داغ ترین ها :
بهترین اپلیکیشن کتاب خوان اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن کتاب خوان اندروید و iOS

در عصر جدید، گوشی‌های هوشمند خواه یا ناخواه به وسیله‌ای جدانشدنی از ما تبدیل شده‌اند، این امر زندگی روزمره طیف بسیاری از افراد را دچار تغییرات کرده و سبک زندگی جدیدی را در آن‌ها به وجود آورده است. افراد بسیاری هستند که زمان زیادی را صرف گشت‌وگذار در فضا مجازی و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف مانند اینستاگرام، واتساپ و موارد دیگر می‌کنند و از لذت‌هایی مانند خواندن کتاب بی‌بهره مانده‌اند. در این پست قصد داریم برخی از بهترین اپلیکیشن کتاب خوان را به شما معرفی کنیم تا اگر شما نیز به کتاب خواندن علاقه دارید، کمکی کرده باشیم و در انجام این امر خوب در کنار شما باشیم. در ادامه به برخی از بهترین اپلیکیشن کتابخوان ایرانی و خارجی اشاره خواهیم کرد.

 

فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف، مرجعی مطمئن برای خرید گوشی در سراسر کشور است.

 

بهترین اپلیکیشن کتابخوان ایرانی

در طی سال‌های گذشته تعدادی اپلیکیشن کتاب خوان به صورت رایگان و پولی وارد بازارهای آنلاین فارسی مانند کافه بازار ، مایکت، سیبچه و آی پس و بازارهای آنلاین خارجی مانند گوگل پلی و اپ استور شدند که توانایی ارائه متن کامل کتاب را به کاربر را دارند. تعدادی از این برنامه‌ها به صورت اختصاصی برای خلاصه کردن کتاب‌ها برنامه نویسی شده‌اند و در مجموع کمک می‌کنند تا کاربران بتوانند با موضوع کتاب‌های ناشناخته آشنا بشوند و در صورت تمایل متن کامل یا خلاصه آن را به صورت صوتی بشنوند. در ادامه این مقاله از تکنولایف قصد داریم تا شما را با لیستی از بهترین اپلیکیشن های کتاب خوانی اندروید و آیفون آشنا کنیم، پس مقاله را از دست ندهید.

اپلیکیشن کتابخوانی فیدیبو

اپلیکیشن فیدیبو یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کتاب خوان ایرانی است که با اختلاف بسیار نسبت به رقبای خود جایگاه اول را به خودش اختصاص داده است. آرشیو بزرگ فیدیبو شامل بیش از 50,000 کتاب، رمان و مجله فارسی است که در دسترس کاربران قرار گرفته است. در فیدیبو، شما به آرشیو بزرگی از کتاب‌های دیجیتالی دست پیدا می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را با قیمتی ارزان‌تر از نسخه‌های چاپی تهیه کنید. همچنین اگر اهل گوش‌دادن به کتاب‌های صوتی هستید، خبر خوب این است که فیدیبو یکی از تولیدکنندگان کتاب و محتوای صوتی نیز هست که آن را برای خرید در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. پس اگر وقت لازم برای خواندن کتاب‌های فیزیکی و الکترونیکی ندارید، بد نیست که به بخش کتاب صوتی فیدیبو سر بزنید و قسمت‌هایی از آن را گوش کنید. فیدیبو اولین سامانه Multi-Platform تولید و توزیع کتاب الکترونیکی و صوتی در خاورمیانه است که مبتنی بر استانداردهای جهانی صنعت نشر و با رعایت کامل قانون جهانی کپی‌رایت طراحی شده است. پس اگر قصد خواندن کتاب دارید؛ حتماً اپلیکیشن فیدیبو را نصب کنید.

لازم به ذکر است که فیدیبو اولین دستگاه کتاب خوان فارسی را در سال ۱۳۹۷ عرضه کرد تا اگر کاربران نمی‌خواهند از گوشی هوشمند خود برای مطالعه کتاب استفاده کنند این دستگاه را جایگزین کنند. دستگاه کتاب خوان فیدیبو کتاب‌ها را در شکل و شمایلی متفاوت، اما خوانا در اختیار شما قرار می‌دهد تا تجربه جذابی از خواندن کتاب الکترونیکی بدست آورید.

اپلیکیشن فیدیبو

 

دانلود فیدیبو از اپ استور

 

دانلود فیدیبو از گوگل پلی

 

اپلیکیشن کتابخوان طاقچه

اپلیکیشن طاقچه نیز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ های کتاب خوان و فروشگاه‌های آنلاین در زمینه کتاب الکترونیکی و صوتی است که علاوه بر کتاب، مجله و روزنامه نیز در آن منتشر می‌شود. اپلیکیشن طاقچه حدود ۵۵,۰۰۰ کتاب را در دسترس کاربران خود قرار داده است و این یعنی بزرگ‌ترین آرشیو کتاب دیجیتالی کشور، در بین تمامی اپلیکیشن‌ها در پیشروی شما قرار دارد. همچنین در اپلیکیشن طاقچه نیز همانند فیدیبو نسخه صوتی برخی از کتاب‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته است بنابراین اگر وقت کافی برای خواندن کتاب الکترونیکی و فیزیکی ندارید به بخش کتاب های صوتی طاقچه سر بزنید و قسمت‌هایی از کتاب مورد علاقه‌تان را گوش کنید تا در صورت نیاز آن را تهیه کنید. طاقچه بی‌نهایت را می‌توان یکی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن طاقچه برشمرد. با خرید این سرویس که در حقیقت همان خرید اشتراک است شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک و در مدت‌زمان مشخص شده به همه کتاب های الکترونیکی طاقچه دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن طاقچه

 

دانلود طاقچه از اپ استور

 

دانلود طاقچه از گوگل پلی

 

اپلیکیشن کتابخوان کتابراه

شاید اپلیکیشن کتابراه محبوبیت دیگر رقبایش یعنی فیدیبو و طاقچه را نداشته باشد، اما ویژگی‌های مناسب و آخر هفته‌های رایگانش سبب شد تا نتوانیم به‌راحتی از کنار آن گذر کنیم. اپلیکیشن کتابراه رابط کاربری مناسبی دارد؛ هرچند که به اپلیکیشن طاقچه نمی‌رسد اما کاربران می‌توانند به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. همچنین قوی‌ترین پشتیبانی در بین اپلیکیشن‌های کتابخوان متعلق به کتاب راه است زیرا سازندگان این اپلیکیشن به رضایت کاربر اهمیت بسیاری می‌دهند. همان‌طور که در بالاتر اشاره کردیم، آرشیو کم کتاب‌های اپلیکیشن کتابراه نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها سبب شده تا افراد کمتری به سراغ آن بروند اما دلایلی همچون کتاب‌های خوبی که در فهرست کتاب‌های رایگانش قرار می‌گیرد و یا هر هفته کتاب رایگان در اختیار کاربران قراردادن به‌عنوان هدیه از جمله مواردی است که این اپلیکیشن را نسبت به سایر اپلیکیشن‌های برتری می‌بخشد. در مجموع توصیه می‌کنم اگر می‌خواهید کتاب‌هایی با قیمت مناسب خریداری کنید و یا خواندن کتاب رایگان را در آخر هفته‌ها از دست ندهید، حتماً این کتاب خواندن آنلاین را نصب کنید.

اپلیکیشن کتابراه

دانلود کتابراه از اپ استور

 

دانلود کتابراه از گوگل پلی

 

اپلیکیشن کتاب خوان بوکاپو

بوکاپو یکی از بهترین و جامع‌ترین اپلیکیشن های خلاصه کتاب به حساب می‌آید که در چند سال اخیر توانسته است نرخ ورود کاربران خود را روز به روز افزایش دهد. این اپلیکیشن برای فارسی زبانان عاشق مطالعه و علاقه‌مند به پادکست‌های کوتاه می‌تواند یکی از بهترین برنامه‌های کتابخوان ایرانی محسوب شود. برنامه کتابخوانی رایگان بوکاپو به هدف خلاصه کردن سناریو داستان‌ها و کتاب‌های مختلف هم به صورت متنی و هم به صورت صوتی تولید شده است و امروزه دانلود آن برای کاربران آی او اس و اندروید به راحتی از طریق فروشگاه‌های آنلاین گوگل پلی و اپ استور امکان پذیر است. همچنین در صورتی که بخواهید از فروشگاه‌های آنلاین داخلی هم برای دانلود برنامه کتابخوان بوکاپو اقدام کنید؛ این کار به آسانی قابل انجام است و برای دسترسی به این برنامه روی فروشگاه‌های آنلاین ایرانی مانند کافه بازار و مایکت برای نسخه اندروید و سیبچه، آی پس و اناردونی برای نسخه iOS حساب باز کنید.

اگر به دنبال بهترین برنامه کتاب صوتی به صورت خلاصه در کمتر از 30 دقیقه هستید؛ نرم افزار کتاب خوان بوکاپو پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. بعد از دانلود این برنامه می‌توانید اشتراک یک ماهه یا 3 ماهه بخرید و در صورتی که از خرید اشتراک به هر صورتی پشیمان شوید، مطابق سایت رسمی خود بوکاپو شما می‌توانید درخواست برگشت وجه را داشته باشید. این برنامه درون خودش خلاصه بیش از 700 کتاب مطرح دنیا را دارد و برای پخش و نمایش خلاصه کتاب‌ها به صورت صوتی یا متنی نیازی به روشن بودن دائمی اینترنت ندارد و تنها برای ذخیره کردن خلاصه متن‌ها به اینترنت نیاز دارد.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از برنامه معرفی کتاب بوکاپو این است که در این اپلیکیشن هیچگاه کتاب مورد نظر خود را گم نمی‌کنید یا برای پیدا کردن آن نیازی ندارید تا هر 700 کتاب را بررسی کنید، همچنین می‌توانید درون هر دسته بندی از پیش انجام شده درون اپلیکیشن به سراغ کتاب مورد نظر خود بروید.

اپلیکیشن کتاب خوان بوکاپو

سایت رسمی بوکاپو

 

دانلود بوکاپو از اپ استور

 

دانلود بوکاپو از گوگل پلی

اگر بعد از دانلود از اپ استور با نسخه عربی برنامه روبه‌رو شدید، مراحل دانلود و نصب را انجام دهید و در آخر بعد از باز کردن اپلیکیشن، زبان را از روی عربی به حالت فارسی تغییر دهید.

مراحل فارسی کردن زبان برنامه بوکاپو بعد از دانلود از اپ استور

  1. برنامه را باز کنید
  2. در بالای صفحه آیکونی شبیه به کامنت قرار دارد، روی آن ضربه بزنید.
  3. صفحه جدیدی همراه با یک مستطیل سفید به شما نمایش داده می‌شود که اجازه نوشتن داخل آن را به شما می‌دهد. درون مستطیل خالی عبارت (farsiapp) را بنویسید.
  4. حال باید برنامه خلاصه کننده کتاب بوکاپو برای شما به طور کامل فارسی شده باشد.

برنامه کتابخانه اندروید چکیدا

در میان انواع اپلیکیشن های کتاب الکترونیک، بهترین نرم افزار خواندن کتاب اندروید ایرانی می‌تواند اپلیکیشن خلاصه کتاب چکیدا باشد. این برنامه برای کاربرانش امکان مطلع شدن از موضوع و خلاصه هر کتابی را فراهم کرده تا کاربر پیش از خرید الکترونیکی یا کاغذی هر کتابی از موضوع آن مطلع باشد و تا جایی که امکان دارد؛ بتواند بهترین انتخاب را انجام دهد. این برنامه خلاصه کتاب‌ها را به صورت رایگان در صفحه نخست خود قرار داده است و با دسته بندی که انجام داده، اجازه می‌دهد تا کاربر زودتر به کتاب مورد علاقه خودش برسد. برای استفاده از برنامه کتاب صوتی چکیدا باید از طریق نسخه تحت وب یا نسخه اندروید موجود در کافه بازار و سایت خودش اقدام کنید و تاکنون نسخه iOS آن در بازارهای آنلاین دیده نشده است.

خلاصه کتاب‌ها در نرم افزار کتاب خوان اندروید چکیدا به صورت متن کوتاه و ویس کوتاه قرار دارد و استفاده از آن‌ها بسیار کار سختی نیست و زمان زیادی نمی‌برد. در ادامه استفاده از برنامه هم کاربر می‌تواند تصمیم به خرید اشتراک بگیرد یا از حالت رایگان برنامه استفاده کند.

برنامه کتابخانه اندروید چکیدا

سایت رسمی چکیدا

اپلیکیشن کتابخوان خلاصه

ممکن است نام اپلیکیشن کتاب خوان خلاصه را نشنیده باشید، اما به‌جرئت می‌توان گفت یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های کتاب‌خوان است که به‌صورت صوتی در دسترس قرار گرفته است. توضیح دادن خلاصه کتاب‌ها؛ اینکه کتاب درباره چیست و یا چه چیزهایی در آن یاد شده، چیزی است که اپلیکیشن خلاصه به شما ارائه می‌کند. فایل‌های صوتی که در اپلیکیشن خلاصه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد معمولاً بین ۲۰ دقیقه الی ۱ ساعت هستند که برای استفاده از آن‌ها کافی است اشتراک تهیه کنید؛ بنابراین اگر وقت ندارید نسخه صوتی یک کتاب را به طور کامل گوش دهید از طرفی هم نمی‌خواهید خواندن آن کتاب را از دست بدهید توصیه می‌کنیم به اپلیکیشن خلاصه سر بزنید و از دسته‌بندی‌های مختلف آن دیدن کنید.

اپلیکیشن خلاصه

 

دانلود خلاصه از گوگل پلی

 

اپلیکیشن کتابخوان نوار

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ های کتاب‌خوان که به‌صورت صوتی در دسترس قرار گرفته، اپلیکیشن نوار است. در این اپلیکیشن بیش از هزاران کتاب و پادکست به‌صورت فایل صوتی قرار داده شده تا کاربران از آن استفاده کنند. نوار یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محتوای صوتی در ایران است که با خرید اشتراک آن می‌توانید به آرشیو بزرگی از فایل‌های صوتی دسترسی پیدا کنید. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که توانایی خواندن کتاب فیزیکی و یا الکترونیکی را ندارند توصیه می‌کنیم که حتماً این اپلیکیشن کتاب خواندن آنلاین را نصب کنید و به بخش‌های مختلف آن سر بزنید.

اپلیکیشن نوار

 

دانلود نوار از سیب اپ

 

دانلود نوار از گوگل پلی

 

اپلیکیشن کتابخوان سبکتو

اپلیکشین کتاب خوان سبکتو درواقع خلاصه‌ای از کتاب مورد علاقه‌تان را به زبان شیوا و ساده بیان می‌کند. در حقیقت نیازی نیست که ساعت‌ها وقت صرف خواندن کتاب برای درک مفهوم آن کنید؛ بلکه می‌توانید با رفتن به اپلیکیشن سبکتو و صرف کمتر از ۳۰ دقیقه زمان از اتفاقات رخ داده در ذهن نویسنده مطلع شوید.

اگر می‌خواهید اتفاقات کتابی که قبلا مطالعه کرده‌اید یا می‌خواهید هرچه سریع‌تر از مباحث کلی کتاب باخبر شوید، کتاب خوان الکترونیکی سبکتو گزینه‌ای ایده‌آل برایتان خواهد بود. اصولا به چنین نوشتارهای خلاصه شده میکروکتاب می‌گویند و سبکتو نیز می‌تواند انبوهی از میکروکتاب نوشتاری، میکروکتاب صوتی، نانوکتاب، میکرو مقاله و پادکست را در اختیاریتان قرار دهد.

امکان خرید اشتراک به صورت ماهانه و سالانه در اختیارتان قرار می‌گیرد تا به آرشیو کتاب خوان الکترونیکی سبکتو دسترسی داشته باشید. سبکتو هم‌اکنون قابل دسترسی در پلتفرم اندروید و iOS است و البته می‌توان به نسخه‌ی تحت وب آن نیز دسترسی داشت.

اپلیکیشن کتابخوان الکترونیکی سبکتو

 

دانلود کتابخوان از گوگل پلی

 

دانلود کتابخوان از اپ استور

 

اپلیکیشن کتابخوان شنوتو

برنامه کتابخوانی شنوتو را می‌توان نزدیک به پلتفرم نوار دانست؛ بستری صوتی که اجازه می‌دهد به آرشیوی گسترده از کتاب صوتی و پادکست دسترسی یابید. بیشتر محتوای موجود در آرشیو شنوتو را برنامه سازان رادیویی، فعالان حوزه‌های مختلف و پادکسترها می‌سازند و درواقع شنوتو به بستری تبدیل شده تا محتواسازن با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

شما می‌توانید در  برنامه کتابخوانی شنوتو به آرشیو بزرگی از پادکست ها، کتاب های صوتی و حتی موسیقی دسترسی داشته باشید. پادکست های موجود در شنوتو به یک زمینه خلاصه نمی‌شوند و در حوزه‌های مختلفی دسته‌بندی شده‌اند که شامل تکنولوژی، اجتماعی، هنر، مدیریت، کارآفرینی و موارد دیگر می‌شوند.

کاربران شنوتو می‌توانند به برخی از محتوای موجود در آرشیو به صورت رایگان دسترسی داشته باشند، اما برای استفاده از تمامی خدمات شنوتو باید اشتراک ماهانه یا سالانه تهیه کنید. علاقه‌مندان می‌توانند از نسخه‌ی تحت وب یا نسخه‌ی اندروید شنوتو استفاده کرده و به پادکست‌ها و کتاب های صوتی مورد علاقه‌شان دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن کتابخوانی آنلاین شنوتو

 

دانلود شنوتو از گوگل پلی

 

بهترین اپلیکیشن کتاب خوان خارجی

دقیقا مطابق با برنامه های کتاب خوان ایرانی، نسخه خارجی این برنامه‌ها هم وجود دارد که استفاده از آن‌ها برای ایرانی‌ها غیر ممکن نیست و شما می‌توانید از آن‌ها برای مطالعه کتاب‌های مطرح جهان استفاده کنید.

اپلیکیشن کتابخوان گوگل بوکز

برنامه کتاب خوانی گوگل بوکز (Google Books) درواقع اپلیکیشنی است که گوگل برای علاقه‌مندان به کتاب های الکترونیکی ارائه کرده، البته با این تفاوت که تنها از یک یا چند زبان پشتیبانی نمی‌شود. درواقع کتاب های صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز به زبان‌های مختلف هستند و کاربران می‌‌توانند به آرشیوی گسترده از محتوای متنی و صوتی به زبان‌های گوناگون دسترسی داشته باشند.

فرقی نمی‌کند که به‌صورت آنلاین باشید یا آفلاین، درواقع با دانلود محتوای مدنظرتان می‌توانید آرشیوی بزرگ از کتاب‌های صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز را جمع‌آوری کرده و در زمان دلخواهتان به مطالعه‌ی آن‌ها بپردازید. حتی می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در دسته‌بندی‌های دلخواه ذخیره کنید که می‌تواند شامل ژانر یا برچسب مدنظرتان باشد.

از ویژگی‌هایی که گوگل پلی بوک در اختیارتان قرار می‌دهد، شخصی‌سازی گسترده‌ی آن است. درواقع می‌توانید کتابی را که در حال مطالعه‌ی آن هستید از جنبه‌های مختلف مانند ابعاد خروجی، اندازه‌ی فوت، رنگ قلم یا موارد دیگر شخصی‌سازی کنید. به لطف فضای ابری که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، شما می‌توانید محتوای در حال مطالعه یا گوش دادن را در دستگاهی متوقف کرده و ادامه‌ی آن را در دستگاه دیگری مطالعه کرده یا گوش دهید. چنین ویژگی درواقع به لطف فضای ابری صورت می‌گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت، فرهنگ‌نامه‌ای هوشمند است که اجازه می‌دهد بخش یا قسمت کاملی از متن را به زبان دلخواهتان ترجمه کرده و حتی اطلاعات بیشتری از آن را در اختیارتان قرار دهد.

فرقی نمی‌کند کاربر کدام اکوسیستم باشید، گوگل پلی بوک درواقع در هر دو پلتفرم اندروید و iOS در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. البته می‌توان گفت که پلی بوک یکی از بهترین برنامه کتابخوانی اندروید است که در اختیارتان قرار دارد.

اپلیکشین کتاب خوان پلی بوک گوگل

 

دانلود گوگل بوکز از گوگل پلی

 

دانلود گوگل بوکز از اپ استور

 

اپلیکیشن کتابخوانی آمازون کیندل

اپلیکیشن کتاب خوان آمازون کیندل (Amazon Kindle) همانطور که از نام آن مشخص است از زیرمجموعه‌های شرکت آمازون محسوب می‌شود؛ بزرگ‌ترین خرده‌فروشی دنیا که چند سالی می‌شود در زمینه‌های مختلف مانند سینما، گجت‌های هوشمند و موارد دیگر آغاز کرده و در حال حاضر نیز یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کتاب خوان را به کاربران سراسر دنیا ارائه می‌دهد.

آمازون کیندل نیز مانند پلی بوک به نوعی برنامه کتابخوانی رایگان محسوب می‌شود، البته با این تفاوت که برای دسترس به محتوای بیشتر در این برنامه کتابخوانی رایگان باید حق اشتراک تهیه کنید.

شما مانند برنامه کتاب خوانی پلی بوک گوگل می‌توانید محتوای در حال خواندن را شخصی‌سازی کنید که شامل تنظیم سایز و نوع فونت، رنگ، نشانه‌گذاری و موارد دیگر می‌شود. حتی می‌توانید حالت تیره را فعال کنید تا خواندن متن در محیطی با نور کم یا مطالعه در شب‌هنگام فشار کمی روی چشمانتان وارد کند و مصرف انرژی باتری نیز کمتر شود.

در برنامه کتاب خوانی کیندل به انبوهی از محتوا دسترسی خواهید داشت؛ البته هوش مصنوعی نیز به شما در انتخاب محتوایی متناسب با سلیقه‌تان کمک می‌کند. به این صورت که هوش مصنوعی بررسی می‌کند کاربرانی با سلیقه‌ی مشابه به شما چه محتوایی را انتخاب کرده‌اند یا محتوای متناسب با سبک مورد علاقه‌تان را کدام آثار تشکیل می‌دهند. پس از انجام محاسبات دقیق، هوش مصنوعی بهترین گزینه‌ها را برایتان پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید کتاب صوتی یا متنی متناسب با سلیقه‌تان را انتخاب و از مطالعه یا گوش فرا دادن به آن لذت ببرید.

شما می‌توانید علاوه بر برخی از محتوای موجود در اپلیکیشن کتابخوانی  کیندل که به صورت رایگان قرار گرفته‌اند به‌صورت جداگانه کتاب مورد علاقه‌تان را خریداری کنید یا با خرید اشتراک ماهانه یا سالانه به تمامی آرشیو موجود در اپلیکیشن کتاب خوان کیندل دسترسی داشته باشید. کیندل علاوه بر نسخه‌ی تحت روی پلتفرم‌های مختلفی ازجمله اندروید و iOS قابل دسترسی است.

اپلیکیشن کتابخوان آنلاین کیندل

 

دانلود کیندل از گوگل پلی

 

دانلود کیندل از اپ استور

 

اپلیکیشن کتابخوان اپل بوک

اپل بوک (Apple Books) سرویس مطالعه‌ی کوپرتینویی‌ها است که برای کاربران اکوسیستم اپل در دسترسی قرار می‌گیرد. اپل بوک البته در زمان معرفی با نام iBooks معرفی شد، اما در گذر زمان نام آن به سرویس کتابخوان اپل بوک تغییر یافت.

از نظر بزرگی آرشیو باید گفت که اپلیکیشن کتاب خوان اپل بوک می‌تواند با سرویس‌هایی مانند پلی بوک گوگل و همچنین کیندل آمازون رقابت نزدیکی داشته باشد و حتی در برخی از ژانرها نیز محتوای بیشتری را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

در حال حاضر کاربران در سرویس کتابخوان الکترونیکی اپل بوک تنها به کتاب متنی دسترسی ندارند، بلکه آرشیو درخور توجهی از کتاب های صوتی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته تا کاربران بتوانند به محتوای دلخواهشان دسترسی داشته باشند؛ محتوایی که گستره‌ی آن از پادکست‌ها شروع شده و تا داستان و رمان صوتی ادامه دارد.

برنامه کتابخوان اپل بوک

 

دانلود اپل بوک از اپ استور

 

کلام آخر

در مطلب سعی کردیم بهترین اپلیکیشن‌ های کتابخوان الکترونیکی را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین سعی کردیم با معرفی اپلیکیشن‌هایی چون خلاصه و نوار بهانه‌های مختلف را برای مطالعه نکردن کتاب از شما بگیریم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد. راستی اگر شما اپلیکیشن‌های بهتری را در این زمینه می‌شناسید در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بزارید.

پرسش‌های متداول

آیا از برنامه های کتابخوان آنلاین ذکر شده در فهرست می‌توانم در کتابخوان شیائومی دسترسی داشته باشم؟

بله. شما می‌توانید در هر دستگاه کتاب خوانی مانند کتابخوان شیائومی به نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن‌های ذکر شده دسترسی داشته باشید.

آیا برای نصب برنامه‌های کتابخوان الکترونیکی باید پولی پرداخت کنم؟

خیر. اصولا اکثر برنامه‌ها رایگان هستند، اما برای دسترسی به محتوای بیشتر باید حق اشتراک تهیه کنید.

آیا محتوایی به زبان فارسی نیز در اپلیکیشن‌های ذکر شده وجود دارد؟

بخش قابل توجهی از آرشیو برنامه‌های ایرانی را محتوایی به زبان فارسی تشکیل می‌دهد؛ اما در برنامه‌های خارجی نیز می‌توان به محتوایی به زبان فارسی دسترسی داشت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. الف

    سلام
    من فراکتاب رو هم می شناسم
    می دونم که قبل از همه کتابخوان های دیگه ایرانی و با اسم آوابوک شروع به کار کردن
    زمانی بحث از نشر دیجیتال رو شروع کردن که هیچ رقیبی نداشتن
    منتها به دلیل اینکه سرمایه گذار نگرفتن و با سرمایه شخصی یک شرکت خصوصی داره پیش می ره نتونست سروصدا کنه و پول به تبلیغ بده و …
    با همین اوصاف الان بیش از ۲۰۰ هزار تا کاربر داره و ۴۰۰ تا ناشر رو جذب کرده
    faraketab.ir

  2. زینب

    من این اپلیکیشن رو خریداری کردم چرا برام نصب نمیشه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به زینب

      سلام وقت بخیر کدوم برنامه رو رو چه سیستم عاملی؟
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86/
ads
ads