داغ ترین ها :
آپدیت اندروید 12‍‍ برای نوکیا G50 منتشر شد

آپدیت اندروید 12‍‍ برای نوکیا G50 منتشر شد

بالاخره اندروید 12 برای نوکیا G50 منتشر شد.گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که انتشار آپدیت جدیدی برای گوشی هوشمند نوکیا G50 آغاز شده که اجازه می‌دهد کاربران به سیستم‌عامل اندروید 12 کوچ کنند.

 

برای خرید گوشی نوکیا به تکنولایف مراجعه کنید.

 

چندی پیش خبری منتشر شد که نوکیا علاوه بر گوشی هوشمند نوکیا ایکس 20 آپدیت اندروید 12 را برای نوکیا X10 نیز منتشر کرده و حال به نظر می‌رسد نوبت به تلفن هوشمند دیگری رسیده تا میزبان جدیدترین سیستم‌عامل گوگل شود. طبق گفته‌ها نوکیا G50 محصول دیگری از شرکت HMD گلوبال است که توانسته جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری نوکیا را به دست آورد.

متاسفانه نوکیا اعلام نکرده که آپدیت جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید برای گوشی هوشمند نوکیا جی ۵۰ در کدام کشورها منتشر شده است. با این حال، گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران نشان می‌دهد که فنلاند و برخی دیگر از کشورهای اروپایی در حال دریافت جدیدترین آپدیت برای تلفن هوشمند نوکیا G50 هستند.

در صورتی که از دارندگان نوکیا جی ۵۰ هستید، اما هنوز آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی هوشمندتان منتشر نشده است، کمی باید صبر کنید تا آپدیت مدنظر برای منطقه‌ی شما نیز فعال شده و انتشار آن آغاز شود. گفته شده که آپدیت مدنظر از حجم ۲.۰۹ گیگابایتی برخوردار است و پس از اینکه آن را روی گوشی هوشمندتان نصب کردید، نسخه‌ی سیستم‌عامل دستگاه به V2.160 تغییر می‌یابد.

علاوه بر اینکه آپدیت مدنظر اجازه می‌دهد کاربر با نصب آن روی تلفن هوشمند خود به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ کوچ کند، بلکه از نظر امنیتی نیز تمامی پک‌های امنیتی تا ماه نوامبر ۲۰۲۱ را نیز به همراه دارد تا ضریب امنیتی گوشی هوشمند افزایش یابد. در صورتی که از دارندگان نوکیا جی ۵۰ هستید و هم‌اکنون آپدیت جدید را روی تلفن هوشمندتان نصب کرده‌اید، نظر خود را در مورد تجربه‌ی این سیستم‌عامل روی نوکیا جی ۵۰ با ما به اشتراک قرار دهید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. سجاد

    سلام میشه بگید اندروید ١٢ برای گوشی نوکیا g10 کی میاد؟
    من از این سایت خریدم و خیلیم راضیم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سجاد

      سلام وقت شما بخیر باشه برای دریافت بروزرسانی ها نمیشه زمان دقیقی رو اعلام کرد باید منتظر باشید خوشحالیم که از خرید از تکنولایف رضایت داشتید موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-12-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-g50/
ads
ads