داغ ترین ها :
انواع بندهای اپل واچ اولترا و تفاوت آنها با یکدیگر

انواع بندهای اپل واچ اولترا و تفاوت آنها با یکدیگر

پاره شدن بند ساعت یا خراب شدن آن هنگام انجام فعالیت‌های مختلف و باز شدن ساعت از دستمان، یکی از نگرانی‌های همیشگی‌مان است. شرکت اپل، در راستای حل این دغدغه، اپل واچ اولترا را با بندهای مختلف عرضه کرده که نگرانی کاربران رفع شود و در حین انجام هر فعالیتی بتوانند با خیال راحت ساعت را بر دست خود داشته باشند. برای این‌که با انواع بندهای اپل واچ اولترا و تفاوت آنها آشنا شوید، همه‌شان را یک به یک بررسی می‌کنیم.

 

خرید جدیدترین اپل واچ از تکنولایف: قیمت اپل واچ

بند لوپ آلپاین اپل واچ اولترا

همانطور که می دانید اپل واچ اولترا بعد از اپل واچ سری 8 عرضه شد. این ساعت با سه بند متفاوت به بازار آمد. بند لوپ آلپاین Loop Alpine، بندی سبک و مطمئن است که در جای خود به‌خوبی محکم می‌شود و محال است باز شود. این بند، در حین انجام فعالیت‌های ورزشی و جنب‌وجوش روی دستتان ثابت می‌ماند و دستتان را خسته نمی‌کند. در سرتاسر بند، لوپ‌ها یا فضاهایی وجود دارد که قفل را در آن‌ها بگذارید و ساعت را محکم کنید. بند لوپ آلپاین در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شود و می‌توانید با توجه به سایز مچ دستتان، بند مورد نیازتان را تهیه کنید. همچنین، بند در رنگ‌های مختلفی تولید شده تا سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد. 

بند لوپ آلپاین اپل واچ اولترا

 

قیمت اپل واچ اولترا لوپ آلپاین

 

بند لوپ تریل واچ اولترا

وقتی ساعت یا موبایل گران‌قیمتی می‌گیریم، هنگام استفاده از آن دچار وسواس می‌شویم و مدام استرس باز شدن، افتادن و گم کردنش را داریم. بند لوپ تریل Loop Trail، برای پایان دادن به این استرس تولید شده است. این بند، یکی دیگر از انواع بندهای اپل واچ اولترا است که هم مناسب مصرف روزمره، و هم ورزش و فعالیت‌های دور از خانه است. اگر اهل کوهنوردی و ماجراجویی هستید، نباید از این بند معرکه غافل شوید. این بند بسیار سبک بوده و در عین حال، محکم بسته می‌شود و امکان ندارد که پاره شود یا از دستتان بیفتد. بند لوپ تریل راحت‌ترین بند اپل واچ اولترا روی دست است و مقاومت بسیار بالایی دارد. این بند نیز، همچون بند قبلی، در چند سایز و رنگ تولید شده تا تمامی کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

بند لوپ تریل اپل واچ اولترا
قیمت اپل واچ اولترا لوپ تریل

 

بند اوشن اپل واچ اولترا

بند اوشن Ocean band اپل واچ اولترا آخرین نوع بندی است که این شرکت تولید کرده تا نیاز کاربر را رفع کند. همانطور که از نام بند مشخص است، اوشن بند طراحی شده تا هنگام شنا کردن هم بتوانید ساعت را روی دستتان نگه دارید. بند اوشن از جنس سیلیکون است و برخلاف دو بند قبلی که سبک بودند، وزن بیشتری دارد و موقع خیس شدن هم کمی به وزنش اضافه می‌شود؛ البته، در طول بند اوشن، چندین حفره وجود دارد که آب در آن‌ جمع نشود و موقع شنا کردن، دستتان اذیت نشود. بند اوشن در چند سایز و رنگ تولید و عرضه شده تا مناسب سایز مچ‌های مختلف باشد.

بند اوشن اپل واچ اولترا

قیمت اپل واچ اولترا اوشن

بند قدیمی اپل واچ

اگر برای استفاده روزمره خود خواستید یک بند بیسیک روی دستتان باشد، یا با بندهای معمول راحتی بیشتری داشتید، می‌توانید سراغ یکی از بندهای اپل واچ قبلی‌تان بروید. بندهای قدیمی هم با این ساعت مچ می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را به ساعت خود وصل، و استفاده کنید.

در ضمن اپل واچ اولترا 2 نیز از همین بندها استفاده می کند.

 

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید اپل واچ اولترا این مطلب را بخوانید:
بررسی اپل واچ اولترا

 

جمع بندی

اپل واچ اولترا، تلاش کرده تا با بندهای مختلف، امکان استفاده از این ساعت در موقعیت‌های مختلف را فراهم کند. ظاهر بندها، شیک و اسپرت است و هر کدام از آن‌ها را برای استفاده‌های روزمره‌ هم می‌توانید به کار ببرید. به‌طور کل، کیفیت بندها و کارآمدی آن‌ها، به علاوه شکل ظاهری‌شان، امتیاز قابل قبولی به دست می‌آورد و موفق شده که رضایت کاربران را جلب کند. البته می توانید با خرید این محصول و تعویض بند ساعت هوشمند خود از هر سه مدل این بند استفاده کنید.

 

انواع بند ساعت هوشمند اپل را می توانید از تکنولایف بخرید: بند اپل واچ

سوالات متداول

سبک‌ترین بند اپل واچ اولترا کدام است؟

بند لوپ تریل سبک‌ترین بند اپل واچ اولترا است و روی دست احساس نمی‌شود.

هرکدام از بندهای اپل واچ اولترا برای چه فعالیتی مناسب است؟

بند اوشن مناسب غواصی، بند لوپ تریل و الپاین مناسب فعالیت های روزمره و ورزش است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. علیرضا

    بند اوشن اصلی تک سایز و فقط برای اولترا ۴۹ میل ساخته شده.اما به برخی از اپل واچ های دیگه ام میخوره!

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a8%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7/
ads