داغ ترین ها :
بهترین اپلیکیشن برای ضبط صدا

بهترین اپلیکیشن برای ضبط صدا

بهترین اپلیکیشن برای ضبط صدا را می‌شناسید؟ یک برنامه ضبط صدا خوب برای دانش‌آموزان، روزنامه‌نگاران، پادکست‌ سازان، محققین خصوصی، تهیه‌کنندگان و گاهی اوقات فقط برای افراد معمولی ضروری است. حتی اگر در این لیست نیستید، داشتن یک برنامه ضبط صدای مناسب در صفحه اصلی گوشی‌تان می‌تواند گاهی مفید باشد.

وقتی «ابزار ضبط‌ صدا» را در فروشگاه‌های مختلط اپلیکیشن جستجو می‌کنید، مرتب کردن همه گزینه‌ها برای یافتن یکی که دقیقا ویژگی‌های مورد نیاز شما را داشته باشد دشوار است. ما در این مقاله به همه سوالات شما در مورد اپلیکیشن‌ برای ضبط صدا پاسخ خواهیم داد.بهترین برنامه ضبط صدا اندروید در حد استودیو و بهترین نرم افزار ضبط صدا ios هر کدام که لازم داشته باشید در این مقاله پیدا خواهید کرد.

این فهرست دارای برنامه ضبط صدا حرفه ای است که از گزینه‌های ساده گرفته تا برنامه‌هایی با طیف وسیعی از ویژگی‌ها، مانند رونویسی مبتنی بر هوش مصنوعی، که حتی حرفه‌ای‌ها هم از آن‌ها استقبال می‌کنند، در آن وجود دارد. بسیاری از برنامه‌ها رایگان هستند و بقیه در مقایسه با خرید یک ضبط کننده دیجیتال، نسبتا کم هزینه هستند.

 

آخرین قیمت گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف ببنید: لیست قیمت روز گوشی

 

بهترین برنامه ها برای ضبط صدا روی گوشی

برای ضبط صدا همواره نیاز به استودیو و پرداخت پول‌های کلان نیست؛ گاهی می‌توانید با دانلود و نصب یک برنامه رایگان یا در نهایت خرید یک اشتراک ماهانه به یک برنامه جامع دست پیدا کنید.

برنامه WavePad، برنامه صدا ضبط کن گوشی

برنامه WavePad، برنامه صدا ضبط کن گوشی

بهترین نرم افزار ضبط صدا اندروید و iOS در سال 2023 برنامه ضبط صدا حرفه ای WavePad شناخته شد. برای استفاده از این برنامه خوشبختانه نیاز به پرداخت پول ندارید و به صورت رایگان می‌توانید در انواع گوشی‌ها و دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی خود دانلود و نصب کنید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا صدای از پیش ضبط شده را بارگذاری کرده یا در لحظه با استفاده از خودش صدایتان را ضبط کرده و بعد از آن از قابلیت‌های ویرایش صدا استفاده کنید.

در حقیقت برنامه WavePad به این دلیل در لیست بهترین برنامه ضبط صدا اندروید در حد استودیو قرار دارد، که علاوه‌بر ضبط صدا می‌تواند یک ویرایشگر حرفه‌ای هم باشد. این برنامه از فرمت‌های متنوع فایل‌های صوتی مانند mp3 ،Wav و aiff پشتیبانی می‌کند و بعد از بارگذاری صدا صفحه جدیدی را پیش روی شما می‌گذارد تا بتوانید موج صوتی را مشاهده کنید و با استفاده از قابلیت‌هایی مانند مثل اکولایزر و تنظیمات استریو سازو انواع افکت‌های دیگر صوتی فایل خروجی را دقیقا شبیه آن چیزی که می‌خواستید، بدست بیاورید.

تنها نکته‌ای که در استفاده از اپ ضبط صدا WavePad وجود دارد، این است که تمام افکت‌ها و قابلیت‌های ویژه این برنامه رایگان نیستند و شما برای استفاده از قسمت‌های حرفه‌ای‌تر باید اشتراک ماهیانه بخرید که در نهایت قطعا خریدی مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

دانلود برنامه WavePad برای اندروید

 

مطلب پیشنهادی برای دانش‌آموزان و دانش‌جویان:
برنامه برای درس خواندن

 

ضبط صدای حرفه ای با گوشی با برنامه BandLab

ضبط صدای حرفه ای با گوشی با برنامه BandLab

می‌توانید از برنامه BandLab به عنوان بهترین برنامه برای ضبط صدا استفاده کنید. این برنامه می‌تواند برای شما موسیقی‌های متنوع بسازد و امکان ویرایش صداها را بدهد. در واقع ضبط صدا تنها کاربرد این برنامه نیست و می‌تواند اهنگ‌ها را هم ویرایش کند. این برنامه تعداد کاربران بسیار بالایی در حد 40 میلیون دارد که همین تعداد کاربر نشان دهنده کاربردی بودن آن است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های نرم افزار ضبط صدا بندلب این است که روی چند پلتفرم به صورت همزمان کار می‌کند؛ برای همین صدایی که با گوشی ضبط شود، قابل دسترسی در دستگاه‌های دیگر مانند لپ تاپ و تبلت است. تا به امروز بیش از 20 هزار نمونه موفق توسط این برنامه ساخته و به انتشار رسیده است.

دانلود اپلیکیشن BandLab برای اندروید

Dolby On

در زمان نصب ضبط صدا بهتر است که اپلیکیشن Dolby On را در نظر داشته باشید. از ویژگی‌هایی که باعث شده Dolby One به عنوان بهترین نرم افزار ضبط صدا شناخته شود، برخورداری از استاندارد دالبی به صورت داخلی است. این ویژگی باعث شده که این برنامه صدا ضبط کن بتوانید کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را به شما منتقل کند. موضوع جالب دیگر اینجاست که اپلیکیشن Dolby On در بسیاری از ویدیوها و ویدیوهای پخش‌زنده به کار می‌رود. اگر می‌‌خواهید ضبط صدای حرفه ای با گوشی انجام دهید، این اپلیکیشن را از دست ندهید.

دانلود اپلیکیشن Dolby On برای اندروید

آلیس (Alice)

اپلیکیشن ضبط صدای آلیس

آلیس برای روزنامه نگاران ساخته شده است اما می‌تواند توسط هر کسی استفاده شود. آلیس بهترین برنامه ضبط صدا برای زمانی است که ممکن است مجبور شوید فوق سریع چیزی را ضبط کنید. به محض اینکه آن را روشن می کنید، یک شمارش معکوس پنج ثانیه‌ای برای شروع ضبط دارد. می‌توانید در حین ضبط روی صفحه ضربه بزنید تا نقطه‌ای را نشانه‌گذاری کنید و می‌توانید برای مکث به سمت راست بکشید. پس از انجام ضبط، فایل به طور خودکار به ایمیل مرتبط با حساب شما ایمیل می‌شود. از آنجایی که این برنامه برای روزنامه نگاران است، رونویسی کلیدی است. رونویسی خودکار هوش مصنوعی برای ۱۱۹ دقیقه اول رونویسی رایگان است. پس از آن، برنامه‌های قیمت گذاری وجود دارد.

Easy Voice Recorder Pro

برنامه ضبط صدا Easy Voice Recorder Pro

Easy Voice Recorder Pro برنامه بسیار جالب و کاربردی است که کار با آن واقعا آسان است. کافی است از ویجت کوچکی که روی صفحه اصلی گوشی شما پس از نصب پدیدار خواهد شد، استفاده کنید. ممکن است تکرار آسان کار با ویجت کوچکی که به عنوان یک دکمه ضبط با یک ضربه روی دسکتاپ عمل می‌کند، شما را شگفت زده کند. ضبط‌ها را می‌توان روی فرمت MP3 یا AAC تنظیم کرد و به‌طور خودکار در گوگل درایو یا دراپباکس آپلود کرد.

 

۱۵ راه‌حل برای حل مشکل قطعی صدای هشدار پیام‌ها در آیفون:
صدای پیام ایفون

 

Otter Voice Notes

برنامه ضبط صدای حرفه ای روی موبایل Otter Voice Notes

اپلیکیشن Otter یک صدا ضبط کن گوشی است که ضبط‌های زنده را رونویسی می‌کند. چیزی که این برنامه را منحصر به فرد می‌کند، رونویسی زنده آن است. مردم معمولا از آن برای مصاحبه استفاده می‌کنند و ابزار ارزشمندی برای کسانی است که نیاز به دسترسی سریع به رونوشت دارند. هر ماه ۶۰۰ دقیقه ضبط رایگان دریافت می‌کنید. با پرداخت مبلغ اندک می‌توان به مدت ۶۰۰۰ دقیقه پریمیوم شد. طرح پرمیوم به شما امکان می‌دهد جلسات برنامه زوم را ضبط کنید و پس از پایان آن رونویسی دریافت کنید. طرح تجاری ۲۰ دلاری Otter می‌تواند جلسات را به صورت زنده رونویسی کند، خواه از Zoom، Microsoft Teams، Google Meet یا Cisco Webex استفاده می‌کنید.

RecForge II

رایگان (اندروید)

RecForge II به صورت مونو یا استریو ضبط می‌کند، به شما امکان می‌دهد از سکوت‌ها صرفنظر کنید، ضبط را در زمان برنامه‌ریزی‌شده شروع کنید، به چندین فرمت فایل تبدیل کنید و به انواع خدمات ذخیره‌سازی ابری صادر کنید. همچنین می‌توانید از این برنامه برای استخراج صدا از فیلم‌ها استفاده کنید. این برنامه اگر بهترین برنامه ضبط صدا اندروید در حد استودیو نباشد حداقل بهترین برنامه ضبط صدا گوشی بدون صدای محیط است.

 

کدام پلیر برای گوشی اندرویدی مناسبتر است؟
بهترین موزیک پلیر های اندروید

 

Rev

بهترین نرم افزار ضبط صدا ios

رایگان (ای او اس، اندروید)

رونویسی کاری سخت و طافت فرسا است، به خصوص گوش دادن به صدای خودمان و نوشتن چیزی که می‌گوییم. Rev یک سرویس رونویسی کم‌هزینه و قابل اعتماد ارائه می‌کند که توسط انسان مدیریت می‌شود، اما یک برنامه ضبط نیز دارد. این برنامه می‌تواند در پس زمینه ضبط کند، که به ویژه بسیار مفید است. می‌توانید موارد ضبط شده را برش داده و اضافه کنید. وقتی صحبت از اشتراک‌گذاری به میان می‌آید، گزینه‌های زیادی مانند ارسال پیامک و ایمیل یا ارسال به Slack وجود دارد. ذخیره کردن صداهای ضبط شده در دراپباکس، اورنوت، آیکلود درایو و گوگل درایو در این برنامه آسان است. برای کسانی که از خدمات رونویسی Rev استفاده می‌کنند، بهترین ویژگی این است که می توانید دکمه Transcribe را فشار دهید تا فایل خود را ارسال کنید. بنابراین این برنامه یک برنامه ضبط صدا حرفه ای است. Rev را می‌توانیم به عنوان نرم افزار ضبط صدا اندروید با کیفیت عالی یاد کنیم.

 

چگونه از صفحه گوشی اندرویدی فیلم بگیریم؟
روش های ضبط فیلم یا اسکرین رکورد در گوشی های اندرویدی

 

 

Say&Go

بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه اندروید

اگر فقط برنامه‌ای می‌خواهید که چند یادداشت سریع را برای خود مدیریت کند، Say&Go برنامه‌ای است که نیاز دارید. در ثانیه‌ای که برنامه را باز می‌کنید، شروع به ضبط می‌کند. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که از ۴ تا ۷۵ ثانیه پیام‌ها را ضبط کند، که می‌تواند به‌طور خودکار در دراپباکس یا اورنوت ذخیره شود یا برای شما ایمیل شود. این برنامه حتی به شما امکان می‌دهد ضبط صدایی را به عنوان یک یادآور صوتی تنظیم کنید.این برنامه قطعا می‌تواند از بهترین نرم افزار ضبط صدا ios باشد.

