داغ ترین ها :
مشخصات صفحه نمایش مدل‌های سری آیفون 14 فاش شد

مشخصات صفحه نمایش مدل‌های سری آیفون 14 فاش شد

گزارش‌هایی وجود دارد که سری آیفون 14 اپل مدل مینی نخواهد داشت. دلیل این امر نیز توضیح منطقی دارد؛ زیرا کاربران دیگر علاقه‌ای به آیفونی با صفحه‌نمایشی کوچک ندارند و درواقع محصولاتی با صفحه‌نمایش بزرگ از محبوبیت بالاتری برخوردار شده‌اند. امروز اطلاعات جدیدی از اندازه صفحه نمایش آیفون 14 و مدل‌های مختلف آن منتشر شده اشت.

آنچه در گزارش‌ها آمده است، سری آیفون نسل بعدی از دو گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچ و دو گوشی هوشمند دیگر با صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچ برخوردار خواهند بود. با این حساب، سری آیفون 14 دیگر دارای مدل مینی نخواهد بود یا حداقل مدل مدنظر از صفحه‌نمایشی ۶.۱ اینچی استفاده خواهد کرد.

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع جدیدترین گوشی های آیفون به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

البته باید گفت که چنین اتفاقی تازگی ندارد. پیش از آنکه سری آیفون 13 معرفی شود، گزارش‌هایی منتشر شد که اپل در سری مدنظر مدلی با پسوند مینی معرفی نخواهد کرد. با این حال، شاهد هستیم که به‌زودی آیفون 13 مینی روانه‌ی بازار خواهد شد. با این حال، عدم استقبال کاربران از آیفون 12 مینی سبب شده تا کوپرتینویی‌ها در سیاست‌های خود تغییراتی را ایجاد کرده و به احتمال فراوان مدل مینی را از سری آیفون 14 حذف کنند.

عکس آیفون 13

در این بین، مینگ‌چی کو، افشاگر معروف، مدعی شده که وجود نسخه‌ی مینی در سری نسل بعدی آیفون به موفقیت آیفون 13 مینی در بازار بستگی دارد و اگر با استقبال گسترده قرار گیرد، دور از انتظار نیست که سری نسل بعدی آیفون نیز دارای مدل مینی باشد.

مشخصات مدل های سری آیفون 14

باید در ابتدا گفت که اطلاعات بسیار کمی در مورد مدل‌های نسل بعدی آیفون وجود دارد؛ اما انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان معرفی آن‌ها، اطلاعات بیشتری از محصولات در دست ساخت کوپرتینویی‌ها به دست آوریم. گفته شده که مدل استاندارد و مدل پرو از صفحه‌نمایشی ۶.۰۶ اینچی برخوردار می‌شوند و مدل مکس و پرو مکس نیز دارای صفحه‌نمایشی ۶.۶۸ اینچی خواهند بود. همچنین انتظار می‌رود که مدل‌های ارزان‌تر سری آیفون 14 از پنل LTPO برخوردار باشند.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود محصولات جدید اپل از تراشه‌ی A16 بیونیکی استفاده کنند؛ تراشه‌ای توانمند که از لیتوگرافی ۴ نانومتری استفاده می‌کند و می‌تواند توان پردازشی قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار دهد. در میان مدل‌ها تنها مدل استاندارد است که ماژول دوربینی دوگانه در پنل پشتی خود دارد و درواقع سه مدل دیگر از ماژول دوربین سه‌گانه استفاده می‌کنند.

انتظار می‌رود که دو مدل بالارده‌ی سری جدید آیفون‌ها از دوربین‌های توانمندتری استفاده کنند. یکی از این دوربین‌ها نیز که احتمالا لنز اولتراواید دارد از وضوح تصویر ۴۸ مگاپیکسلی با سایز ۱.۳/۱ اینچی استفاده می‌کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-14/
ads
ads