داغ ترین ها :
اموزش وصل كردن ps4 به لپ تاپ

اموزش وصل كردن ps4 به لپ تاپ

کنسول‌های بازی ژاپنی‌ها یا پلی استیشن نیازی به معرفی ندارد و کاربران سالیان زیادی است که از این محصولات استفاده می‌کنند. از طرفی با پیشرفت‌های چشمگیری که در بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌ها رخ داده، محبوبیت بسیار بیشتری پیدا کرده‌اند و حالا دیگر در بسیاری از خانه‌ها شما می‌توانید یک کنسول بازی سونی یا مایکروسافت مشاهده کنید.

یکی از دغدغه‌های کنسول نیاز آن به یک تلویزیون یا مانیتور است که باعث می‌شود شما در بسیاری از مواقع مجبور شوید از تلویزیون خانواده استفاده کنید. اما آیا می‌توان از صفحه نمایش لپ تاپ به عنوان مانیتور PS4 یا PS5 استفاده کرد؟ در ادامه این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که به چه روش‌هایی می‌توانید پلی استیشن خود را به لپ تاپ متصل کرده و از نمایشگر لپ تاپ به عنوان مانیتور استفاده کنید.

آموزش وصل كردن ps4 به لپ تاپ با HDMI

یکی از موضوعاتی که بسیاری از کاربران پلی استیشن به دنبال آن هستند، اموزش وصل كردن ps4 به لپ تاپ با HDMI است. پس اگر می‌خواهید اموزش وصل كردن ps4 به لپ تاپ با کابل را دنبال کنید ابتدا باید پیش نیازهای موجود را تهیه کنید. در ادامه این موارد را لیست می‌کنیم.

اتصال دسته Ps4 به لپ تاپ

  • لپ تاپ
  • Video Capture Card
  • اینترنت
  • کابل HDMI
  • فعال بودن File sharing

حال مراحل زیر را به ترتیب پشت سر بگذارید.

  1. ابتدا file-sharing را فعال کنید. برای این کار به منو تنظیمات PS4 مراجعه کرده و Networks Settings بروید. حال به Internet Connection Settings مراجعه کرده و به روتر خود متصل شوید.
  2. حال رابط video capture card را به درگاه USB-A خود متصل کنید. توجه داشته باشید که حتما باید قبل از استفاده از video capture card درایورها و پیش نیازهایی که همراه آن عرضه می‌شود را به روی سیستم خود نصب کنید.
  3. حال به طرف دیگر video capture card یک کابل HDMI را متصل کرده و طرف دیگر این کابل HDMI را به کنسول خود متصل کنید.
  4. در این مرحله به روی لپ تاپ وارد برنامه video capture card شده و پلی استیشن را روشن کنید. برنامه در ادامه به دنبال کنسول گشته و آن را پیدا می‌کند و در نهایت از نمایشگر لپ تاپ شما در نقش مانیتور PS4 بهره می‌برد. برنامه را حتما در حالت تمام صفحه اجرا کنید تا رزولوشن کاهش پیدا نکند.

پس اگر به دنبال آموزش اتصال ps4 به کامپیوتر با کابل HDMI هستید باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید و البته پیش از آن یک رابط video capture card خریداری کرده و نرم افزار آن را به روی سیستم خود نصب کنید.

در نظر داشته باشید که اگر video capture card خریداری شده کیفیت بالایی نداشته باشد کمی با تأخیر مواجه خواهید شد و نمی‌توانید اتصال بسیار روانی را تجربه کنید. این تأخیر به دلیل مدت زمانی اتفاق می‌افتد که video capture card باید نقش واسطه را ایفا کند.

 

راه اندازی ps4
تنظیمات پی اس فور

 

استفاده از قابلیت ریموت پلی

چه چیزی بهتر از این که به شما بگوییم می‌توانید از کنسول خود استفاده کنید حتی بدون این که در خانه حضور داشته باشید؟ این قابلیتی است که سونی در اختیار کاربران قرار داده است. اما به طور دقیق Remote Play چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ ریموت پلی قابلیت جدید سونی است که به شما امکان می‌دهد تا بازی‌های PS4 را به روی دستگاه‌های سازگار اجرا کنید.

مثلا تصور کنید که فردی در خانه در حال استفاده از تلویزیون است و شما نمی‌توانید از آن بهره ببرید، ولی به کمک این قابلیت می‌توانید بازی مورد نظر را به روی لپ تاپ یا حتی گوشی خود اجرا کنید. البته قبل از دانلود و نصب Remote Play باید برخی از پیش نیازهای لازم برای این قابلیت را چک کرده و سپس به نصب و استفاده از این سرویس اقدام کنید.

اموزش وصل كردن دسته به لپ تاپ

  • ویندوز 10 یا 8.1 باید به روی لپ تاپ شما نصب باشد (با 32 و 64 بیتی سازگار است)
  • حداقل پردازنده مرکزی Intel Core i5-560M 2.67 GHz یا قوی‌تر (البته پردازنده 2.5 گیگاهرتزی نیز از پس حداقل برمی‌آید)
  • حداقل 100 مگابایت ظرفیت خالی در حافظه
  • حداقل 2 گیگابایت حافظه رم
  • پورت USB
  • Sound Card
  • رزولوشن 1024×768 یا بیشتر

چگونه ریموت پلی را برای ویندوز دانلود کنیم؟

اگر اموزش وصل كردن ps4 به لپ تاپ با کابل که در بالا گفتیم برای شما خیلی جذاب نیست و نمی‌خواهید رابط یا کابلی برای انجام این کار خریداری کنید این روش ریموت پلی می‌تواند برای شما بسیار کاربری و جذاب باشد.

برای دانلود این برنامه می‌توانید به سایت رسمی سونی مراجعه کنید. البته باید توجه داشته باشید که حتما نسخه سازگار با لپ تاپ و سیستم خود را دانلود و نصب کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. این برنامه هم برای ویندوز و هم برای مک قابل دانلود است و می‌توانید به روی مک بوک‌های اپل نیز Remote play را دانلود و نصب کنید.

 

 

تنظیم کنسول برای ریموت پلی

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بازی PS4 را به روی لپ تاپ خود اجرا کنید و به خصوص در آپدیت 2.8 این برنامه بسیار پایدارتر از قبل شده و حالا عملکرد بهتری نیز دارد. برای نصب این برنامه به روی سیستم کافیست به روی فایل دانلود شده کلیک کنید تا پنجره ابتدایی نصب باز شود و با چند کلیک ساده و زدن Next برنامه ریموت پلی را به روی لپ تاپ نصب کنید.

بعد از نصب برنامه به روی لپ تاپ حالا باید کنسول خود را برای این سرویس مهیا کنید. برای این کار مراحل گفته شده در ادامه را پشت سر بگذارید.

  1. کنسول PS4 را روشن کرده و به تنظیمات مراجعه کنید.
  2. در این مرحله به روی گزینه Remote Play Connection Settings کلیک کنید.
  3. در صفحه جدید ابتدا قابلیت Remote Play را روشن کنید. این کار باعث می‌شود تا PS4 بتواند به درستی به برنامه Remote Play نصب شده به روی لپ تاپ متصل شود.
  4. از طریق منوی اصلی تنظیمات به بخش Account Management مراجعه کنید.
  5. در این صفحه PS4 را به عنوان سیستم اصلی خود انتخاب کنید. برای این کار Activate as Your Primary PS4 را در حالت روشن یا Active قرار دهید.

شما زمانی می‌توانید از ریموت پلی استفاده کنید که کنسول در حالت استراحت باشد. برای قرار دادن کنسول در این حالا مراحل زیر را سپری کنید.

  1. به تنظیمات PS4 خود مراجعه کنید.
  2. به تنظیمات Power Save بروید.
  3. به روی گزینه Set Features Available in rest mode کلیک کنید.
  4. در این صفحه دو گزینه PS4 from Network و Stay Connected to the Internet را در حالت روشن قرار دهید.

تمام! در ادامه به شما نحوه استفاده از این قابلیت را آموزش می‌دهیم تا بدون نیاز به پیگیری آموزش اتصال ps4 به کامپیوتر با کابل HDMI بتوانید با لپ تاپ خود بازی‌های کنسول را اجرا کنید.

 

 

نحوه استفاده از ریموت پلی

حال که پیش نیازهای استفاده از ریموت پلی همگی پشت سر گذاشته شده است، می‌توانید به راحتی از این قابلیت استفاده کنید. برای استفاده مراحل گفته شده در ادامه را پشت سر بگذارید.

  1. کنسول خود را روشن کنید (اگر مانند آنچه در بالا گفتیم حالت Rest mode را فعال کرده باشید نیازی به روشن کردن کنسول نیست).
  2. دسته را به لپ تاپ متصل کنید. اموزش وصل كردن دسته به لپ تاپ بسیار ساده است و دو راه کلی دارد. راه اول این است که با یک سیم دسته را به لپ تاپ متصل کنید و برای راه دوم باید از DUALSHOCK USB wireless adaptor استفاده کنید و دسته را به صورت بی‌سیم به لپ تاپ متصل کنید.
  3. برنامه ریموت پلی نصب شده به روی لپ تاپ را اجرا کنید.
  4. به روی دکمه Start کلیک کنید.
  5. در این مرحله باید اطلاعات اکانت خود را وارد کرده و Login کنید.

در نظر داشته باشید که این قابلیت به یک اینترنت قوی و خوب نیاز دارد و در غیر این صورت با تأخیر مواجه خواهید شد و نمی‌توانید بازی‌ها را به صورت روان به اجرا دربیاورید.

 

انواع کنسول بازی پلی استیشن 5 را می توانید از تکنولایف بخرید

 

استفاده از Playstation Now

اگر بخواهیم این قابلیت را به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح بدهیم باید بگوییم که این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های PS2، PS3 و PS4 را حتی بدون داشتن کنسول به روی لپ تاپ خود اجرا کنید. در واقع برای استفاده از این سرویس هیچ نیازی به خرید کنسول سونی ندارید و جالب‌تر این که نیازی نیست حتی خود بازی‌ها را نیز خریداری کنید.

پلی استیشن now

البته که طبیعتا این سرویس رایگان نیست و باید سالیانه حدود 100 دلار بابت آن پرداخت کنید که عدد خیلی زیادی برای چنین سرویسی نیست. برای دانلود برنامه مورد نیاز این سرویس و همچنین مشاهده بازی‌های موجود و کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید به سایت خود سونی مراجعه کنید.

البته سیستم شما باید حداقل‌های لازم را داشته باشد که خوشبختانه این حداقل‌ها زیاد است و شما به یک لپ تاپ قوی یا گیمینگ برای استفاده از این سرویس نیاز ندارید. در ادامه حداقل‌های لازم را لیست می‌کنیم.

  • ویندوز 7، 8 یا 10 به روی سیستم نصب باشد
  • حداقل Intel Core i3 with 3.5 GHz or AMD A10 with 3.8 GHz
  • حداقل 2 گیگابایت حافظه رم
  • حداقل 300 مگابایت ظرفیت خالی در حافظه

 

 

نصب Playstation Now به روی لپ تاپ

حال که با این سرویس آشنا شدید زمان نصب آن است. برای دانلود سرویس که باید به این سایت مراجعه کنید. فایل را که دانلود کردید مراحل زیر را انجام دهید.

  1. فایل نصبی را اجرا کرده و به روی Next کلیک کنید.
  2. در مرحله بعد قوانین را تأیید کرده و مجدد به روی Next کلیک کنید.
  3. در این مرحله محل نصب برنامه را مشخص کرده و به روی Next کلیک کنید.
  4. در ادامه ممکن است با یک پنجره مواجه شوید که از شما سوال کند اجازه تغییر در سیستم را به این برنامه می‌دهید که باید گزینه Install را گزینش کنید.
  5. زمانی که نصب به اتمام رسید به روی finish کلیک کنید و پس از آن برنامه به صورت خودکار اجرا می‌شود.

در ادامه شما باید وارد این برنامه شوید و اشتراک خریداری شده را وارد کنید تا بتوانید بدون نیاز به کنسول و تنها به کمک لپ تاپ بازی‌ها موجود را اجرا کنید. در این بخش نیز به اینترنت نسبتا خوبی نیاز دارید و اگر سرعت اینترنت شما کم است و یا پینگ بالایی دارید این سرویس خیلی برای شما کارایی نخواهد داشت.

چرا اتصال PS4 به لپ تاپ با HDMI به تنهایی ممکن نیست؟

قطعا در ذهن همه ما آسان‌ترین روش استفاده از لپ تاپ به عنوان مانیتور کنسول این است که HDMI را به PS4 متصل کرده و طرف دیگر آن را به لپ تاپ متصل کنیم ولی این روش امکان پذیر نیست؛ چرا که HDMI موجود به روی لپ تاپ‌ها و کنسول‌ها همگی خروجی هستند و نه ورودی. در واقع اگر این کار را انجام دهید و PS4 را به طور مستقیم با HDMI به لپ تاپ متصل کنید اتفاقی که رخ می‌دهد این است که هر دو دستگاه تلاش می‌کنند تا محتوای مورد نظر خود را به دستگاه دیگر منتقل کنند و هیچ کدام پذیرای محتوای دیگر نیستند.

اموزش وصل كردن ps4 به لپ تاپ بدون اینترنت

شما دو روش کلی برای اجرای بازی‌های PS4 به روی لپ تاپ دارید. یکی از روش‌ها که مستقیما با اینترنت است و بدون اینترنت اصلا امکان پذیر نیست. روش دیگر که در ابتدا گفتیم نیز شاید به طور مستقیم به اینترنت نیاز نداشته باشد ولی به اینترنت وابسته است و بدون اینترنت اتصال PS4 به لپ تاپ حتی با کابل نیز ممکن نیست. پس اگر به دنبال اموزش وصل كردن ps4 به لپ تاپ بدون اینترنت هستید باید بگوییم که این کار بدون اینترنت ممکن است و حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

 

علت روشن نشدن وای فای گوشی:
چرا وای فای گوشی روشن نمیشود

 

طریقه انتقال بازی از ps4 به ps5

اگر شما تعداد زیادی برنامه، بازی و اطلاعات به روی پلی استیشن 4 خود دارید و می‌خواهید به راحت‌ترین شکل ممکن آن را به پلی استیشن 5 منتقل کنید می‌توانید از این راه کار بهره ببرید. توجه داشته باشید که از طریق این روش داده‌های یک کاربر را می‌توان به PS5 منتقل کرد. پیش از انتقال باید موارد زیر را انجام دهید:

طریقه انتقال بازی از ps4 به ps5

  • پلی استیشن 4 را به اینترنت متصل کنید (ترجیحاً سیمی)
  • پلی استیشن 5 را به اینترنت متصل کنید (ترجیحاً سیمی)
  • مانیتور یا تلویزیون برای مشاهده روند انتقال (ترجیحاً دو مانیتور یا تلویزیون؛ چرا که در صورت داشتن یک مانیتور باید اتصال HDMI را بین دو دستگاه جابجا کنید)
  • مطمئن شوید که پلی استیشن 4 به آخرین نسخه موجود آپدیت شده باشد

به روی پلی استیشن 5 پس از پشت سر گذاشتن مراحل ابتدایی از شما برای full Data Transfer سوال می‌شود اما اگر به هر دلیلی در زمان روشن کردن ابتدایی این گزینه را نادیده گرفته‌اید حالا به مسیر Settings > System > System Software > Data Transfer مراجعه کنید.

در این مرحله از شما خواسته می‌شود که هر دو کنسول را روشن کرده و به اینترنت متصل کنید. همان طور که در بالا هم اشاره شد بهتر است که برای اتصال کنسول‌ها به اینترنت از LAN استفاده کنید تا اتصال بهتر و سریع‌تر باشد.

زمانی که هر دو کنسول را به یک اکانت یکسان متصل کردید مراحل را به روی PS5 ادامه دهید تا زمانی که از شما خواسته شود دکمه پاور موجود به روی PS4 را به مدت 1 ثانیه نگه دارید تا صدای یک بوق را بشنوید.

این کار باعث ری استارت شدن پلی استیشن 4 می‌شود و به محض این که این کنسول بالا بیاید مهیای انتقال اطلاعات است. مراقب باشید که پس از شروع شدن روند انتقال اطلاعات دکمه‌های کنسول را به صورت اشتباهی فشار ندهید و یا ارتباط کنسول به اینترنت را قطع نکنید.

اگر مراحل را به درستی پشت سر گذاشته باشید با یک صفحه مواجه می‌شوید که به شما اجازه می‌دهد تا بازی یا برنامه مورد نظر را از روی پلی استیشن 4 انتخاب کنید. در مرحله انتخاب کردن بازی‌ها و برنامه‌ها حواستان به حجم باشد تا حجم دیتای مورد نظر از حجم هارد پلی استیشن 5 بیشتر نشود.

پس از انتخاب کردن برنامه‌ها و بازی‌ها Next را بزنید تا به صفحه Ready to Transfer منتقل شوید. در این صفحه می‌توانید مدت زمان حدودی که این فرآیند به طول می‌انجامد را مشاهده کنید.

زمانی که همه چیز آماده شد دکمه Start transfer را بزنید. توجه داشته باشید که PS4 ممکن است چند مرتبه در حین انتقال اطلاعات ری استارت شود که این امری طبیعی است و اصلا نیازی نیست کار خاصی را انجام دهید.

پس از کامل شدن فرآیند انتقال اطلاعات PS5 هم یک بار ری استارت می‌شود. از آنجایی که برای نصب و آماده شدن بازی‌ها و برنامه‌ها PS5 به زمان نیاز دارد پس از تکمیل شدن فرآیند نیز همچنان PS4 انتقال را در حال انجام نشان می‌دهد و پس از زمانی که PS4 فرآیند را تکمیل شده اعلام کرد یک مرتبه دیگر هم PS5 ری استارت می‌شود.

 

نینتندو سوییچ یا ps4؟
مقایسه Nintendo Switch با PS4

 

انتقال بازی از هارد به ps5

به دلیل دسترسی نداشتن به اینترنت یا هر دلیل دیگری ممکن است شما نتوانید روش بالا را انجام دهید و از طرفی بخواهید که با یک هارد بازی‌ها و برنامه‌های موجود به روی PS4 را به PS5 انتقال دهید.

برای این کار شما نیاز به یک هارد دارد که بتوانید آن را از طریق USB به PS4 خود متصل کنید. توجه داشته باشید که برای اتصال هارد به کنسول نیاز است که هارد ریست شده و به روی حالت خاصی قرار بگیرد، پس اگر به روی هارد خود اطلاعات دارید به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

هارد را به پلی استیشن 4 متصل کرده و مسیر Settings > Application Saved Data Management > Saved Data in System Storage را طی کنید و در نهایت گزینه Copy to USB Storage Device را برگزینید.

در این مرحله بازی‌ها و برنامه‌ها و همه اطلاعات را انتخاب کرده و در نهایت Copy را بزنید. پس از به پایان رسیدن فرآیند هارد را از PS4 خود جدا کرده و به PS5 متصل کنید. پس از اتصال هارد به کنسول جدید مسیر Settings > Saved Data and Game/App Settings > Saved Data (PS4) را طی کرده و گزینه USB Drive را انتخاب کنید و در نهایت گزینه Copy to Console Storage را بزنید.

به همین سادگی این کار انجام می‌شود و تنها باید منتظر منتقل شدن اطلاعات باشید.

انتقال دیتا از ps4 به ps4

شاید برای شما هم سوال باشد که انتقال دیتا از ps4 به ps4 چگونه است و چه تفاوتی با انتقال دیتا به ps5 دارد. در این بخش به شما آموزش می‌دهیم که به چه صورت باید دیتای مورد نظر را از PS4 قبلی خود به PS4 جدید انتقال دهید.

کنسلول PS4 جدید خود را مطابق معمول از جعبه بیرون آورده و مراحل ابتدایی را پشت سر بگذارید. همچنین کنسول را به اینترنت متصل کنید (از طریق وای فای یا LAN). حال مسیر Settings > System > Transfer data from another PS4 را پشت سر بگذارید.

در این مرحله اکانتی که قصد دارید بازی‌های آن را به کنسول جدید انتقال دهید را به روی PS4 جدید وارد کرده و وارد آن شوید. زمانی که از شما خواسته شد PS4 قبلی خود را روشن کنید و به روی PS4 جدید دکمه Next را بزنید.

زمانی که کنسول جدید کنسول قبلی را تشخص داد باید برای مدت 1 ثانیه دکمه پاور موجود به روی کنسول قبلی را فشار دهید تا صدایی شبیه به یک بوق بشنوید. حال دستور عمل‌های موجود به روی کنسول جدید را انجام دهید و منتظر بمانید تا PS4 قبلی ری استارت شود.

پس از روشن شدن کنسول قبلی صفحه‌ی pending transfer به شما نمایش داده می‌شود. در این مرحله باید انتخاب کنید که کدام برنامه‌ها و بازی‌ها را می‌خواهید به PS4 جدید خود منتقل کنید.

پس از تأیید این برنامه‌ها و بازی‌ها Start Transfer را بزنید تا انتقال اطلاعات آغاز شود و بسته به دیتایی که انتخاب کرده‌اید این فرآیند می‌تواند کوتاه یا طولانی باشد. منتظر بمانید تا انتقال دیتا کامل شد.

 

ارسال اطلاعات PS4 به PS5 را قبلا در مطلبی بررسی کردیم:
انتقال دیتا به ps5

 

سوالات متداول

اموزش وصل كردن دسته به لپ تاپ چگونه است؟ اموزش وصل كردن دسته به لپ تاپ بسیار ساده است و دو راه کلی دارد. راه اول این است که با یک سیم دسته را به لپ تاپ متصل کنید و برای راه دوم باید از DUALSHOCK USB wireless adaptor استفاده کنید و دسته را به صورت بی‌سیم به لپ تاپ متصل کنید.

ریموت پلی سونی چیست؟ ریموت پلی قابلیت جدید سونی است که به شما امکان می‌دهد تا بازی‌های PS4 را به روی دستگاه‌های سازگار اجرا کنید. مثلا تصور کنید که فردی در خانه در حال استفاده از تلویزیون است و شما نمی‌توانید از آن بهره ببرید، ولی به کمک این قابلیت می‌توانید بازی مورد نظر را به روی لپ تاپ یا حتی گوشی خود اجرا کنید. البته قبل از دانلود و نصب Remote Play باید برخی از پیش نیازهای لازم برای این قابلیت را چک کرده و سپس به نصب و استفاده از این سرویس اقدام کنید.

سرویس Playstation Now  چیست؟ اگر بخواهیم این قابلیت را به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح بدهیم باید بگوییم که این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های PS2، PS3 و PS4 را حتی بدون داشتن کنسول به روی لپ تاپ خود اجرا کنید. در واقع برای استفاده از این سرویس هیچ نیازی به خرید کنسول سونی ندارید و جالب‌تر این که نیازی نیست حتی خود بازی‌ها را نیز خریداری کنید. البته که طبیعتا این سرویس رایگان نیست و باید سالیانه حدود 100 دلار بابت آن پرداخت کنید که عدد خیلی زیادی برای چنین سرویسی نیست.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. saeed

    سلام این آموزشی که برای لپتاب کذاشتید برای pc هم صرق میکنه؟

    1. Mali

      پاسخ به saeed

      سلام من با کابل VGA پلستیشن رو به لپ‌تاپ وصل کردم اما تصویر پلستیشن رو نشون نمی‌ده مشکل از چی
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به Mali

        سلام وقت بخیر چون درگاه لپ تاپ خروجی نه ورودی
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به saeed

      سلام وقت بخیر بله فرقی نداره ولی خب باید شرایط یکسان باشه مثلا اگه نیاز به بلوتوث هست سیستم شما داشته باشه
  2. Kourosh

    سلام داداش خواستم بدونم در این روشتون آیا کپی خور دستگاه میپره یا نه

  3. پدرام

    سلام
    یه سوال داشتم
    خواستم بپرسم ایا وصل کردن ps4 به لپ تاپ برای کارت گرافیک لپتاپ ضرر داره؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به پدرام

      سلام وقت بخیر خیر مشکلی نداره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%88%d8%b5%d9%84-%d9%83%d8%b1%d8%af%d9%86-ps4-%d8%a8%d9%87-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be/
ads
ads