 

برای دانلود آهنگ کدام برنامه موبایل بهتر است؟
بهترین اپلیکیشن دانلود موزیک ایرانی و خارجی برای اندروید

 

Tape-a-Talk

ضبط صدا گوشی بدون صدای محیط

Tape-a-Talk خود را با ویجتی متمایز می‌کند که به شما امکان می‌دهد مستقیما از صفحه اصلی ضبط کنید. می‌توانید ضبط‌های خود را در گوگل درایو، دراپباکس، مایکروسافت وان درایو و باکس کلود ذخیره کنید. ویژگی‌های بی‌اهمیت اما سرگرم‌کننده شامل امکان تغییر رنگ‌بندی برنامه و تنظیم یک صدای ضبط شده به عنوان آهنگ زنگ است. این برنامه بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه اندروید نیز هست.

Voice Memos App

بهترین برنامه ضبط صدا اندروید در حد استودیو

Voice Memos App برنامه داخلی و پیش فرض ای او اس برای ضبط صدا است. اما این باعث نمی‌شود تا چیزی از کارایی و کیفیت کم داشته باشد. کار با این برنامه بسیار ساده و ابتدایی است، اما می‌توانید صداهای ضبط‌ شده را کوتاه کنید، قسمت‌هایی از آن‌ها را جایگزین کنید و آن‌ها را بهبود ببخشید. همگی در حالی که نسخه اصلی را ذخیره می‌کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را از طریق ایردراپ، متن و ایمیل ارسال کنید. آنها را در آیکلود درایو، گوگل درایو و دراپباکس ذخیره کنید. آنها را به Notes یا Todoist اضافه کنید. آنها را در Slack کپی کنید یا آنها را از طریق برنامه‌های دیگر مانند سیگنال و واتس اپ به اشتراک بگذارید. این برنامه بهترین نرم افزار ضبط صدا ios است.

 

Voice Recorder & Audio Editor

بهترین نرم افزار ضبط صدا ios

Voice Recorder & Audio Editor در فرم رایگان خود یک ضبط کننده صوتی اولیه با فضای ذخیره سازی به اندازه‌ای است که دستگاه شما اجازه می‌دهد. می‌توانید ضبط‌ها را از طریق ایمیل، متن، فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام و اسنپ چت به اشتراک بگذارید. یکی از مواردی که آن را از اکثر برنامه‌های دیگر در نوع خود متمایز می‌کند این است که می‌توانید ضبط شده‌های خود را با رمز عبور، شناسه لمسی یا Face ID ایمن نگه دارید. نسخه پریمیوم رونویسی را با استفاده از فناوری گفتار به متن ارائه می‌دهد. می‌توانید این ویژگی را به صورت رایگان تست کنید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد یادداشت‌هایی را به ضبط‌ شده‌ها اضافه کنید و تجربه‌ای بدون آگهی داشته باشید.

 

هندزفری های مخصوص دویدن و ورزش کردن کدامند؟
بهترین هندزفری برای ورزش

 

Voice Record Pro

بهترین نرم افزار ضبط صدا ios

اگر پادکستر هستید و به ضبط صدا گوشی بدون صدای محیط علاقه دارید، این برنامه‌ای است که می‌توانید آن را دریافت کنید زیرا ویژگی‌های حرفه ای زیادی در Voice Record Pro وجود دارد. شما می‌توانید در اکثر فرمت‌های صوتی ضبط و صدا را تبدیل کنید. ویرایش ضبط شده؛ اعمال افکت‌هایی از جمله اکو، افزایش حجم، گام، سرعت، ریورب، اعوجاج، خارج و وارد کردن صدا به اکثر فضاهای ابری از جمله ویژگی‌های خاص این برنامه است. و همچنین اشتراک گذاری برنامه به سرورهای SoundCloud و FTP. نسخه پریمیوم دارای همان ویژگی‌ها بدون تبلیغات است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b6%d8%a8%d8%b7-%d8%b5%d8%af%d8%a7/
ads
ads