داغ ترین ها :
اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی با نام UltraGear 17G90Q معرفی شد

اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی با نام UltraGear 17G90Q معرفی شد

اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی با نام UltraGear 17G90Q معرفی شد. پس از اینکه ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند خداحافظی کرد، انتظار می‌رفت که شرکت کره‌ای حضور خود در بازار محصولات دیگر را بیشتر کند. گویا یکی از این بازار‌ها نیز محصولات گیمینگ است. درواقع شرکت کره‌ای اولین لپ تاپ گیمینگ خود را با نام UltraGear 17G90Q معرفی کرده که از مشخصات سخت‌افزاری بالارده‌ای نیز بهره می‌برد.

 

امکان خرید انواع لپ تاپ با گارانتی معتبر در سایت تکنولایف فراهم شده است: قیمت لپ تاپ

 

مشخصات سخت‌افزاری لپ تاپ ال جی UltraGear 17G90Q

لپ تاپ گیمینگ ال جی از صفحه‌نمایش ۱۷.۳ اینچی استفاده می‌کند و دارای پنل IPS LCD با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش به ۳۰۰ هرتز می‌رسد و زمان پاسخگویی آن نیز تنها ۱ میلی‌ثانیه است. ال جی مدعی شده که صفحه‌نمایش لپ تاپ گیمینگ UltraGear 17G90Q می‌تواند از ۹۹ درصد رنگ‌های sRGB پوشش دهد.

در دل دستگاه، پردازنده‌ای نسل یازدهمی از سری تایگر لیک H اینتل قرار گرفته که پردازنده‌ی گرافیکی RTX 3080 Max-Q انویدیا آن را همراهی می‌کند. علاقه‌مندان به خرید محصول جدید ال‌جی می‌توانند آن را در یکی از دو گزینه‌ی حافظه‌ی رم ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی خریداری کنند و حق انتخاب حافظه‌ی ذخیره‌سازی تا سقف ۱ ترابایت را داشته باشند.

لپ تاپ ال جی UltraGear 17G90Q

گفتی است که حافظه‌ی رم در نظر گرفته شده برای لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear 17G90Q از نوع DDR4 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز از نوع M.2 NVMe است. محصول جدید ال‌جی از رنگ‌بندی خاکستری برخوردار بوده و ضخامت آن نیز به ۲۱.۴ میلی‌متر می‌رسد.

در دل دستگاه، باتری با ظرفیت ۹۳ وات ساعت قرار گرفته است. همچنین از وزن ۲.۶۴ کیلوگرم برخوردار شده که در میان محصولات گیمینگ باید گفت رقمی طبیعی به نظر می‌رسد. از نظر درگاه‌ها و اتصالات نیز لپ تاپ گیمینگ ال‌جی از درگاه‌های زیر برخوردار شده است:

  • ۱ درگاه USB 4 Gen 3×2 تایپ C به همراه USB-PD و تاندربولت ۴
  • ۱ درگاه USB 3.2 Gen 2×1 تایپ C
  • ۲ درگاه USB 3.2 Gen 2×1
  • خروجی هدفون
  • HDMI
  • اترنت
  • کارت‌خوان microSD
  • درگاه اتصال آداپتور

از ویژگی‌های دیگر این لپ تاپ می‌توان به برخورداری از حسگر اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که روی دکمه‌ی پاور قرار گرفته است. لپ تاپ USB 3.2 Gen 2×1 از وب‌کمی با وضوح تصویر FHD برخوردار بوده و از امکاناتی مانند دو میکروفون و دوربین مادون قرمز برای تشخیص چهره‌ی کاربر استفاده می‌کند. این دوربین درواقع از ویژگی ویندوز هلو استفاده خواهد کرد تا بتواند چهره‌ی کاربر را تشخیص داده و لپ تاپ را از حالت قفل خارج سازد.

لپ تاپ ال جی UltraGear 17G90Q

ال‌جی برای لپ تاپ گیمینگ خود ارتباطات Wi-Fi 6 به همراه Intel Killer Wireless، بلندگوهای استریو با DTS X Ultra و سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته در نظر گرفته تا کاربر از امکانات روز دنیا برخوردار شود و امکان استفاده از دستگاه برای طولانی‌مدت را بدون گرم شدن بیش از حد دستگاه داشته باشد.

انتظار می‌رود محصول جدید شرکت کره‌ای در اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار ایالات متحده و کره جنوبی عرضه شده و سپس بازار کشورهای دیگر دنیا شود. متاسفانه هنوز قیمت لپ تاپ گیمینگ ال جی مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود با شروع رویداد CES 2022 اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات LG:
ال جی وینگ آخرین به روزرسانی خود را دریافت کرد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads