت اینترنت

افزونه کروم برای افزایش سرعت اینترنت

این مرورگر بدون افزونه‌ها نیز سریع‌ترین مرورگر موجود در جهان است اما با اضافه کردن افزونه‌های زیر می‌توانید این سرعت بسیار خوب را باز هم بهبود ببخشید. البته توجه کنید که این افزونه‌ها تنها امکان استفاده برای گوگل کروم ویندوز را دارد و نمی‌توان برای گوشی استفاده کرد.

افزونه Speed-up browsing

این افزونه خیلی شناخته شده نیست اما در واقع عملکرد بسیار خوبی دارد و پیشنهاد می‌کنیم که از آن استفاده کنید. عملکرد اصلی این افزونه به این شکل است که اگر اولین بار است به سایتی وارد می‌شوید تلاش می‌کند تا کدهای موجود را سریع‌تر باز کند.

اما اگر برای بار دوم به سایتی وارد شوید این افزونه کش‌های موجود را در خود ذخیره می‌کند و باعث می‌شود سایت و محتوای موجود در آن بسیار سریع‌تر باز شود و شما در نهایت حس سریع‌تری هنگام استفاده داشته باشید.

شما می‌توانید این افزونه را از اینجا دانلود و نصب کنید.

 

سریالی که با سرعت فوق العاده ای محبوب شد:

بازی مرکب (Squid Game): نقدی بر تقابل پول و مرگ

 

افزونه Faster Chrome

در حالت کلی گوگل کروم تلاش می‌کند تا با ذخیره کردن کش‌ها و کوکی‌های مختلف کاری کند که حس سریع‌تری در باز کردن سایت‌ها و دیگر محتوا داشته باشید اما این افزونه کار بسیار هوشمندانه‌ای انجام می‌دهد.

این افزونه موس شما را دنبال می‌کند و قبل از این که بخواهید به روی یک سایت کلیک کنید کمی زودتر محتوای سایت مورد نظر شما را باز می‌کند تا زمانی که شما به روی سایت کلیک کردید تقریبا با محتوایی باز شده روبرو شوید.

این افزونه را نیز می‌توانید از اینجا دانلود و نصب کنید.

افزونه uBlock origin

قطعا یکی از آزار دهنده‌ترین اتفاقات در هنگام مرور کردن صفحات مختلف در اینترنت نمایش تبلیغات مختلف است که هم باعث کند شدن باز شدن سایت می‌شود و هم به واقع هنگام مطالعه متون مختلف آزار دهنده است.

اما به کمک این افزونه و تنها با نصب آن شما می‌توانید این مشکل را به صورت کلی حل کنید. این افزونه کمک می‌کند تا هیچ تبلیغی در سایت‌های مختلف برای شما باز نشود و با یک صفحه خالی از تبلیغ مواجه شوید.

این افزونه بسیار خوب عمل می‌کند و در استفاده اول باورتان نمی‌شود که تا چه حد حس بهتری هنگام گشت و گذار در صفحات اینترنت خواهید داشت. حتما پیشنهاد می‌کنیم این افزونه کاربردی را نصب کنید.

 

چگونه به صورت امن رمز عبور خود را ذخیره کنیم: ذخیره پسورد

 

افزونه Web boost

خیلی قصد نداریم بار دیگر طرز کار این افزونه را به طور کامل توضیح بدهیم اما شاید جالب باشد که بدانید سازنده اعتقاد دارد می‌تواند سرعت باز کردن سایت‌ها را تا ۳ برابر افزایش دهد اما آیا این ادعا صحیح است؟

در تست‌های انجام شده به واقع این افزونه باعث می‌شود برخی سایت‌ها تا ۲ برابر سریع‌تر باز شوند که این بسیار خوب و جذاب است و می‌تواند تجربه بسیار لذت بخشی برای شما باشد.

پیشنهاد می‌کنیم این افزونه را نیز حتما دانلود و نصب کنید تا سرعت مرورگر شما بیشتر از قبل شود و در طول روز حس بهتری از گشت و گذار در اینترنت داشته باشید. اگر از کروم زیاد استفاده می‌کنید حتما این افزونه کروم برای افزایش سرعت اینترنت را دانلود کنید.

افزونه The Great suspender

به طور کلی گوگل کروم برنامه سنگینی به حساب می‌آید و شاید بتوان گفت این یکی از معایب این مرورگر است. پس اگر شما با کامپیوتر ضعیف‌تری در حال استفاده از این مرورگر هستید و به خصوص کامپیوتر یا لپ تاپ شما میزان رم کمی دارد حتما پیشنهاد می‌کنیم این افزونه را دانلود کنید.

این افزونه به نوعی برای سیستم‌های ضعیف‌تر با مقدار حافظه رم کمتر ساخته شده تا در هنگام استفاده از گوگل کروم با مشکل کمتری مواجه شوید. عملکرد این افزونه به این شکل است که در مواقع لازم برخی تب‌ها را به حالت خواب یا تعلیق در می‌آورد تا میزان حافظه رم کمتری مصرف شود و شما بتوانید چند تب را به صورت باز داشته باشید.افزونه The Great suspender

پس حتما اگر سیستم ضعیفی دارید این افزونه می‌تواند به روان‌تر شدن مرورگر کروم شما کمک کند. شما می‌توانید این افزونه را از اینجا دانلود و نصب کنید.

افزونه SearchPreview

در حالت عادی اگر شما موضوعی را در گوگل جستجو کنید با لیستی از سایت‌ها مواجه می‌شوید و هیچ اطلاعات دیگری غیر از تیتر سایت برای شما در دسترس نیست. اما این افزونه می‌توانید این موضوع را تا حد خوبی تغییر دهد.

زمانی که از این افزونه استفاده کنید صفحه اول سایت به صورت کوچک و با یک عکس در کنار سایت‌ها نمایش داده می‌شود و شما بهتر می‌توانید نوع محتوای موجود در سایت را متوجه شوید.

اگر زیاد اهل سرچ کردن هستید و در روز برای کارهایتان به سایت‌های جدیدی سر می‌زنید این افزونه کاربردی می‌تواند به کمکتان بیاید. برای نصب می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

 

امکان جدید واتساپ:

متوقف کردن ضبط در واتساپ

 

سخن پایانی

در نظر داشته باشید که افزونه‌های بالا می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه بسیار بهتری در هنگام استفاده از سایت‌های مختلف داشته باشید و همچنین سریع‌تر بین صفحات مختلف جابجا شوید.

اما یکی از نکات بسیار مهمی که به روی همه‌ی این موارد تأثیر مستقیم دارد سرعت اینترنت شما است. به طور کلی اگر سرعت اینترنت کمی داشته باشید هیچ یک از این موارد باعث نمی‌شود که سرعت شما بیشتر شود و در وهله‌ی اول سرعت اینترنت و پینگ آن است که نقش اساسی را بازی می‌کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa/
ads
ads