داغ ترین ها :
انتشار اندروید P برای گوشی های نوکیا از ماه آگوست آغاز خواهد شد

انتشار اندروید P برای گوشی های نوکیا از ماه آگوست آغاز خواهد شد

چندی قبل، کمپانی HMD تایید کرد که تمام گوشی های نوکیا در آینده به روزرسانی اندروید P را که نسخه بعدی اندروید خواهد بود دریافت میکنند. HMD در راستای تحقق وعده های خود، به تازگی نسخه بتای اندروید P را برای برخی از گوشی های نوکیا از جمله نوکیا 6.1، نوکیا 7، نوکیا 7 پلاس و نوکیا 8 سیروکو منتشر کرد تا به نوعی عزم راسخ خود را برای یک به روزرسانی گسترده و قوی نشان دهد.

اگر چه تا این لحظه اطلاعات رسمی از تاریخ آپدیت نهایی اندروید P برای گوشی های نوکیا در دست نیست، با این حال گزارشات حاصله نشان از آن دارد که به روزرسانی مذکور در پایان ماه ژولای و یا به عبارتی از ماه آگوست آغاز خواهد شد.

همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید، پشتیبانی نوکیا به کاربری در خصوص تاریخ به روزرسانی گوشی های نوکیا به اندروید P از طریق اعلام کرده که این به روزرسانی از ماه آگوست برای گوشی های نوکیا شروع میشود. البته هنوز مشخص نیست که این به روزرسانی در مرحله اول برای چه گوشی هایی منتشر خواهد شد. هر چند که در این ایمیل گفته شده تمام گوشی های نوکیا در ماه آگوست به این آپدیت خواهند رسید، اما بعید است که چنین اتفاقی رخ دهد. در واقع میتوانیم انتظار داشته باشیم که در ماه آگوست کمپانی HMD آپدیت اندروید P را برای پرچمداران نوکیا عرضه کند و یا اینکه نسخه بتای اندروید P را برای دستگاه های باقیمانده که هنوز موفق به دریافت این نسخه نشدند ارائه کند.

اندروید p برای نوکیا

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. روبینا

    خیلی ممنون از مطلب کامل و مفیدتون

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-p-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%a7%d8%b2/
ads
ads