داغ ترین ها :
رندرهای گوشی ریلمی C30 منتشر شدند

رندرهای گوشی ریلمی C30 منتشر شدند

انتظار می‌رود ریلمی C30 به زودی و به صورت رسمی معرفی شود. گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند، مشخصات کلیدی دستگاه را نشان داده‌اند. هم اکنون یکی از نشریه‌های معتبر اقدام به انتشار کامل طراحی دستگاه کرده است. چهار رندر رسمی که توسط این دو نشریه منتشر شده‌اند، طراحی منحصر به فرد بخش عقب را نمایش می‌دهند.

 

برای مشاهده قیمت روز، خرید و جدیدترین مدل های گوشی ریلمی می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

طراحی ریلمی C30

در بخش جلوی دستگاه ریلمی C30 یک نمایشگر با طراحی ناچ قطره آب قرار دارد. طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که دارای کلیدهای حجم صدا و کلید پاور در سمت راست است. در بخش پایین دستگاه هم یک شبکه بلندگو، یک پورت میکرو USB، میکروفون و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار دارد.

به خاطر داشته باشید که بدنه عقب دستگاه با طراحی شبکه‌ای متمایز همراه بوده و توانسته زیبایی آن را افزایش دهد. در سمت چپ یک ماژول دوربین با فلاش ال ای دی قرار گرفته است. همانطور که مشاهده می‌شود از یک سنسور ماکرو یا سنجش عمق ثانویه برخوردار نیست. رندرها تایید می‌کنند که ریلمی C30 در رنگ‌های آبی و سبز عرضه خواهند شد که می‌تواند با نام‌های آبی (Lake Blue) و سبز (Bamboo Green) شناخته شوند. همچنین برخی از شایعات منتشرشده نشان می‌دهند که این دستگاه در رنگ مشکی (Denim Black) هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

مشخصات احتمالی ریلمی C30

بر اساس انتشار اخبار جدید پیرامون مشخصات احتمالی ریلمی C30 می‌توان گفت این اسمارتفون مجهز به صفحه نمایش 6.58 اینچ IPS LCD بوده که وضوح فول اچ دی پلاس را ارائه می‌دهد. همچنین شاهد تراشه Unisoc خواهید بود. با این حال، هنوز نام دقیق تراشه مشخص نیست. بد نیست بدانید این اسمارتفون انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و در کنار آن شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 10 وات خواهیم بود. در زمینه نرم افزار هم می‌توان به احتمال مجهز بودن به اندروید گو با رابط کاربری ریلمی اشاره کرد.

در صورتی که علاقه‌مند به تصویربرداری هستید، باید گفت این دستگاه مجهز به سنسور سلفی 5 مگاپیکسل بوده که برای ثبت تصاویر و برقراری تماس‌های ویدیویی کارایی دارد. همچنین در بخش عقب شاهد قرارگیری سنسور اصلی 13 مگاپیکسل خواهید بود. انتظار می‌رود این دستگاه در دو مدل مختلف عرضه شوند که شامل موارد زیر است:

  • 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
  • 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی

در نهایت این دستگاه با ضخامت 8.48 میلی‌متر و وزن معادل 181 گرم همراه است. انتظار می‌رود این اسمارتفون ارزان قیمت در ماه جاری میلادی و در هندوستان عرضه شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-c30/
ads
ads