داغ ترین ها :
اندروید 12 برای راگ فون و ذن فون 8

اندروید 12 برای راگ فون و ذن فون 8

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که ایسوس نیز زمان انتشار آپدیت اندروید 12 برای راگ فون و ذن فون 8 و حتی مدل‌های قبلی ذن‌فون است.

پس از آنکه گوگل آپدیت بزرگ اندروید 12 را برای محصولات سری پیکسل منتشر کرد، نگاه‌ها به سمت شرکت‌های سازنده رفت که در چه زمانی، جدیدترین سیستم‌عامل اندروید را برای گوشی هوشمندشان منتشر خواهند کرد. یکی از این شرکت‌ها نیز ایسوس است که در نظر دارد علاوه بر سری ذن‌فون، اندروید 12 را برای محصولات سری راگ فون نیز منتشر کند.

برای مشاهده قیمت و خرید گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

در حال حاضر شرکت تایوانی اعلام کرده که آپدیت اندروید 12 برای راگ فون و ذن فون 8 ، ذن فون 7، ذن فون 8 فلیپ منتشر می‌شود. این شرکت اعلام کرد که جدیدترین نسخه اندروید را برای راگ فون 3، راگ فون 5 و راگ فون 5s هم منتشر می‌کند. در این بین، ذن فون 8 نیز اولین محصول ایسوس خواهد بود که به جدیدترین سیستم‌عامل گوگل کوچ می‌کند.

تاریخ دقیقی برای انتشار اندروید 12 برای راگ فون و ذن فون 8 ایسوس اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که انتشار آپدیت‌ها از ماه دسامبر ۲۰۲۱ شروع شود. با توجه به برنامه‌های ایسوس، دور از انتظار نیست که کاربران به‌زودی آپدیت جدید را دریافت کنند. درواقع شرکت تایوانی طبق برنامه پیش می‌رود و تاکنون چند نسخه‌ی آزمایشی نیز از سیستم‌عامل اندروید 12 را برای محصولات خود منتشر کرده است.

در کنار ذن فون 8، گوشی هوشمند ذن فون 8 فلیپ نیز گفته می‌شود که آپدیت اندروید 12 را در ماه دسامبر دریافت خواهد کرد. راگ فون 5 و راگ فون 5s نیز انتظار می‌رود که آپدیت بزرگ را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ دریافت کنند. با این حال به زمان دقیقی اشاره نشده است.

پس از محصولات ذکر شده، نوبت به گوشی‌های هوشمند ذن فون 7 و راگ فون 3 می‌رسد که آپدیت اندروید 12 را در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ دریافت کنند؛ بازه‌ی زمانی که از ژانویه‌ی ۲۰۲۲ شروع شده و تا ژوئن ۲۰۲۲ ادامه می‌یابد.

شرکت ایسوس اعلام کرده که آپدیت بزرگ اندروید 12 برای محصولات این شرکت علاوه بر برخورداری از امکانات موجود در آخرین سیستم‌عامل گوگل، امکانات انحصاری ایسوس مانند مدیریت باتری یا عملکرد دستگاه را نیز به همراه خواهد داشت.

آپدیت بزرگ با رابط کاربری ZenUI ایسوس ادغام خواهد شد؛ نرم‌افزاری که علاوه بر امکانات شرکت تایوانی، ظاهر متفاوتی را به رابط کاربری محصولات ایسوس می‌بخشد. با وجود اینکه شرکت تایوانی زمان دقیقی برای انتشار آپدیت بزرگ اندروید 12 مشخص نکرده، اما دارندگان محصولات ایسوس می‌دانند که کدام گوشی هوشمند می‌تواند آپدیت بزرگ را دریافت کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-12-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%da%af-%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%88-%d8%b0%d9%86-%d9%81%d9%88%d9%86-8/
ads
ads