داغ ترین ها :
اولین تصاویر از وان پلاس نورد CE 2 لایت منتشر شدند

اولین تصاویر از وان پلاس نورد CE 2 لایت منتشر شدند

شرکت وان پلاس ماه گذشته نسل دوم گوشی وان پلاس نورد CE را با نام وان پلاس نورد CE 2 معرفی کرد. محصولی که با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ راهی بازار می‌شود از شارژ سریع ۶۵ وات هم بهره می‌برد. حالا امروز اولین تصاویر از مدل دیگری از گوشی وان پلاس نورد CE 2 منتشر شده است. این تصاویر مربوط به گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت می‌شود. در ادامه می‌توانید اولین تصاویر از وان پلاس نورد CE 2 را مشاهده کنید:

بر اساس تصاویری که توسط سایت 91mobiles منتشر شده، گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت بدنه‌ای از جنس پلاستیک خواهد داشت که براق خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی فریم فلزی خواهد شد. قاب پشتی این گوشی میزبان سه دوربین پشت است. به نظر می‌رسد که دو دوربین حسگرهای بزرگی دارند و یک دوربین هم از حسگر کوچک‌تری بهره می‌برد. فلش LED هم روی ماژول دوربین دیده می‌شود.

روی لبه سمت راست گوشی دکمه پاور قرار گرفته که با حسگر تشخیص اثر انگشت ترکیب شده است. روی لبه سمت چپ هم دکمه‌های تنظیم صدا و هم قرار گرفتن سیم‌کارت و کارت حافظه دیده می‌شود. روی لبه پایین گوشی پورت USB-C را مشاهده خواهید کرد. در کنار پورت USB-C یک بلندگو را مشاهده خواهید کرد. جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم در این قسمت قرار گرفته است. مانند گوشی وان پلاس نورد CE 2 در مدل لایت خبری از دکمه آلرت یا هشدار نیست.

مشخصات سخت افزاری وان پلاس نورد CE 2 لایت

بر اساس شایعات منتشر شده گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت به صفحه نمایشی در اندازه ۶.۵۹ اینچ مجهز شده است. این صفحه نمایش وضوح تصویر Full HD را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و جنس آن هم Fluid خواهد بود. این مدل صفحه نمایش از بیشتر گوشی‌های وان پلاس دیده می‌شود و باعث می‌شود که نرخ نوسازی بالاتری داشته باشد. نرخ نوسازی صفحه نمایش وان پلاس نورد CE 2 لایت احتمالا از ۶۰ هرتز بالاتر خواهد بود. البته هنوز مشخص نشده که این گوشی صفحه نمایش LCD  خواهد داشت و یا از صفحه نمایش AMOLED استفاده می‌کند.

گفته شده که این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۶۹۵ مجهز شده و از شبکه 5G بهره می‌برد. جدیدترین گوشی وان پلاس با اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود. احتمال دارد که وان پلاس از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات استفاده کند.

برای عکاسی هم از سه دوربین برای وان پلاس نورد CE 2 لایت استفاده شده است. به نظر می‌رسد که دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision استفاده می‌کند. یک دوربین با حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و یک دوربین با حسگر ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق روی این گوشی قرار گرفته‌اند. گفته شده دوربین سلفی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی سونی مدل IMX471 استفاده می‌کند.

شایعات می‌گویند که گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت با قیمت مناسبی راهی بازار خواهد شد. بر اساس گزارش‌های مختلف این گوشی با قیمتی نزدیک به ۲۶۲ دلار راهی بازار خواهد شد. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که این گوشی کی رسما معرفی می‌شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات وان پلاس:
وان پلاس گوشی با شارژر 160 وات عرضه میکند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%af-ce-2/
ads
ads