داغ ترین ها :
اندروید 12 گو معرفی شد؛ هوشمندتر و سریع‌تر

اندروید 12 گو معرفی شد؛ هوشمندتر و سریع‌تر

درنهایت گوگل نسخه‌ی تضعیف شده از سیستم‌عامل جدید خود برای گوشی‌های هوشمند پایین‌رده یعنی اندروید 12 گو را معرفی کرد.

 

لیست قیمت روز گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

پس از معرفی اندروید 12 سوال‌هایی پیش آمد که آیا گوگل نسخه‌ی تضعیف شده‌ی آن برای گوشی‌های هوشمند پایین‌رده را نیز رونمایی خواهد کرد یا خیر. حال، غول حوزه‌ی فناوری نه‌تنها اندروید 12 گو را معرفی کرده، بلکه اطلاعاتی را نیز در اختیارمان قرار داده تا آشنایی بیشتری با برخی از ویژگی‌های آن داشته باشیم.

باید گفت که در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر از گوشی‌های هوشمندی استفاده می‌کنند که مبتنی بر نسخه‌های مختلف اندروید گو هستند و انتظار می‌رود با انتشار اندروید 12 گو فرصتی فراهم شود تا این کاربران از آخرین دستاوردهای نرم‌افزاری گوگل برخوردار شوند.

گوگل در مورد سیستم‌عامل جدید خود می‌گوید که اندروید 12 گو نسبت به نسخه‌ی پیشین، هوشمندتر، سریع‌تر و ایمن‌تر شده است؛ امکاناتی که طبیعتا با استقبال گسترده‌ی کاربران مواجه خواهد شد. البته تا زمان انتشار و آزمایش اندروید ۱۲ گو باید صبر کرد و دید که گفته‌های گوگل تا چه حد صحت دارند.

گفته شده که نسخه‌ی جدید اندروید گو می‌تواند نسبت به نسخه‌ی پیشین تا ۳۰ درصد سریع‌تر اپلیکیشن‌ها را اجرا کند و انیمیشن‌ها نیز نرم و روان‌تر اجرا می‌شوند. علاوه بر آن، گوگل گفته که API اندروید ۱۲ گو اجازه می‌دهد توسعه‌دهندگان برای اپلیکیشن‌های خود، صفحه‌ی بارگذاری طراحی کنند تا زمانی که نرم‌افزار در حال بارگذاری بخش‌های مختلف است، کاربر با صفحه‌ای کاملا مشکی مواجه نشود.

نسخه‌ی جدید اندروید گو می‌تواند با متوقف کردن اپلیکیشن‌هایی که برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده نشده و در پس‌زمینه در حال اجرا هستند، نه‌تنها مصرف باتری را کنترل کند، بلکه منابع بیشتری نیز در اختیار اپلیکیشن‌های در حال اجرا توسط کاربر قرار گیرد.

 

قاتل پرچمداران جدید شیائومی را مقایسه کردیم:
مقایسه شیائومی 11t پرو با شیائومی 11t

 

شما می‌توانید از بخش Recent Apps نه تنها به اخبار جدید دسترسی داشته باشید، بلکه قابلیتی وجود دارد که متن اخبار برایتان به زبان دلخواه خوانده شود. علاوه بر این ویژگی‌ها امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات بسیار ساده‌تر شده و می‌توانید در مدت زمان بسیار کمتری اطلاعات مدنظرتان را با دستگاه‌های دیگر به اشتراک قرار دهید.

سیستم عامل جدید گوگل در زمینه‌ی امنیت نیز امکانات جالبی به همراه دارد و به کاربران اجازه می‌دهد میزان دسترسی اپلیکیشن‌ها به امکانات گوشی هوشمند را بررسی کنند؛ برای مثال متوجه شوند که کدام اپلیکیشن به دوربین و میکروفون دسترسی دارد یا کدام‌یک از قابلیت موقعیت مکانی دستگاه استفاده می‌کند.

در چنین حالتی، کاربر می‌تواند میزان دسترسی اپلیکیشن‌ها را محدود کرده یا افزایش دهد. انتظار می‌رود اندروید ۱۲ گو در تمامی محصولات قابل عرضه در سال ۲۰۲۲ وجود داشته باشد و محصولات فعلی نیز آن را از طریق آپدیت نرم‌افزاری دریافت کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-12-%da%af%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads