داغ ترین ها :
اندروید 12 برای سری وان پلاس 8 از راه می‌رسد

اندروید 12 برای سری وان پلاس 8 از راه می‌رسد

چندی پیش نسخه‌ی بتای اندروید 12 برای گوشی‌های هوشمند وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو منتشر شد و حال به نظر می‌رسد نوبت به سری وان پلاس 8 رسیده تا میزبان سیستم‌عامل اندروید 12 با رابط کاربری OxygenOS 12 شوند. با این حساب انتظار می‌رود محصولاتی ازجمله وان پلاس 8، 8 پرو و 8T به آخرین سیستم‌عامل گوگل برای گوشی‌های هوشمند کوچ کنند. در این بین کسانی که علاقه‌مند به تجربه‌ی نسخه‌ی بتا باشند باید در بخش NDA وارد شده و ثبت نام کنند. البته باید در نظر داشته باشید که چنین کاری ممکن است اطلاعات موجود در گوشی هوشمند را پاک کند.

 

لیست گوشی های OnePlus را در سایت تکنولایف مشاهده کنید: قیمت گوشی وان پلاس

 

در صورتی که همچنان علاقه‌مند به نصب نسخه‌ی بتای اندروید 12 باشید باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • برخورداری از گوشی هوشمند وان پلاس 8، 8 پرو و 8T.
  • یکی از اعضای فعال کامیونیتی وان پلاس باشید
  • بتوانید در تلگرام بازخوردهای خود از نسخه‌ی بتا را به تیم فنی وان پلاس ارائه دهید

باید در نظر داشت که نسخه‌ی بتا درواقع برای یافتن باگ‌های احتمالی و دریافت بازخورد کاربران برای بهبود نرم‌افزار ارائه می‌شود. در این بین باید بدانید که نصب نسخه‌ی بتا ممکن است آسیب‌هایی نیز به گوشی هوشمندتان وارد کند و بر اثر باگی ناشناخته با افت عملکرد دستگاه مواجه شوید.

در صورتی که با موارد ذکر شده مشکلی ندارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی ثبت نام نسخه‌ی بتا نسبت به دانلود و نصب نسخه‌ی آزمایشی اندروید 12 و رابط کاربری OxygenOS 12 اقدام کنید. البته باید در نظر داشته باشید که وان پلاس هم‌اکنون تعداد محدودی را ثبت نام می‌کند.

وان پلاس اعلام کرده به کسانی که بهترین بازخوردها را ارسال کنند، هدیه ارسال خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود مرحله‌ی آزمایشی در بازه‌ی زمانی کوتاه مدت صورت گیرد. در حال حاضر نسخه‌ی کامل سیستم‌عامل اندروید 12 برای محصولات سری پیکسل عرضه شده است و شرکت‌های دیگر نیز در حال آماده ساختن آپدیت نرم‌افزاری برای انتشار اندروید 12 روی گوشی‌های هوشمندشان هستند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-12-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-8/
ads
ads