داغ ترین ها :
امکان انتقال چت واتساپ از آیفون به سامسونگ فراهم شد

امکان انتقال چت واتساپ از آیفون به سامسونگ فراهم شد

ماه گذشته سامسونگ گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 را معرفی کرد. در آن زمان مشخص شد که واتساپ هم قصد دارد امکان انتقال چت واتساپ از آیفون به سامسونگ را فراهم کند. البته این ویژگی روی گوشی‌هایی که از اندروید ۱۰ و ۱۱ استفاده می‌کنند، فعال می‌شود.

امکان انتقال چت واتساپ از آیفون به اندروید فعلا برای گوشی‌های سامسونگ

امروز بالاخره امکان انتقال چت واتساپ از آیفون به گوشی سامسونگ فراهم شد. اگر شما گوشی سامسونگ دارید که از اندروید ۱۰ یا اندروید ۱۱ استفاده می‌کند، می‌توانید تمام چت‌های واتساپ را به راحتی از گوشی آیفون خود به گوشی گلکسی سامسونگ مورد نظر خود منتقل کنید.

انتقال چت واتساپ از آیفون به Samsung شامل تمام پیام‌های متنی و ویس‌ها و عکس‌ها و ویدئوها می‌شود. زمانی که واتساپ را روی یک گوشی سامسونگ با اندروید ۱۰ یا ۱۱ نصب می‌کنید، امکان انتقال امن اطلاعات را مشاهده خواهید کرد. برای این کار به یک کابل USB-C به لایتنینگ نیاز خواهید داشت.

اطلاعات حساب کاربری شما مانند عکس پروفایل، چت‌های جداگانه، چت‌های گروهی، تاریخچه چت‌ها، فایل‌های صوتی و تصویری مختلف و تنظیمات واتساپ با این روش به گوشی جدید منتقل خواهد شد. با این حال مشخص شده که تاریخچه تماس‌های صوتی و تصویری با این روش منتقل نمی‌شود.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره روند انتقال چت واتساپ از آیفون به گوشی‌های جدید سامسونگ می‌توانید به سایت واتساپ مراجعه کنید. برای این کار نیاز به  Samsung Smart Switch دارید و گوشی شما هم باید برای بار اول راه اندازی شده باشد یا گوشی را ریست فکتوری کرده باشید.

البته واتساپ اعلام کرده که این ویژگی به زودی برای گوشی‌های اندرویدی فعال می‌شود و کاربران خیلی راحت می‌توانند انتقال واتساپ از آیفون به اندروید را انجام دهند.

این ویژگی جدید باعث می‌شود که کاربران خیلی راحت‌تر بتوانند از گوشی آیفون خود به یک گوشی اندرویدی جدید کوچ کنند و هیچ اطلاعاتی را هم از دست نمی‌دهند.

 

آخرین اخبار مربوط به واتساپ:اضافه شدن امکان واکنش سریع به پیام های واتساپ

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%da%86%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads