داغ ترین ها :
اپل می خواهد گوشی های آیفون را جایگزین سوئیچ خودرو کند

اپل می خواهد گوشی های آیفون را جایگزین سوئیچ خودرو کند

امروزه پیشرفت تکنولوژی، یک روند توقف ناپذیر است که به گوشه و کنار این کره خاکی راه پیدا می کند و در قسمت هایی نفوذ می کند که بشر حتی فکرش را هم نمی کرده. حال امروز اخباری منتشر گردید که کمپانی اپل قصد دارد، تا باز کردن قفل خودرو توسط گوشی انجام شود که در این صورت دیگر خبری از سوئیچ نخواهد بود.

این فناوری Digital Key Realese 1.0 نام دارد. با این وجود CCC قصد دارد تا تعاملی بین شرکت های خودرو سازی و کمپانی های ساخت گوشی هوشمند ایجاد کند تا به طور مشترک بر روی فناوری های جدید کار کنند.

این تکنولوژی به کاربر این قابلیت را می دهد تا قفل کردن، بازکردن، راه اندازی موتور و انواع دسترسی ها به ماشین را توسط گوشی کنترل کند. اما بر خلاف تصور خیلی ها این فناری از Wifi یا بلوتوث استفاده نمی کند بلکه رابط ارتباطی آن NFC می باشد.

طرفدار گوشی اپل هستید؟ قیمت گوشی آیفون را در سایت تکنولایف ببنید.

اما اخباری منتشر گردید که، جدا از گروهی که در حال بررسی اتصال بین خودرو ها و گوشی های هوشمند هستند، تعدادی از کمپانی های سازنده اتوموبیل، این فناوری را در اختیار دارند. و همچنین CCC معتقد است که یک استاندارد متداول متحد، نه تنها به رضایت و راحتی کاربر منجر می شود، باعث می شود تا تولیدکنندگان به آخرین پروتکل های امنیتی و پیشرفته تکنولوژیکی، دسترسی پیدا می کنند.

حال که امروز می بینیم بزرگترین برند های خودرو سازی و تکنولوژی از جمله آئودی، فولکس واگن، اپل، BMW، جنرال موتورز، هیوندای، ال جی الکترونیک، پاناسونیک، سامسونگ و… در حال کار بر روی این تکنولوژی هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%85%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%af-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%ac%d8%a7%db%8c%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86-%d8%b3/
ads
ads