داغ ترین ها :
گوشی نوکیا X10 آپدیت اندروید 12 را دریافت می‌کند

گوشی نوکیا X10 آپدیت اندروید 12 را دریافت می‌کند

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که انتشار آپدیت اندروید 12 برای نوکیا X10 نیز شروع شده و مانند نوکیا X20 می‌تواند به جدیدترین سیستم‌عامل گوگل کوچ کند.

 

برای خرید گوشی های نوکیا به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در ماه آوریل ۲۰۲۱ بود که HMD گلوبال گوشی‌های هوشمند نوکیا ایکس ۱۰ و ایکس ۲۰ را معرفی و سپس به بازار عرضه کرد؛ محصولاتی که مبتنی بر اندروید ۱۱ بودند و انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک به جدیدترین سیستم‌عامل گوگل یعنی اندروید 12 کوچ کنند.

چندی پیش این اتفاق برای نوکیا X20 رخ داد و حال به نظر می‌رسد که نوبت به نوکیا X10 رسیده تا به اندروید ۱۲ کوچ کند. این موضوع را شرکت HMD گلوبال رسما تایید کرده و حتی اعلام شده که آپدیت در چندین مرحله برای کاربران مناطق مختلف دنیا منتشر می‌شود. به این صورت که در مرحله‌ی اول، آپدیت اندروید ۱۲ برای کاربران ۳۵ کشور دنیا منتشر خواهد شد.

این کشورها شامل آلبانی، اتریش، بحرین، بلژیک، کرواسی، دانمارک، مصر، استونی، فنلاند، فرانسه، مجارستان، ایسلند، ایران، عراق، ایتالیا، اردن، لتونی، لبنان، لیتوانی، لوکزامبورگ، مقدونیه، مولداوی، مونته نگرو، هلند، نروژ، عمان، پرتغال، قطر، رومانی، عربستان سعودی، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، سوئد و امارات می‌شود.

شرکت HMD گلوبال تایید کرده که کاربران این کشورها نهایت تا تاریخ ۲۶ دسامبر (۵ دی ۱۴۰۰) جدیدترین سیستم‌عامل گوگل یعنی اندروید ۱۲ را برای نوکیا X10 دریافت خواهند کرد. در این بین برخی از کاربران نیز تصویری منتشر کرده‌اند که در آن صفحه‌ی دریافت جدیدترین آپدیت برای گوشی نوکیا ایکس ۱۰ به چشم می‌خورد. در این صفحه می‌توان مشاهده کرد که آپدیت جدید از شماره نسخه‌ی V2.230 برخوردار است و علاوه بر امکانات جدیدی که دارد مجهز به پک امنیتی اندروید برای ماه نوامبر ۲۰۲۱ برخوردار خواهد بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-12-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-x10/
ads
ads