داغ ترین ها :
شیائومی ردمی کی 50 اولین گوشی با بلوتوث 5.3 و صدای LC3 خواهد بود

شیائومی ردمی کی 50 اولین گوشی با بلوتوث 5.3 و صدای LC3 خواهد بود

شیائومی چند روز دیگر گوشی‌های ردمی کی 50 را معرفی می‌کند. در حالی که تا امروز شایعات و اطلاعات مختلفی درباره این گوشی‌ها منتشر شده، امروز هم یکسری اطلاعات جدیدتر از این محصولات به بیرون درز کرد. اطلاعاتی که در نوع خود بسیار جالب توجه به نظر می‌رسند. شایعات می‌گویند که شیائومی ردمی کی 50 اولین گوشی با بلوتوث 5.3 خواهد بود.

 

جدیدترین گوشی های شیائومی را در سایت تکنولایف خریداری کنید: گوشی شیائومی

 

استفاده از تکنولوژی بلوتوث ۵.۳ باعث می‌شود که تاخیر دستگاه به دشت کاهش پیدا کند. همچنین مصرف انرژی کمتری دارد و از فاصله طولانی‌تری هم پشتیبانی می‌کند. در ادامه شایعات امروز به یک ویژگی دیگر اشاره شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی‌های جدید شیائومی اولین محصولاتی هستند که از Codec جدیدی به نام LC3 استفاده می‌کنند. این Codec بر اساس تکنولوژی بلوتوث ۵.۲ و نسخه‌های بالاتر کار می‌کرد و کیفیت استریم صدا را افزایش می‌داد.

در ادامه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی‌های جدید شیائومی از GPS با فرکانس دوگانه استفاده می‌کنند. همچنین مشخص شد که این محصول به فرستنده IR هم مجهز شده‌اند که به واسطه آن می‌توانید از گوشی به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنید. استفاده از فرستنده IR اتفاق معمولی در گوشی‌های شیائومی به حساب می‌آید و دیدن آن چندان عجیب نبود.

گوشی‌های جدید شیائومی در تاریخ ۱۷ مارس معرفی می‌شوند. گفته شده در این مراسم کلی محصول جدید دیگر هم معرفی می‌شوند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%ab-5-3/
ads
ads