داغ ترین ها :
اوپو A95 با تراشه اسنپدراگون 662 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

اوپو A95 با تراشه اسنپدراگون 662 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

تقریبا چند ماهی از معرفی اوپو A95 مدل 5G می‌گذرد، گوشی هوشمندی که توانست موفقیت گسترده‌ای در بازار چین داشته باشد و حال به نظر می‌رسد که نوبت آن فرا رسیده تا مدل مجهز به مودم 4G محصول برند چینی روانه‌ی بازار شود.

 

برای خرید گوشی ریلمی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

گوشی هوشمند جدید برند اوپو که به نام اوپو A95 روانه‌ی بازار خواهد شد مجهز شده به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی. به غیر از موارد فوق باید گفت که تفاوت چندانی میان نسخه‌ی 4G و 5G اوپو A95 وجود ندارد.

محصول جدید اوپو از صفحه‌نمایشی ۶.۴۳ اینچی استفاده می‌کند که مجهز شده به پنل AMOLED با رزولوشن FHD+ که نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های اوپو A95 می‌توان به ادغام شدن حسگر اسکنر اثر انگشت با صفحه‌نمایش اشاره کرد. در بالای صفحه‌نمایش نیز حفره‌ای تعبیه شده تا دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گیرد.

در پنل پشتی نیز ماژول سه‌گانه‌ی دوربین قرار گرفته که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با ویژگی سنجش میزان عمق در تصویر. در دل دستگاه، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۳۳ وات وجود دارد.

از نظر نرم‌افزاری نیز کاربر به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ می‌تواند دسترسی داشته باشد که رابط کاربری ColorOS 11.1 روی آن سوار شده است. گوشی A95 در دو رنگ‌بندی نقره‌ای و مشکی با قیمتی معادل ۲۶۴ دلار روانه‌ی بازار خواهد شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-a95-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads