داغ ترین ها :
نسخه بتای اندروید 12‍‍ برای ریلمی GT مستر ادیشن منتشر شد

نسخه بتای اندروید 12‍‍ برای ریلمی GT مستر ادیشن منتشر شد

نسخه آزمایشی اندروید 12‍‍ برای ریلمی GT مستر ادیشن منتشر شد. در صورتی که از دارندگان گوشی هوشمند ریلمی جی تی مستر ادیشن هستید می‌توانید در تست بتای اندروید 12 با رابط کاربری Realme UI 3.0 شرکت کنید.

ریلمی اخیرا نسخه‌ی پایدار اندروید 12 به همراه رابط کاربری Realme UI 3.0 را برای گوشی هوشمند ریلمی GT مدل 5G منتشر کرد؛ اقدامی که اجازه می‌دهد کاربران این تلفن هوشمند به خصوص در هند از آخرین سیستم‌عامل گوگل رابط کاربری اختصاصی برند چینی برخوردار شوند.

حال که ریلمی GT مدل 5G توانسته به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید کوچ کند، نوبت به نسخه‌ی مستر ادیشن آن رسیده تا میزبان اندروید ۱۲ باشد. البته به نظر می‌رسد که همگام‌سازی اندروید 12 با ریلمی GT مستر ادیشن در ابتدای راه باشد‌؛ زیرا برند چینی اعلام کرده که نسخه‌ی بتای رابط کاربری Realme UI 3.0 را دارندگان مدل مستر ادیشن ریلمی جی تی منتشر خواهد کرد.

در صورتی که در مورد نسخه‌های رابط کاربری و سیستم‌عامل اطلاعات محدودی دارید باید گفت که نسخه‌ی بتا درواقع یکی از مراحل آزمایشی است. طی این مرحله، رابط کاربری یا سیستم‌عامل در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد تا بازخوردشان از کار با نسخه‌ی بتا را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهند و درواقع به رفع باگ‌های احتمالی، بهبود امکانات و برطرف شدن ایرادات کمک کنند.

حال، نسخه‌ی بتا می‌تواند به‌صورت ثبت‌نامی باشد یا در اختیار کاربران قرار گرفته و علاقه‌مندان نسبت به نصب و استفاده از رابط کاربری یا سیستم‌عامل اقدام کنند. در صورتی که علاقه‌مند به آزمایش رابط کاربری Realme UI 3.0 هستید، کافی است که وارد منوی تنظیمات شوید و سپس گزینه‌ی آپدیت نرم‌افزاری را انتخاب کنید.

روی گزینه‌ی تنظیمات رفته و سپس از بخش Trial Version گزینه‌ی Early Access را انتخاب کنید. حال می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Apply Now اقدام به درخواست برای دانلود و نصب نسخه‌ی آزمایشی کنید. در صورتی که درخواستتان پذیرفته شد، امکان شرکت در مرحله‌ی آزمایشی را خواهید داشت.

 

لیست قیمت گوشی های ریلمی موجود در فروشگاه تکنولایف را از دست ندهید: گوشی Realme

 

در صورتی که درخواستتان پذیرفته شد، حتما مطمئن شوید که بیش از ۱۰ گیگابایت فضای خالی در حافظه‌ی ذخیره‌سازی وجود دارد و انرژی موجود در باتری نیز بیش از ۶۰ درصد است. ریلمی گفته که تنها تعداد کمی از متقاضیان برای دریافت نسخه‌ی بتا پذیرفته خواهد شد. با این حساب اگر علاقه‌مند به دانلود و نصب نسخه‌ی آزمایشی هستید، بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

باید در نظر داشته باشید که نسخه‌های بتا امکان دارد از مشکلات مختلف برخوردار باشند و عملکرد گوشی هوشمندتان را مختل کنند. با این حساب بهتر است تا زمان انتشار نسخه‌ی پایدار صبر کنید. ریلمی در نظر دارد در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ آپدیت اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری Realme UI 3.0 را برای ۱۷ گوشی هوشمند منتشر کند.

گویا ۹ گوشی هوشمند در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ و ۸ تلفن هوشمند دیگر نیز در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ آپدیت مدنظر را دریافت خواهند کرد. با این حال، شرکت چینی اشاره‌ای به تاریخ دقیق انتشار آپدیت‌ها نکرده و به گفتن بازه‌ی زمانی بسنده کرده است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. بنیامین

    سلام من اپدیت کردم زبان فارسی برای منو هام نداره باید چیکار کنم

    1. hasanaliopa

      پاسخ به بنیامین

      مگه شانسی تو آپدیت های بعدی دوباره فارسی بیاد که شک دارم چون گوشی زیاد با ایران سازگاری نداره کلا برا کشور ما نیست.البته جدیدا آپدیتی برای مصرف باتری داد که خیلی عالیه و درحالت غیراستفاده،، با نت خاموش دیگه از باطری کم نمیشه...
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به بنیامین

      سلام وقت خوش در نسخه قبلی داشت؟
      1. مهناز

        پاسخ به احسان نیک پی

        بله برای منم همین طور شده و قبل از آپدیت فارسی داشت ولی بعد از آپدیت فارسی دیگر پشتیبانی نمی کند.
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به مهناز

          سلام وقت بخیر احتمالا در آپدیت بعدی درست بشه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-12-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-gt-%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%b4%d9%86/
ads
ads